Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 lis 2012, 8:04
- Imię: Leszek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Czy są już doświadczenia z montażem nowego sprzętu ?:http://www.ebay.it/itm/NAVIGATORE-AUTOR ... 1298377961
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Zapowiada się fajny gadżet. Natomiast podobną funkcjonalność ma byle smartfon albo tablet w dużo niższej cenie.geowik pisze:No to teraz już chyba w sprzedaży i to z systemem android.
http://www.ebay.it/itm/NAVIGATORE-AUTOR ... 1298377961
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Panowie odpowiem Wam na Wasze pytania.Otóż to cudo-super radyjko jest jednym wielkim chińskim badziewiem.Wiem to z forum bratniego z Deltą,Fiata Bravo.Są chłopaki którzy to pozakładali,pozapłacali niemałe pieniądze i żałują każdego wydanego grosza.
Odnośnie Ori radia z kolorowym wyświetlaczem do Delty też sprawa nie wygląda ciekawie.Raz że do radia musi być odpowiedni kod by odpaliło-dwa musi także posiadać oryginalną kartę z mapami.Żadna piracka mapa na tym nie pójdzie.Generalnie temat rzeka.
Odnośnie Ori radia z kolorowym wyświetlaczem do Delty też sprawa nie wygląda ciekawie.Raz że do radia musi być odpowiedni kod by odpaliło-dwa musi także posiadać oryginalną kartę z mapami.Żadna piracka mapa na tym nie pójdzie.Generalnie temat rzeka.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Chciałem napisać to samo co Dawid,ale on był szybszy.Można to zobrazować dwoma słowami: chińskie guano.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Nie do końca prawda.Dawid pisze:Żadna piracka mapa na tym nie pójdzie.Generalnie temat rzeka.
Można skopiować najzwyczajniej w świecie zawartość oryginalnej karty (pliki i foldery) spod poziomu Windowsa, nie trzeba wcale super klonowania i innych cudów, na zwykłą, kupioną w sklepie kartę pamięci i po wpisaniu kodu aktywacyjnego mapa bez problemu rusza. Zresztą - jest przecież opcja zakupu mapy bez oryginalnej karty - download.
Jedyny problem to kod aktywacyjny i nr licencji mapy.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
No to wtrąciłeś swoje trzy grosze.A o czym ja napisałem?Nie piracka czyli z kodami i numerami.Na dodatek nie przypiszesz tych samych numerów do dwóch kart a cracka do tego raczej nigdzie nie znajdziesz.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Ale skąd od razu agresja i komentarze?
Jeśli mam oryginalną kartę z naklejką Navteq'a i obok skopiowaną pod Windą kartę z taką samą zawartością, do wygenerowania kodu dla obu kopii wystarczy jeden numer licencji mapy. Są dwie różne karty (fizycznie) ? Są. W plikach na karcie nie ma nic takiego, co powoduje, że można ją odpalić tylko i wyłącznie na jednym radiu.
Co do cracka to może póki co nie znajdę, ale...
Jeśli mam oryginalną kartę z naklejką Navteq'a i obok skopiowaną pod Windą kartę z taką samą zawartością, do wygenerowania kodu dla obu kopii wystarczy jeden numer licencji mapy. Są dwie różne karty (fizycznie) ? Są. W plikach na karcie nie ma nic takiego, co powoduje, że można ją odpalić tylko i wyłącznie na jednym radiu.
Co do cracka to może póki co nie znajdę, ale...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Owszem.I fizycznie tą z naklejką Navteq odpalisz na każdym radiu współpracującym z tymi mapami a tą skopiowaną nie odpalisz nigdzie.Bo to pirat i to napisałem kilka postów wyżej.Znam osoby (mądre głowy) które kombinowały na różne sposoby i niestety się nie udało.
P.S Nie było żadnej agresji
P.S Nie było żadnej agresji

Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Skopiowaną odpalisz bez problemu, o ile wygenerujesz kod aktywacyjny stosowny do kodu radia, w którym chcesz skopiowaną kartę użyć oraz nr licencji mapy, jaką masz na skopiowanej karcie.
Nie ma najmniejszego znaczenia czy karta na której są pliki jest oryginalna z naklejką czy kupiona w komputerowym i ma skopiowane pliki z oryginału. Ważne jest to, aby przy generowaniu kodu aktywacyjnego podać kod radia w którym chcesz to użyć oraz nr licencji mapy. Albo skoro tak twierdzisz to jak wobec tego wytłumaczyć fakt, że nie musisz kupować mapy na karcie za 199 tylko możesz ściągnąć sobie samą mapę za 179 i nagrać na swoją kartę?
Inaczej - na koncie Navteq'a masz możliwość wpisania 3 urządzeń. Ja wpisałem swoje i ojca (2 tygodnie temu zakupił Bravo T-Jeta). Miałem to szczęście, że dostałem z moją Deltą oryginalne pudełko do mapy, gdzie był nr licencji.
Na kncie Navteq'a wpisałem ten nr licencji oraz kod radia Bravo i wygenerowało mi kod aktywacyjny mapy. Wziąłem pierwszego lepszego Kingstona jaki miałem w domu, z poziomu Windy zaznaczyłem pliki na oryginalnej karcie i zrobiłem zwykłe kopiuj-wklej, bez żadnych klonowań i cudów wianków.
Wrzuciłem Kingstona ze skopiowanymi plikami do Bravo, wpisałem wygenerowany kod aktywacyjny i co? I ruszyło bez zająknięcia.
A zatem w najgorszym wypadku możemy juz koszty mapy podzielić na 3. Ale ja sie jeszcze nie poddaję
Nie ma najmniejszego znaczenia czy karta na której są pliki jest oryginalna z naklejką czy kupiona w komputerowym i ma skopiowane pliki z oryginału. Ważne jest to, aby przy generowaniu kodu aktywacyjnego podać kod radia w którym chcesz to użyć oraz nr licencji mapy. Albo skoro tak twierdzisz to jak wobec tego wytłumaczyć fakt, że nie musisz kupować mapy na karcie za 199 tylko możesz ściągnąć sobie samą mapę za 179 i nagrać na swoją kartę?
Inaczej - na koncie Navteq'a masz możliwość wpisania 3 urządzeń. Ja wpisałem swoje i ojca (2 tygodnie temu zakupił Bravo T-Jeta). Miałem to szczęście, że dostałem z moją Deltą oryginalne pudełko do mapy, gdzie był nr licencji.
Na kncie Navteq'a wpisałem ten nr licencji oraz kod radia Bravo i wygenerowało mi kod aktywacyjny mapy. Wziąłem pierwszego lepszego Kingstona jaki miałem w domu, z poziomu Windy zaznaczyłem pliki na oryginalnej karcie i zrobiłem zwykłe kopiuj-wklej, bez żadnych klonowań i cudów wianków.
Wrzuciłem Kingstona ze skopiowanymi plikami do Bravo, wpisałem wygenerowany kod aktywacyjny i co? I ruszyło bez zająknięcia.
A zatem w najgorszym wypadku możemy juz koszty mapy podzielić na 3. Ale ja sie jeszcze nie poddaję

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Witam,czyli gdyby 3 osoby kupiły jedną org mape to można ją odpalić w 3 autach?Jak tak to koszt na 1 wychodzi 300złTomzik pisze:Skopiowaną odpalisz bez problemu, o ile wygenerujesz kod aktywacyjny stosowny do kodu radia, w którym chcesz skopiowaną kartę użyć oraz nr licencji mapy, jaką masz na skopiowanej karcie.
Nie ma najmniejszego znaczenia czy karta na której są pliki jest oryginalna z naklejką czy kupiona w komputerowym i ma skopiowane pliki z oryginału. Ważne jest to, aby przy generowaniu kodu aktywacyjnego podać kod radia w którym chcesz to użyć oraz nr licencji mapy. Albo skoro tak twierdzisz to jak wobec tego wytłumaczyć fakt, że nie musisz kupować mapy na karcie za 199 tylko możesz ściągnąć sobie samą mapę za 179 i nagrać na swoją kartę?
Inaczej - na koncie Navteq'a masz możliwość wpisania 3 urządzeń. Ja wpisałem swoje i ojca (2 tygodnie temu zakupił Bravo T-Jeta). Miałem to szczęście, że dostałem z moją Deltą oryginalne pudełko do mapy, gdzie był nr licencji.
Na kncie Navteq'a wpisałem ten nr licencji oraz kod radia Bravo i wygenerowało mi kod aktywacyjny mapy. Wziąłem pierwszego lepszego Kingstona jaki miałem w domu, z poziomu Windy zaznaczyłem pliki na oryginalnej karcie i zrobiłem zwykłe kopiuj-wklej, bez żadnych klonowań i cudów wianków.
Wrzuciłem Kingstona ze skopiowanymi plikami do Bravo, wpisałem wygenerowany kod aktywacyjny i co? I ruszyło bez zająknięcia.
A zatem w najgorszym wypadku możemy juz koszty mapy podzielić na 3. Ale ja sie jeszcze nie poddaję

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Pozostaje jeszcze kwestia na ile to faktycznie pożyteczne a na ile bajer.
Jak mam wprowadzać adres pokrętełkiem to jednak znacznie szybciej i wygodniej klikać sobie w dotykowy ekran TomToma.
No chyba, że wybieranie głosowe adresu działa, ale w moim Tomku też, a jednak mam nową mapę co 3 miechy a nie raz na rok, gdzie i tak się chwalą, że mapa niby na 2015 a dane z Q4/2013.
Jak mam wprowadzać adres pokrętełkiem to jednak znacznie szybciej i wygodniej klikać sobie w dotykowy ekran TomToma.
No chyba, że wybieranie głosowe adresu działa, ale w moim Tomku też, a jednak mam nową mapę co 3 miechy a nie raz na rok, gdzie i tak się chwalą, że mapa niby na 2015 a dane z Q4/2013.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 gru 2015, 8:37
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Cześć,
Widzę że temat lekko się zapuścił, więc może czas go odświeżyć. Czy ktoś ma nowe opinie na temat nawigacji navplus, której link możemy znaleźć w postach powyżej?
Jakieś przemyślenia, spostrzeżenia? Pytam bo zastanawiam się nad kupnem tego modelu i wrzucenie do swojej Delty.
Widzę że temat lekko się zapuścił, więc może czas go odświeżyć. Czy ktoś ma nowe opinie na temat nawigacji navplus, której link możemy znaleźć w postach powyżej?
Jakieś przemyślenia, spostrzeżenia? Pytam bo zastanawiam się nad kupnem tego modelu i wrzucenie do swojej Delty.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Turek
- Kontakt:
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Tak, mnie też interesuje temat NavPlus. Głównie chodzi o to, że to android, a dzięki temu masa możliwości. Chociażby streaming ze spotify, normalna nawigacja i możliwość doinstalowania chociażby yanosika. Tylko cena zaporowa.
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
To może tablet, uchwyt z ładowarką, i karta GSM.omen1989 pisze:Tak, mnie też interesuje temat NavPlus. Głównie chodzi o to, że to android, a dzięki temu masa możliwości. Chociażby streaming ze spotify, normalna nawigacja i możliwość doinstalowania chociażby yanosika. Tylko cena zaporowa.
Cena nie zaporowa.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Turek
- Kontakt:
Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi
Tablet + uchwyt + internet mobilny = nieelegancka partyzantka. Gdzie na to miejsce, jak ma to niby ładnie wyglądać? Brak jakiejkolwiek integracji, bez Blue&Me, bez radia, kable do ładowania na wierzchu, bez połączenia z komputerem samochodu, bez połączenia z AUDIO samochodu ()!, bez DVD, USB itp. Wymieniać można wiele. Bardziej ciekawi mnie jednak to, dlaczego ktoś twierdzi, że to drogie radyjko to chiński badziew. Tzn. oprócz samego stwierdzenia, chciałbym jakieś konkrety, a najlepiej jakby się wypowiedział ktoś, kto posiada.