
Zawsze wciskam hamulec (nożny;)) zanim odpalę auto
Muszę jeszcze raz uważnie przeczytać ten fragment, tylko jak na złość nie mogę znaleźć o automacie tylko o samej manualnej skrzyni. Idę się szkolić dalej

A ja ostatnio znalazłem takie informacje na temat przełożenia N w automatach:lysholm pisze: N służyło nam jedynie w korkach, przy odśnieżaniu auta itp...
Rozumiem, że pytanie jest retoryczne (uważaj, bo jeszcze zaczną się tacy zgłaszać i "coftedy"?)jakubg pisze:Kto normalny mając automatyczną skrzynię biegów podczas jazdy przełącza na N?
Cóż zapamiętam by od takiej osoby nie kupować auta.Nat pisze:Rozumiem, że pytanie jest retoryczne (uważaj, bo jeszcze zaczną się tacy zgłaszać i "coftedy"?)jakubg pisze:Kto normalny mając automatyczną skrzynię biegów podczas jazdy przełącza na N?
W sumie masz rację, do selespidów faktycznie to się i tak nie odnosi.lysholm pisze:Mhm, tylko Nat- DFN działa zupełnie inaczej niż konwencjonalny automat, bo to jest skrzynia zrobotyzowana. Nie ma w niej tarcz ciernych itd, są zwykłe zębatki. Zasady o których piszesz nie tyczą się ani DFN, ani Selespeed, ani Dualogic. Ale już np. konwencjonalnych automatów w Thesisach owszem
Też piszczy! Trzeba wrzucić na N(luz) i znowu na bieg. Przy dobrym ręcznym zostawiam na N, ale bezpieczniej na biegu i z ręcznym.Nat pisze:Przy "zostawionym" biegu do przodu też piszczy?