Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

eddi87
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 09 wrz 2014, 19:56
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Post autor: eddi87 » 28 wrz 2014, 22:00

W ar również bez geometrii cf2 najprostrzy silnik. Checka po odpaleniu przez kilka min niema i gdy się pojawi znika przy każdym przegazowaniu, jakimkolwiek. A co do wg przy zgaszonym silniku może być zamknięty i otwarte w zależności czy w tds do gruchy idzie pidciśnienie wtedy jest otwarty czy ciśnienie wtedy jest zamknięty. Ktoś wie jak to jest?

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

Post autor: volf » 28 wrz 2014, 22:15

Przecież pisałem wcześniej, masz ciśnienie w ok. 1 bara (może trochę więcej) to zawór się otwiera (uchyla), ciśnienie spada to się zamyka.
Podciśnienia tam żadnego nie ma, bo niby skąd?
KAPPA TDS & JTD

Red24
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 10 lip 2014, 15:22
Imię: Sid
Lokalizacja: ZłotaRyja

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

Post autor: Red24 » 28 wrz 2014, 22:41

Jestem bardzo ciekaw co powie odczyt z kompa.

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re:

Post autor: Ramzes_II » 29 wrz 2014, 1:28

eddi87 pisze:W ar również bez geometrii cf2 najprostrzy silnik. ...[ciach]...
Ale wszystkie 2.4 JTD łącznie z pierwszymi 136KM posiadają turbo VNT czyli z zmienną geometrią łopatek.
Twoje Turbo w Alfie wygląda tak:
Obrazek
I to jest samosterowalne nadciśnieniem VNT.
Chyba że kupiłeś jakąś rzeźbę.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

eddi87
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 09 wrz 2014, 19:56
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Post autor: eddi87 » 29 wrz 2014, 4:08

AR 1.9 105 hp, ale mniejsza o nią, u niej wszystko ok. Dziś będzie porównanie z taką samą lucyną jak moja oraz zczytanie błędów.

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

Post autor: Ramzes_II » 29 wrz 2014, 6:22

eddi87 pisze:AR 1.9 105 hp, ale mniejsza o nią, u niej wszystko ok. Dziś będzie porównanie z taką samą lucyną jak moja oraz zczytanie błędów.
1.9 105KM jak i 110KM ma westgate. Mówimy tu o 2.4 JTD.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Red24
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 10 lip 2014, 15:22
Imię: Sid
Lokalizacja: ZłotaRyja

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

Post autor: Red24 » 30 wrz 2014, 23:53

No i co tam w temacie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”