
Lancia R.I.P. ?
Koniec lancii w europie
Ostatnio zmieniony 10 sty 2014, 19:23 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłem tematy.
Powód: Połączyłem tematy.
Re: LANCIA R.I.P.









Serdecznie pozdrawiam.
Ps. może czas drukować vlepki SAVE LANCIA na nasze sprzęty




Re: LANCIA R.I.P.
Tego się przecież spodziewaliśmy, niestety.
Po jakimś czasie, się okaże, że sprzedaż aktualnej wersji Ypsilona jest za mała i wygaszą projekt Lancia!
Po jakimś czasie, się okaże, że sprzedaż aktualnej wersji Ypsilona jest za mała i wygaszą projekt Lancia!
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: LANCIA R.I.P.
To już chyba nie ma większego znaczenia. Lancia sprowadzona do Autobianchi, jeden mały model i tylko Włochy. Wcale się nie zdziwię jak nie będzie następcy Ypsilona, albo będzie ze znaczkiem Alfy.
Niestety spełnia się najczarniejszy scenariusz, czyli Fiat zmienił zdanie w kwestii powiązania Lancii z Chryslerem. Coś co wielu Lancisti przeklinało było ostatnią szansą Lancii na dotrwanie do lepszych czasów.
Niestety spełnia się najczarniejszy scenariusz, czyli Fiat zmienił zdanie w kwestii powiązania Lancii z Chryslerem. Coś co wielu Lancisti przeklinało było ostatnią szansą Lancii na dotrwanie do lepszych czasów.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
To teraz powinni się cieszyćbroker pisze: Coś co wielu Lancisti przeklinało było ostatnią szansą Lancii na dotrwanie do lepszych czasów.



- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
Przecież już zlikwidował - została tylko trącąca myszką Delta i Ypsilon.
Jeśli chcecie save lancia, to sami sobie kupcie jakiegoś amerykańskiego grata i nalepcie znaczek Lancii, do tego chyba nie trzeba nazywać się Marchionne? Taniej wyjdzie niż nabijać kabzę temu bałwanowi, a efekt ten sam.
Jeśli chcecie save lancia, to sami sobie kupcie jakiegoś amerykańskiego grata i nalepcie znaczek Lancii, do tego chyba nie trzeba nazywać się Marchionne? Taniej wyjdzie niż nabijać kabzę temu bałwanowi, a efekt ten sam.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: LANCIA R.I.P.
Tu nie chodzi o amerykańskiego grata, tylko, żeby nowy Chrysler 200 był w Europie Lancią. Tym bardziej, że zaprojektowali go Włosi.
Nie wiem co się stało, że szefostwo Fiata tak zmieniło zdanie, jeszcze pół roku temu Lancia w Europie na bazie Ypsilon i wspólnych modeli z Chryslere'm
była na porządku dziennym.
Chociaż chyba wiem ...
Ze słów Marchionne wynika, że plan 'Alfa Romeo' jest ponad wszystko i Lancia wręcz w tym przeszkadza. AR Giulia ma się sprzedawać a nie Lancia Flavia. Plan rozwoju Alfy jest krytyczny z punktu widzenia Fiata, do tego stopnia, że wewnętrzna konkurecja została wykluczna. To jest moim zdaniem tło tej decyzji. Fiat jest zbyt cienki finansowo a Alfa zbyt słaba, żeby Lancia w ogóle była na tapecie.
Nie wiem co się stało, że szefostwo Fiata tak zmieniło zdanie, jeszcze pół roku temu Lancia w Europie na bazie Ypsilon i wspólnych modeli z Chryslere'm
była na porządku dziennym.
Chociaż chyba wiem ...
Ze słów Marchionne wynika, że plan 'Alfa Romeo' jest ponad wszystko i Lancia wręcz w tym przeszkadza. AR Giulia ma się sprzedawać a nie Lancia Flavia. Plan rozwoju Alfy jest krytyczny z punktu widzenia Fiata, do tego stopnia, że wewnętrzna konkurecja została wykluczna. To jest moim zdaniem tło tej decyzji. Fiat jest zbyt cienki finansowo a Alfa zbyt słaba, żeby Lancia w ogóle była na tapecie.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: LANCIA R.I.P.
Niestety ale się z Tobą zgadzam.broker pisze:Ze słów Marchionne wynika, że plan 'Alfa Romeo' jest ponad wszystko i Lancia wręcz w tym przeszkadza. AR Giulia ma się sprzedawać a nie Lancia Flavia. Plan rozwoju Alfy jest krytyczny z punktu widzenia Fiata, do tego stopnia, że wewnętrzna konkurecja została wykluczna. To jest moim zdaniem tło tej decyzji. Fiat jest zbyt cienki finansowo a Alfa zbyt słaba, żeby Lancia w ogóle była na tapecie.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
Co poeta chciał przez to powiedzieć?broker pisze:Tu nie chodzi o amerykańskiego grata, tylko, żeby nowy Chrysler 200 był w Europie Lancią.
Folcfagena golfa, tatę indyka, hyundaia matriksa i żyguli też zaprojektowali Włosi i cóż z tego?broker pisze:Tym bardziej, że zaprojektowali go Włosi.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: LANCIA R.I.P.
Kto Qrwa wymyslił tego Marchionne ???
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
"Lancia, with its Ypsilon-range, will become a brand solely for the Italian market."
Deja vu z historią Autobianchi.
Deja vu z historią Autobianchi.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: LANCIA R.I.P.
Nie wiem co ma do tego Żyguli, niestety nie nadążam za takimi konstrukcjami myślowymi.Nat pisze:Folcfagena golfa, tatę indyka, hyundaia matriksa i żyguli też zaprojektowali Włosi i cóż z tego?broker pisze:Tym bardziej, że zaprojektowali go Włosi.
Chrysler 200 powstał na fiatowskiej platformie, został zaprojekowany przez Fiata. Może się stylistycznie podobać lub nie, ale to włoskie auto. Szkoda, że nie będzie to Lancia w Europie.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
To proste - tak jak sąsiadujące z nim auta, żyguli zostało zaprojektowane przez Włochów, konkretnie przez Dantego Giacosę, autora takich arcydzieł motoryzacji jak F600, F500, F600 Multipla itp.
Krajsler two hundred jest tak samo włoski jak wspomniane hjundaje, taty, żyguli czy folcfageny - same typowe Lancie, jedynie znaczek przekleić...
Masz rację, Chrysler udający Lancię MOŻE się stylistycznie nie podobać, ale to przecież kwestia gustu i nie o to chodzi...
To, że ten Chrysler nie będzie Lancią w Europie nic nie zmienia, jak nic nie zmieniło, że Chrysler Voyager jest Lancią w Europie. Pacjent i tak zmarł. Jedyna nadzieja, że jak kiedyś wychrzanią Marchionnego, to zmartwychwstanie. Choć, niestety, obawiam się, że wątpię.
Krajsler two hundred jest tak samo włoski jak wspomniane hjundaje, taty, żyguli czy folcfageny - same typowe Lancie, jedynie znaczek przekleić...
Masz rację, Chrysler udający Lancię MOŻE się stylistycznie nie podobać, ale to przecież kwestia gustu i nie o to chodzi...
To, że ten Chrysler nie będzie Lancią w Europie nic nie zmienia, jak nic nie zmieniło, że Chrysler Voyager jest Lancią w Europie. Pacjent i tak zmarł. Jedyna nadzieja, że jak kiedyś wychrzanią Marchionnego, to zmartwychwstanie. Choć, niestety, obawiam się, że wątpię.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: LANCIA R.I.P.
Na Żerań z Lancią! Mamy takie piękne hale, cała masę bezrobotnych, gotowych robić za 500 ?.
Nowa Delta w Polsce by kosztowała 45 000 pln i schodziłaby, jak ?świeże bułeczki?.
Rozmarzyłem się
Nowa Delta w Polsce by kosztowała 45 000 pln i schodziłaby, jak ?świeże bułeczki?.
Rozmarzyłem się

Re: LANCIA R.I.P.
To nie jest to samo. 200 został zaprojektowany przez FIAT-a a nie przez jakichś Włochów. Przez tego samego Fiata, który jest właścicielem Lancii.Nat pisze:To proste - tak jak sąsiadujące z nim auta, żyguli zostało zaprojektowane przez Włochów, konkretnie przez Dantego Giacosę, autora takich arcydzieł motoryzacji jak F600, F500, F600 Multipla itp.
Krajsler two hundred jest tak samo włoski jak wspomniane hjundaje, taty, żyguli czy folcfageny - same typowe Lancie, jedynie znaczek przekleić...
Masz rację, Chrysler udający Lancię MOŻE się stylistycznie nie podobać, ale to przecież kwestia gustu i nie o to chodzi...
To, że ten Chrysler nie będzie Lancią w Europie nic nie zmienia, jak nic nie zmieniło, że Chrysler Voyager jest Lancią w Europie. Pacjent i tak zmarł. Jedyna nadzieja, że jak kiedyś wychrzanią Marchionnego, to zmartwychwstanie. Choć, niestety, obawiam się, że wątpię.
Jak by ci pokazali najpierw Lancię Flavia a dopiero potem Chrysler 200 to by coś zmieniło ? Wtedy miałbyś znaczek Chrysler'a na Lancii ?
To, że nie będzie Lancii Flavia w Europie zmienia bardzo dużo. Niestety.
Marchionne nikt nie wychrzani jak jego plan się powiedzie. Akcjonariusze FIAT'a chcą zobaczyć wzrost wartości ich akcji. Fuzja z Chryslere'em, sukces Maserati, ewentualny sukces Alfy, ekspansja Jeep'a itd, jak to się wszystko powiedzie, to Marchionne odniesie sukces. Lancia nie ma znaczenia w tej układance.
Tak przy okazji, niezły paradoks. Ypsilon produkowany w Polsce nie będzie tu sprzedawany

W ogóle nie rozumiem decyzji o wycofaniu Ypsilon poza Italią. Lancia i tak nie miała niezależnych salonów, tylko łączone z Fiatem czy Alfą. Koszt istnienia na rynku raczej niski. Jeśli to się potwierdzi to pacjent faktycznie umarł chyba już bezpowrotnie.
Ciekawe też, że Fiat nie wystawia marki na sprzedaż. Tzn, że się boją, że ktoś inny zrobiłby im konkurencję. A sprzedaż Lancii z zachowaniem jej włoskiej siedziby to chyba jedyna alternatywa w tej sytuacji. To jak z Volvo czy Jaguar Land Rover. Ale Fiat pewnie na to nie pójdzie i zrobią jak GM z marką Pontiac.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM