Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Moderator: stabraf
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Swego czasu pewien kolega w swojej 3,2 miał chipa coś chyba ok 265 KM i skrzynkę mu wydmuchalo, diagnoza warsztatu ASB stanęła na tym, że to przez podniesienie mocy. Skrzynie zrobili i auto chyba jeździ dość długo ale czy dalej jeździ ostro czy jednak spokojnie tego nie wiem.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Mnie machery powiedzieli, że to co mi zrobili jest bezpieczne i dostałem na to gwarancję więc sobie śmigam - oczywiście nie używam Tereski do rajdów i ścigaństw na ulicy ale czasem jak się wyprzedza na trasie to te parę koni i moment lepszy się przydaje. Krzyżaki się wysypały bo były stare i miały już luz w kielichach to i zakończyły żywot. Skrzynia póki co działa jak działała. Niestety spalanie w mieście wzrosło natomiast na trasie spadło - także teraz w mieście w korkach praktycznie poniżej 20 litrów LPG nie schodzi a w trasie przy jeździe do 110 mieście się w 11 - autostrada - prędkości do 170 to ubytek ok 14 litrów na 100 kilometrów.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 lis 2014, 22:09
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Voghera, ITALIA
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
A w tym silniku po założeniu LPG nie macie jakichś negatywnych objawów?
Bo mam w planie instalacje gazowa.
Bo mam w planie instalacje gazowa.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2014, 20:02 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia/ortografia!!!
Powód: Pisownia/ortografia!!!
EX MAKARONKI:
Alfa Romeo 145 1.6 TS 16V (120 KM)
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V (150 KM)
MOJA MAKARONKA:
Lancia Thesis 3.0 V6 24V (215 KM)
-
- Klubowicz
- Posty: 2661
- Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Niech Ci to zrobią solidnie i na pewno nie będziesz narzekać 

JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka
x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka

Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Ja mam KME Nevo na szybkich wtryskach i nie widzę żadnych negatywnych objawów. Ważne, żeby Ci co montują LPG nie montowali instalacji tylko do kosiarek - bo jak takie tylko montują to na bank coś zrobią nie tak - to muszą być goście, którzy zagazowali nie jedną V-kę.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Dziś już 3.0/3.2 bym nie kupił. Tym bardziej, że wychodziły w tym śmiesznym japońskim automacie.
Jeżeli kupie ponownie Thesis to tylko w silniku 2.0T który niczym nie odbiega od V6.
Jeżeli kupie ponownie Thesis to tylko w silniku 2.0T który niczym nie odbiega od V6.
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Coooo??? niczym nie odbiega, w której bajce. Ja nie wiem co ty robiłeś z tymi V-kami.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Odbiega jedynie w kulturze pracy i powyżej 100 km/h. Do setki 2.0T oblatuje V6.
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Aha - to chyba ten 2.0 obleciał twoją V-kę. W/g dokumentacji 2.0 T na manualu faktycznie jest szybszy ciut od 3.0 i szybciej robi pierwszy kilometr ale pokaż mi takie 100% sprawne 2.0T - tu wszystko robi turbina. Przy 3.2 ten 2.0 już wypada słabiej a przy 3.2 podkręconej to już można zapomnieć. Do tego 2.0 T zupełnie inaczej ciągnie niż V-ki wiadomo tam jest turbina.
Za 2.0T przemawia spalanie i to, że ma manuala jak ktoś lubi. Na nie, kultura pracy silnika, elastyczność i żywotność jednostki + żywotność turbiny.
Oczywiście nie mówię, że to jest zły silnik ale wolę V-kę.
Za 2.0T przemawia spalanie i to, że ma manuala jak ktoś lubi. Na nie, kultura pracy silnika, elastyczność i żywotność jednostki + żywotność turbiny.
Oczywiście nie mówię, że to jest zły silnik ale wolę V-kę.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Nie moja. Z żadna się nie podstawialem i nie będę. Kwestia danych katalogowych i odczuć. Jezdzilem zdrowa 2.0T. Mowa cały czas o serii. Żadne "podkręcone" lub "zdechłe" turbo. Z mojej strony to tyle.
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Bartek-Lodz pisze:
P.S.
A ukryte wady co do panewek to miały ople Omega B i C - w B silnik 2.0 16v pierwsza wersja z pojedynczą miską olejową - była przez pierwsze dwa lata stosowana zła uszczelka pod pompę olejową i silnik tracił ciśnienie oleju co powodowało zatarcie na panewce później zrobiono modyfikację - inna pompa i miska składająca się z dwóch części, a w Omedze C w silniku 3.2 V6 źle zaprojektowano miskę olejową i podczas kręcenia bączków olej uciekał spod smoka i też szlak trafiał panewki - podobnie zresztą było w silnikach od Fiata 132 z miską ala rekin.
Przepraszam, że wtrące jeszcze 2 grosze. Ale dawno nie słyszałem takie głupoty.
Silniki 3.2 w Oplach to były najlepsze silniki jakie mogły wyjść z vałek. Pakowano je do OMEG B FL nie C, bo takowej jeszcze w produkcji nie ma oraz do signuma. Jeżeli chodzi o panewki to hurtowo obracało w 2.5 V6 oraz 3.0 V6 gdzie korbowody wychodziły bokiem.

3.0 V6 przebieg 220kkm.
Jak chcesz możemy podyskutować na temat tych aut




https://plus.google.com/u/0/10293277637 ... 1864851184
I nawet mogę Cię przewieźć kilkoma, pokręcimy bączki, szpera jest, jak wyrzuci panewkę takowe 3.2 to będzie na Twoim

537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Śmigałem omegami miałem 2.0 16V starego typu bez wałków wyrównoważających i późniejsze 2.0 16V z wałkami i dzieloną miską, 2.5 V6 zmienione na 2.6 V6, później 3.0 V6 w B MV6 i na koniec 3.2 V6 w B FL Executive. W 2.0 16V szlak trafiał panewki przez złą uszczelkę pod pompą oleju oraz luzujące się śruby od głowicy
natomiast w V-kach był problem miski olejowej - podczas kręcenia bączków olej uciekał i łapało panewkę. Najgorsze były 2.6 V6 bo się niemiłosiernie grzały.
Także też trochę zjeździłem Omeg i uważam te auta za bardzo dobre gdyby nie ruda co je zjada. Bardzo dobre miały też automaty - nie to co w Thesis

Także też trochę zjeździłem Omeg i uważam te auta za bardzo dobre gdyby nie ruda co je zjada. Bardzo dobre miały też automaty - nie to co w Thesis

Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- JawaRenegade
- Forumowicz/ka
- Posty: 96
- Rejestracja: 15 maja 2012, 0:37
- Skype: renegade_89_666
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żukczyn
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Witam.
Czytam tak sobie ten temat ponieważ sam szykuję się do zakupu Tereski 3.0 V6 i wszystko mi pasuje to co piszecie Panowie, natomiast nie jest mi znana przyczyna narzekania na automaty przy tych silnikach. Jak mogli byście mi przybliżyć temat byłbym bardzo wdzięczny
Ponieważ właśnie automat mam w planach. Z góry serdeczne dzięki. 
Czytam tak sobie ten temat ponieważ sam szykuję się do zakupu Tereski 3.0 V6 i wszystko mi pasuje to co piszecie Panowie, natomiast nie jest mi znana przyczyna narzekania na automaty przy tych silnikach. Jak mogli byście mi przybliżyć temat byłbym bardzo wdzięczny


Jest: Lancia Thesis 2.0T + gaz; Fiat 500L Cross 1.4 2019r. AR 159 SW 1.9 Jtdm;
Była: Lancia Kappa SW 2.4 TDS, Lancia Dedra SW 1.8 GT 98', AR 156 lift 1.6TS;
Była: Lancia Kappa SW 2.4 TDS, Lancia Dedra SW 1.8 GT 98', AR 156 lift 1.6TS;
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2555
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
przekop forum... to temat że hej...
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 lis 2014, 16:07
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Lublin
Re: Thesis 3.0 V6 - opinie użytkowników?
Temat rzeka - też kiedyś tutaj na forum go teoretycznie wertowałem i wygląda na to, że chyba każdy właściciel takiego automatu prędzej czy później przechodzi bolesne doświadczenie naprawy... Są tutaj tematy założone przez ludzi, którzy do naprawy podchodzili kilka razy. Są też tacy, którzy dają za wygraną. To chyba najczęściej opisywana "grubsza" usterka w Thesisie.JawaRenegade pisze:Witam.
Czytam tak sobie ten temat ponieważ sam szykuję się do zakupu Tereski 3.0 V6 i wszystko mi pasuje to co piszecie Panowie, natomiast nie jest mi znana przyczyna narzekania na automaty przy tych silnikach. Jak mogli byście mi przybliżyć temat byłbym bardzo wdzięcznyPonieważ właśnie automat mam w planach. Z góry serdeczne dzięki.