- 57/16 (standardowy w większości) - 2,0 comfort drive (przed i po lifcie), 16vt, 20vt, 2,4 (przed i po lifcie), 2,4td na rynek francuski oraz 2,4jtd (wszystkie),
- 63/16 (skrócony) - 2,0 power drive (przed i po lifcie), 2,4td na inne rynki,
- 53/17 (wydłużony) - 3,0v6 (przed i po lifcie),
- 75/22x55/56 - 3,0v6 automat (ZF przed i po lifcie), to jest przełożenie krótsze niż w 3,0 manual ale wciąż dłuższe niż w standardowym dyfrze,
- 61/23 - 2,0 automat po lifcie (skrzynia Aisin), sporo dłuższy niż wszystkie powyższe,
- 69/26 - 2,4 automat po lifcie (skrzynia Aisin), jak wyżej, ale ciut krótszy niż 2,0 automat,
Dodatkowo w niektórych mocniejszych - wiskotyczny LSD, ale on chyba nie zmienia przełożeń.
Skrzynie manualne:
- V bieg 0,707 - najdłuższa skrzynia dla 2,4td i 2,4jtd,
- V bieg 0,763 - nieco krótsza dla francuskich 2,4td,
- V bieg 0,811 - "standardowa" dla 2,0 comfort drive (przed i po lifcie), 16vt, 20vt,
- V bieg 0,914 - "skrócona" dla 2,0 power drive (przed i po lifcie), 2,4 (przed i po lifcie), 3,0V6 (przed i po lifcie, ale tutaj skrzynia ma ciut dłuższy bieg I),
W każdym manualu bieg wsteczny jest taki sam - 3,545.
Skrzynie automatyczne:
- ZF, IV bieg 0,742 - 3,0V6 przed i po lifcie,
- Aisin, IV bieg 0,982 (a więc krótsza niż ZF) - benzyniaki 2,0 i 2,4
Z tego wynika, że gdyby wszystkie ustawić według najniższych obrotów na najwyższym biegu, to mamy taką kolejność:
3,0v6 auto < 2,0 auto < 2,4 auto < 2,4jtd < 2,4td dla Francji < 2,4td reszta < 2,0 comfort drive, 16vt i 20vt < 3,0v6 < 2,4 < 2,0 power drive
Przepraszam za długiego posta, oto banan dla porównania:

