Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
podłącze się pod temat i zapytam się znających temat centralnego jak własną kieszeń:) OtóŻ, mój centralny nie zamyka z pilota,otwiera zawsze natomiast przestał zamykać. Oba zamki rozebrałem na wszelki wypadek, ale skoro silniczki otwierają, to znakiem tego,ze są ok. Przekaźnik również sprawdziłem i to co wydało mi się zimnym lutem, przelutowałem i nadal jest tak samo. Zamykam więc kluczykiem lecz dopiero za piątym razem i nie ma znaczenia, które drzwi zamknę jako pierwsze. Co jeszcze mogę zrobić aby to wszystko hulało?
Lancia Kappa Coupe 2.0 16V Turbo 

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
W ogóle nie reaguje na polecenie zamknięcia czy zamyka, miga kierunkami i otwiera ponownie?
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
otwiera tak jak powinien,natomiast nie zamyka, mruga światłami i nie zamyka,tylko z kluczyka za piątym razem.
Lancia Kappa Coupe 2.0 16V Turbo 

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 lut 2012, 22:10
- Imię: radek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Witam,
u mnie tez otwierał zawsze a zamykał jak mu się chciało, nawet mechanik wyciągnął wszystkie zamki, przeczyszcił zamki wszystko ładnie działało, po zmontowaniu znowu zamykał jak chciał. postanowiłem zamontować kompletną centralkę z allegro + otwieranie bagażnika z pilota za dużo szarpania z oryginalnym centralnym.
pozdrawiam
u mnie tez otwierał zawsze a zamykał jak mu się chciało, nawet mechanik wyciągnął wszystkie zamki, przeczyszcił zamki wszystko ładnie działało, po zmontowaniu znowu zamykał jak chciał. postanowiłem zamontować kompletną centralkę z allegro + otwieranie bagażnika z pilota za dużo szarpania z oryginalnym centralnym.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 21:20 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.
Powód: Ort.
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Ja też w ramach demontażu dokładanego Silicona zastanawiam się nad wywaleniem ori centralek, wywaleniem silników z kaset zamków i zamontowaniem tego zestawu, co mi na półkach leży. Kupiłem lata temu zestaw do Hondy z siłownikami, a nawet syreną i auto poszło, a zestaw został. 
W temacie - podejrzewam, że do sprawdzenia pozostaje centralka alarmowa albo ten skurczybyk, co z pilotem rozmawia (jak 16vt, to pewnie jeszcze podczerwień). Teoretycznie i wg schematów są one takie same niezależnie od liczby podpiętych zamków (czyli pasuje centralka z wersji 4drzwiowych), ale względu na kodowanie kluczyków to chyba nie jest takie proste.

W temacie - podejrzewam, że do sprawdzenia pozostaje centralka alarmowa albo ten skurczybyk, co z pilotem rozmawia (jak 16vt, to pewnie jeszcze podczerwień). Teoretycznie i wg schematów są one takie same niezależnie od liczby podpiętych zamków (czyli pasuje centralka z wersji 4drzwiowych), ale względu na kodowanie kluczyków to chyba nie jest takie proste.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Jestem po gruntownym sprawdzeniu zamków,centralki,przekaźnika i sprawa wygląda tak,że prawdopodobnie padły siłowniki ale mój elektryk nie ma drugich by stwierdzić czy na 100% to, choć jest pewien na 99%. Czy ktoś wie co mogę z nimi zrobić by śmigały,bo pewnie będą trudności w dostaniu takowych do Coupe?
Lancia Kappa Coupe 2.0 16V Turbo 

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Nie warto w takiej sytuacji wywalić z kaset silniczki i zastąpić ich siłę zewnętrznymi siłownikami? Przynajmniej będzie pewność, że nawet jak któryś siłownik umrze, to nie zablokuje całej kasety tak jak silniczek w kasecie potrafi...
Same kasety to są chyba identyczne jak w sedanie z przodu. Na schemacie wszystkie podpięcia wyglądają identycznie.
Same kasety to są chyba identyczne jak w sedanie z przodu. Na schemacie wszystkie podpięcia wyglądają identycznie.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Nie znam się aż tak bardzo ale tam są styki odpowiedzialne za opuszczanie szyby przy otwieraniu drzwi w Coupe, ale moja wiedza elektryczna jest dużo gorsza niż mechaniczna,więc może czegoś nie kumam.
Lancia Kappa Coupe 2.0 16V Turbo 

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
W kasetach zamkowych? Wg schematu we wszystkich trzech wersjach nadwozia są takie same - dwa gniazda, 5 pinów i 2 piny. W takiej sytuacji obstawiałbym, że za ten ruch szyb odpowiada jednostka sterująca szyb, bo w kupecie jest inna niż w reszcie (w coupe ta centralka ma dwa duże gniazda, a w pozostałych ma pięć mniejszych jeśli obrazki nie kłamią). No ale ty masz kupetę i tylko ty możesz sam powiedzieć, czy faktycznie kasety u ciebie mają jeszcze jakieś styki. 
Coupe ma również w instalacji szyb coś zwane "micro-switch for electric windows in left/right glass", co może odpowiadać za ograniczenie ruchu szyby o te -1cm względem maksymalnego wysunięcia - tak żeby człowiek nie miał opcji zamknięcia drzwi przy szybie wysuniętej na maks, co mogłoby uszkodzić szybę i/lub uszczelkę. Widać, że instalacja w coupe jest mocno inna.

Coupe ma również w instalacji szyb coś zwane "micro-switch for electric windows in left/right glass", co może odpowiadać za ograniczenie ruchu szyby o te -1cm względem maksymalnego wysunięcia - tak żeby człowiek nie miał opcji zamknięcia drzwi przy szybie wysuniętej na maks, co mogłoby uszkodzić szybę i/lub uszczelkę. Widać, że instalacja w coupe jest mocno inna.
Drop a gear and disappear!
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Zamki coupe/sedan/SW są dokładnie takie same
W sedanie i SW w tylnych zamkach nie ma złącz 2pinowych (sygnał do zamykania pozostałych - zamki master
) Zamki przednie we wszystkich wersjach nadwozia są takie same. Coupe ma tylko przednie zamki 



Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Witajcie.
Seba jedynym rozwiązaniem jest zakup innych zamków, podmiana na próbę.
Jeśli okaże się co innego, to może ta kość przekaźnik (żółty)(czarny) w tunelu środkowym.
U mnie był problem tylko z przekaźnikiem, i wszystko hula.
606 692 044 jak by co było trzeba
Pozdrawiam brać klubowiczów
Seba jedynym rozwiązaniem jest zakup innych zamków, podmiana na próbę.
Jeśli okaże się co innego, to może ta kość przekaźnik (żółty)(czarny) w tunelu środkowym.
U mnie był problem tylko z przekaźnikiem, i wszystko hula.
606 692 044 jak by co było trzeba
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Najprostsza metoda to dołożenie uniwersalnych siłowników i podpięcie ich do przewodów fabrycznych zamków. U mnie ten patent sprawdza się od prawie sześciu lat. Silniczków z oryginalnych zamków nie wymontowałem. Niestety jakość tych uniwersalnych siłowników jest coraz niższa, muszę je wymieniać co rok , dwa. Jeśli twój elektryk nie daje rady, podjedź do zakładu na ul. Rozległej. Tam chłopaki na pewno sobie poradzą i nie oskubią Cię z kasy.
Ojciec michala1045.
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik

- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Ja jeszcze w źródełku mam kilka takich motorków jakby trzeba było 
Zamówiłem niedawno takie coś
i okazało się, że jest deczko krótki i złącza ma w innym miejscu, ale można go z powodzeniem zamontować, wypełnić trochę brakującą przestrzeń np. klejem na gorąco po to tylko, aby się nie przesuwał, przełożyć oczywiście zębatkę ze starego i pasuje bardzo dobrze 

Zamówiłem niedawno takie coś


Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Centralka była sprawdzona i właściwie komunikuje się z pilotem i vice versa, przekaźnik także został sprawdzony, zamki osobiście rozbierałem,poczyściłem,nasmarowałem, więc może podjadę do innego elektryka, przynajmniej zobaczę co inny powie.
Lancia Kappa Coupe 2.0 16V Turbo 

- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Słuszna uwaga, porównać opinie wybrać dobre rozwiązanie. Jeżeli nic nie pomoże zawsze z Łodzi doPłocka a nawet dalej można zalecieć mam tego full można podmieniać
pzdr
pzdr
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.