
Nie wiem czy ten typ tak ma czy mam bać się mrozów - na wszelki wypadek założyłem zimówki również do coupe

marceli pisze:Jakoś to "kręcenie" akumulatora mnie nie przekonuje....słabawo wg mnie.
Leciwy?
volf pisze:A w wyższych temperaturach szybciej zapala/zapalał?
Wjadę dziś na kanał to sprawdzę i wyczyszczę.bronx pisze:Sprawdź przewód na rozruszniku, już 2 razy był dokręcany w autobusie z motorem 2.2
Auto com? Dostępny w sieci i gada z elm327?bronx pisze:A najlepiej logi ciśnienia railowe bo może być zbyt małe ( rpm + rail )
Ha tylko czym bo tym pięknym planetem to ze szczęścia oszalejesz, najlepiej chyba auto comem.
Planetem się nie da zrobić czy jest to trudne? Planeta mogę pożyczyć, ale z tym drugim to problem.bronx pisze:A najlepiej logi ciśnienia railowe bo może być zbyt małe ( rpm + rail )
Ha tylko czym bo tym pięknym planetem to ze szczęścia oszalejesz,
Common Rail to można powiedzieć, że inna nazwa JTD Wikiprzemas81 pisze: Przecież to zwykły jtd,gdzie tam comon rail?
Ale ... czy problem z ciśnieniem miał by miejsce tylko przy niskiej temperaturze ?przemas81 pisze:jeśli tak będzie to masz cos nie teges z zasilaniem ropa i nie wydaje mi się by filtr był winny,,,,ja stawiam wtrysk bądź pompa gubi cisnienie
Żaden to JTD, to Common Rail HDi francuskiej PSA.przemas81 pisze:.......................
Przecież to zwykły jtd,gdzie tam comon rail? Tylko pytam by wiedzę uzupełnić wiec nie nerwuj sie
...............................
Nie chce się wymadrzac bo mogę się mylić ale ty kolego masz 136 koni a ja w swojej cale 108 i nie wydaje ,mi sie żebym miał Raila skoro nawet fapu nie mam.......TOPCiO ma chyba ten sam silnik no chyba ze ma 109 koni