EPER pokazuje dwa auta z tym nr VINconq pisze:Będę wdzięczny za pomoc!


EPER pokazuje dwa auta z tym nr VINconq pisze:Będę wdzięczny za pomoc!
Podnieś maskę, zdejm plastikową osłonę z amora i zobacz, czy masz wystający z niego kabelek - chyba się nie mylę (niech mnie ktoś poprawi). Nigdy tego nie widziałem naocznieconq pisze:Możliwe są dwa warianty silnika - ja mam 838A2.000. Jak sprawdzić czy mam elektroniczną kontrolę tłumienia?
Żeby to rozstrzygnąć na 100% trzeba by znać dokładnie nr SINCOM Twojego auta (107.572.1.0 czy 107.572.1.1). Tego bez faktury zakupu nie dojdziemy. Zakładam, że nie ma kontroli tłumienia (to raczej rzadkie auta), ale dziwne jest, że EPER pokazuje de facto dwa różne auta z tym samym nr podwozia i silnikaconq pisze:No i... Jak wyczytujesz takie rzeczy z EPERu?
Z moją Cromą jest to samo. Pokazuje w dwóch wariantach.faraon pisze:Podnieś maskę, zdejm plastikową osłonę z amora i zobacz, czy masz wystający z niego kabelek - chyba się nie mylę (niech mnie ktoś poprawi). Nigdy tego nie widziałem naocznieconq pisze:Możliwe są dwa warianty silnika - ja mam 838A2.000. Jak sprawdzić czy mam elektroniczną kontrolę tłumienia?![]()
Żeby to rozstrzygnąć na 100% trzeba by znać dokładnie nr SINCOM Twojego auta (107.572.1.0 czy 107.572.1.1). Tego bez faktury zakupu nie dojdziemy. Zakładam, że nie ma kontroli tłumienia (to raczej rzadkie auta), ale dziwne jest, że EPER pokazuje de facto dwa różne auta z tym samym nr podwozia i silnikaconq pisze:No i... Jak wyczytujesz takie rzeczy z EPERu?
U Włochów to normalnewujekp pisze:Z moją Cromą jest to samo. Pokazuje w dwóch wariantach.
Najpierw sprawdź czy wystają Ci kabelki z amora z przoduconq pisze:Rozumiem, że jeśli włożę amortyzatory bez elektronicznej kontroli tłumienia, a takowa była, nie stanowi to jakiegoś problemu?
Dziękuję... czytać ze zrozumieniemvolf pisze:Nie wiem co nazywasz odbojem gumowym, ale zasadniczo to nowa poduszka jest 2-częściowa i składa się z poduszki oraz wspornika i te 2 części zastępują poduszkę starego typu (jednoczęściową). Niestety nie są w żaden sposób zamienne, chyba, że z amortyzatorem![]()
Fotki możesz pooglądać np na stronie autosklepu24...
Gwoli ścisłości.skyblu pisze:Dziękuję... czytać ze zrozumieniemvolf pisze:Nie wiem co nazywasz odbojem gumowym, ale zasadniczo to nowa poduszka jest 2-częściowa i składa się z poduszki oraz wspornika i te 2 części zastępują poduszkę starego typu (jednoczęściową). Niestety nie są w żaden sposób zamienne, chyba, że z amortyzatorem![]()
Fotki możesz pooglądać np na stronie autosklepu24..., jest napisane, mam nowe amorki...., a odbój gumowy to element nakładamy na oś amortyzatora /tłoka/chroni ją też przed brudem........
,
jak pisałem zobaczę dziś w sklepie.
pozdrawiam