Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: Ramzes_II » 04 maja 2013, 10:02

Sliczności :) jak góry stołowe :D i o to chodziło - o to chodziło... : ok2 :
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

husky83
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 19 lut 2010, 16:55
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: husky83 » 04 maja 2013, 12:34

Ramzes_II pisze:Sliczności :) jak góry stołowe :D i o to chodziło - o to chodziło... : ok2 :
hehe, ale jak pech to pech - wyciekł mi cały płyn wspomagania kierownicy i gdziekolwiek nie staję - pod autem plama :/ zaraz wjeżdżam na kanał namierzyć wyciek, ale to zupełnie inny temat...

PS. na autostradzie nawet nie zauważyłem, kiedy na liczniku doszedłem do 170 :P Jak to zobaczyłem, to od razu noga z gazu :)
Była: Skoda 105L '83, Ford Escort 1.6 16v '97 i Lybra SW 1.9JTD '00 | Jest:Grande Punto 1.3 90KM '07, Citroen Grand C4 Picasso '09 1.6HDi

PoloFoto.pl <- świat wirtualnych wycieczek, nowość - panoramy dla Google Street View(Business View)!

kruv
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: kruv » 14 lip 2013, 13:29

Witam mam podobny problem jak kolega z pierwszego postu mam narazie log z gazowania w garażu ponieważ mam rozebrany przód auta i nigdzie narazie nie wyjade. W FiatEcuScan jak kasuje błąd P0235 kontrolka gaśnie i auto ma pełną moc ale po chwili znowu wywala ten sam błąd i max 3500rpm, auto kopci jak cholera wyczyściłem zawór overboost i dalej to samo
dzisiaj wyczyściłem wszystko od intercoolera po kolektor i zawór egr wraz z czujnikiem ciśnienia doładowania, wszystko zarypane dosłownie smołą :( podłączyłem pod kompa i dalej to samo, jak skasuje błąd to można gazować i gazować ale jak puści się pedał gazu i obroty spadną błąd z powrotem się pojawia i wtedy otwarcie zaworu overboost ciągle na 30% a Zmierzone ciśnienie doładowania około 980 załączam nowy raport z wykresu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Jendrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 01 maja 2012, 15:12
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Chrzanów/ małopolskie

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: Jendrek » 02 sie 2014, 18:50

Witam

Posiadam Lancie Lybrę 1.9 JTD 115KM. I mam taki problem mruga mi kontrolka silnika i w ogóle nie ciągnie a obroty też mam tak do 3.5 tysiąca. Wężyki sprawdziłem i są ok zawór egr też przeczyściłem i ten tłoczek sterowania turbiną też przeczyściłem i nasmarowałem. Turbinka wymieniona niedawno na regenerowaną. Kontrolka zaczęła mi mrugać po wjechaniu w kałuże i nie wiem co mogę jeszcze szukać a za pomoc z góry dziękuje.

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: bronx » 02 sie 2014, 22:13

Laptop + kabel vag kkl + multiecuscan i będziemy mogli rozmawiać.

Jendrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 01 maja 2012, 15:12
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Chrzanów/ małopolskie

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: Jendrek » 03 sie 2014, 20:09

Panowie a gdzie się znajduje czujnik doładowania bo się nie orientuje i dzięki za odpowiedz :D

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Lybra 1.9 JTD - kontrolka silnika + obroty max 3500rpm

Post autor: Ramzes_II » 04 sie 2014, 5:47

jak zdejmiesz osłonę silnika z góry, to na kolektorze ssącym jest on w około połowie jego długości przykręcony od strony ściany grodziowej. Wtyczka wystaje przewodami do góry (3piny)
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”