
Niestety, ale gorszego smarowania na zimnym oleju się nie przeskoczy, ot fizyka.
Nie wspomnę już o zalewaniu tego silnika 10W-40 przy takim stylu jazdy.
Moderator: stabraf
Jak to jakieLUKIThesis pisze:To były konstrukcje![]()
Eeeee.....słabo się starasz....jak na prawdę chcesz mieć obróconą panewkę to pożycz auto koledze Odysikowi na dzień i na pewno da radę bo Tobie widać niezbyt zależałoLUKIThesis pisze:Dla mnie pojęcie czekania aż się rozgrzeje jest z deka lipne![]()
Jakoś cytryną naklepałem ok 200 tys km i nigdradęmiałem problemu z obróceniem panewki na korbie gdy depnąłem ostro na zimny silniku. Jakoś te włoszczyzny jednak zbyt delikatne jak na polskich kierowcówW 2,0 problem i teraz jeszcze czytam, że i w 3,0, to i zapewne w 3,2 . A miało być tak pięknie