1. Co sobie mogę z tą osłoną? Wybacz, ale skoro g... wiesz to się nie wypowiadaj. Kilka osób na tym forum je kupowało i do tej pory z nimi jeździ, podobnie jak na forum Alfaholików (znam osoby, które już 2-3 lata z tym jeżdżą i nic się z nią nie dzieje).matfiej pisze:-osłone za 100 to se możesz wFXX pisze:Dobra padłem... Osłona silnika - 100zł nowa na Allegro. Nadkola również są na Allegro. Stabilizator? Da się wymienić tuleje, które kosztują tyle co flaszka.
Z półosią owszem jest problem, ale to nie tylko w Kappie i problem jest tylko wtedy kiedy się wyrobi kielich. Sam przegub wewnętrzny jest dostępny. Co do zawieszenia silnika, nie wiem o którym dokładnie elemencie mówisz, więc się nie odnoszę.![]()
-przegub wew marki noname
-poduszki silnika w większości tylko oryginał w cenach wysokich
-tuleje na stabilizatorze, ciekawe, ciekawe co z łacznikami
![]()
-nadkola z allegro, hmmm pozwól, że przemilczę
2. Przeguby GSP to raczej nie noname, mam taki w Lybrze, 100tys. i jeździ, dziwne...
3. Nie chce mi się już dokładnie szukać, ale widzę, że w AS24 mają tylną do Diesla za 140zł...
4. Więc się zdecyduj, łączniki czy stabilizator, to dwie odrębne rzeczy. Ale niech będzie, na przód tani nie jest.
5. Nie komentuję, bo szkoda słów.
Jestem tylko ciekaw jednego, czy kupujesz wszystkie te części oryginalne ze znaczkiem Fiata?
Druga sprawa to taka, że podajesz ceny części, które raczej się rzadko wymienia i ich cena nie wpływa mocno na ogólny rozrachunek.
Jeżeli podpierając się tym twierdzisz, że Kappa jest droga w utrzymaniu to nie ma sensu toczyć dalej dyskusji, bo w ten sposób to Ci mogę udowodnić, że każdy samochód jest drogi w utrzymaniu zaczynając od prostego samochodu jakim jest Daewoo Espero.
Gdybyś jeszcze doczytał, że mowa cały czas o wersjach wolnossących 2.0 ew. Dieselkunoj pisze:Oryginalny Boschowski przepływomierz do 2.0 turbo 16V kosztuje zdaje się ponad 2 tys. PLN. Jeśli ktoś wyciągnie to za powiedzmy 800 PLN, to biorę dwa na zapas.

Ale gdybyś się zakręcił, to za jakieś 1200zł byłby do wzięcia w InterCars
