Post
autor: SIWY155 » 04 gru 2013, 21:09
Artur G. pisze:Jeśli samochodem miałaby jeździć kobieta to mimo wszystko proponuję Jaguara x-type 2,1. Dlaczego? - pewny silnik i osprzęt, napęd przedni, wyraźnie ciszej we wnętrzu podczas jazdy z uwagi na brak AWD w porównaniu do 2,5 czy 3,0, bardzo ładny wewnątrz i na zewnątrz, serwis wcale nie jest przesadnie drogi. I wiem co piszę

aha i dodatkowo jakiś tam prestiż, mniejszy czy większy ale coś w tym jest.
Wada? zużycie paliwa, "ponoć" niewiele mniejsze od 3.0 (katalogowo).
Wziąłbym pod uwagę też Saaba 9-3 1,8 lub 2,0.
Ja powoli odchodzę od Jaguara, ale to wszystko przez Deltę III

z Jaguarem miał być około roczny epizod ale z uwagi na wspólne porozumienie i brak fochów z jego strony został już 3 lata.
Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Dodam jeszcze, żeby wzmocnić dylemat, że moja Kappa mimo rocznika 95 wciąż wygląda i jeździ jak nowa niemalże a ma zaledwie 240 tys.km oryginalnego przebiegu i nie męczy mnie usterkami, więc ta zamiana to byłaby czysta fanaberia:-)
Ostatnio zmieniony 04 gru 2013, 21:45 przez
FXX, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używaj opcji EDYTUJ!
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2