Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnienie
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnienie
Witam
Mam kilka pytań dla znawców tematu w tematyce delty II 2.0 16VT wersja HPE HF a mianowicie:
-czy przy załączeniu kluczyka pali się kontrolka od oleju i po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia gaśnie?
-czy może nie pali się podczas przekręcenia kluczyka i zapala się tylko sygnalizując brak ciśnienia?
(Na wsporniku oleju są dwa czujniki jeden czujnik temperatury oleju (czerwony) a drugi od ciśnienia oleju (czarny))
-analogicznie kontrolka od ładowania czy zapala się podczas przekręcania kluczyka i gaśnie jak alternator się wzbudzi,czy może zapala się sygnalizując awarie?
Delta wyposażona jest w woltomierz.
I pytanie o tajemniczy wężyk od czego może on być.
Idzie od kolektora dolotowego poprzez jakiś trójnik wzdłuż grodzi silnika za pompą od abs aby na wysokości kierowcy przy zawiasie wejść gdzieś do środka kabiny. Czy to mógł sobie ktoś dorobić np do miernika ciśnienia doładowania czy spełnia ta rurka jakąś konkretną funkcje zasilając jakiś czujnik o którym nie mam pojęcia.
Na zdjęciach tajemniczą rurkę zaznaczyłem czerwoną strzałką.
Mam kilka pytań dla znawców tematu w tematyce delty II 2.0 16VT wersja HPE HF a mianowicie:
-czy przy załączeniu kluczyka pali się kontrolka od oleju i po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia gaśnie?
-czy może nie pali się podczas przekręcenia kluczyka i zapala się tylko sygnalizując brak ciśnienia?
(Na wsporniku oleju są dwa czujniki jeden czujnik temperatury oleju (czerwony) a drugi od ciśnienia oleju (czarny))
-analogicznie kontrolka od ładowania czy zapala się podczas przekręcania kluczyka i gaśnie jak alternator się wzbudzi,czy może zapala się sygnalizując awarie?
Delta wyposażona jest w woltomierz.
I pytanie o tajemniczy wężyk od czego może on być.
Idzie od kolektora dolotowego poprzez jakiś trójnik wzdłuż grodzi silnika za pompą od abs aby na wysokości kierowcy przy zawiasie wejść gdzieś do środka kabiny. Czy to mógł sobie ktoś dorobić np do miernika ciśnienia doładowania czy spełnia ta rurka jakąś konkretną funkcje zasilając jakiś czujnik o którym nie mam pojęcia.
Na zdjęciach tajemniczą rurkę zaznaczyłem czerwoną strzałką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II 2.0 16vT kontrolka ładowania,oleju podciśnienie
Rurka jest przeźroczysta więc to nie oryginalna tak jak trójnik więc pewnie jest od wskaźnika który był kiedyś w aucie. Kontrolka ciśnienia oleju jak i ładowania zapala się po przekręceniu kluczyka i gaśnie podczas kręcenia jak silnik złapie ciśnienie, tak samo z ładowaniem. Zamontuj sobie też dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju.
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT kontrolka ładowania,oleju,podciśnienie
Bo tu było od początku inaczej.Od akumulatora wcale nie działała a od oleju zapaliła się jak się silnik już zatarł.
Czyli do sprawdzenia obwód ładowania + analogicznie sprawa z kontrolką oleju.Wężyk ciekawe czy ktoś mądrze zaślepił.Mówiąc o ciśnieniomierzu masz jakiś konkretny pomysł?
Czyli do sprawdzenia obwód ładowania + analogicznie sprawa z kontrolką oleju.Wężyk ciekawe czy ktoś mądrze zaślepił.Mówiąc o ciśnieniomierzu masz jakiś konkretny pomysł?
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Dodatkowy wskaźnik np. auto gauge tylko nie te z najtańszej serii tylko coś droższego, z tego co czytałem to pokazują dość dokładnie, sam taki mam. Będziesz miał większą kontrolę czy nie masz za małego lub za dużego ciśnienia oleju.
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
O to cenna porada.A jak jest z kontrolką immo?
przy załączeniu powinna się zapalić i zgasnąć i wtedy możliwe jest odpalenie auta?
Jak mam to dziadostwo pt LANCIA CODE to:
-jak wstawie EPROM bez immo auto zagada?
-czy konieczne są podmiany czegoś innego w kompie
-czy może wystarczy zmienić samego kompa?z wersji bez immo?
przy załączeniu powinna się zapalić i zgasnąć i wtedy możliwe jest odpalenie auta?
Jak mam to dziadostwo pt LANCIA CODE to:
-jak wstawie EPROM bez immo auto zagada?
-czy konieczne są podmiany czegoś innego w kompie
-czy może wystarczy zmienić samego kompa?z wersji bez immo?
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Opieram się na praktyce na moim 2.0 16v, ale to też seria P8, więc te same zasady. Dokładnie, niezależnie czy odpalisz silnik, czy nie kontrolka powinna zapalić się na moment i zgasnąć.Renegat... pisze:O to cenna porada.A jak jest z kontrolką immo?
przy załączeniu powinna się zapalić i zgasnąć i wtedy możliwe jest odpalenie auta?
Powinno, ale wtedy LANCIA CODE będzie świeciło cały czas(najmniejszy problem). Ja akurat robiłem próbę na odwrót - EPROM z immo przełożyłem do ECU bez immo i silnik odpalał i pracował normalnie(LANCIA CODE gasła). Wygląda, że cała blokada IMMO jeśli chodzi o ECU siedzi w EPROMIE.Renegat... pisze:Jak mam to dziadostwo pt LANCIA CODE to:
-jak wstawie EPROM bez immo auto zagada?
Wskutek wcześniejszego wpisu nie ma takiej konieczności.Renegat... pisze:-czy konieczne są podmiany czegoś innego w kompie
To było moje ostateczne rozwiązanie, że jeździłem na ECU bez immo z oryginalnym od tego sterownika EPROMEM. Jak wyżej napisałem minus był taki, że LANCIA CODE świeci stale. Podpinałem łącznie 3 różne ECU bez immo i w każdym wypadku auto odpalało. Podmiana całego ECU na taki bez immo to jest najpewniejszy i najprostszy sposób na wykluczenie immo.Renegat... pisze:-czy może wystarczy zmienić samego kompa?z wersji bez immo?
---------------------------------------
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Dzięki wielkie,u mnie z usterek nie pamiętam aby świeciło immo kiedykolwiek...nie pamiętam aby świeciła też kontrolka oleju i od akumulatora.Mam na razie barany od dolotu zdjęte i w czasie wolnym pomału badam elektrykę i pytanie:
Czy macie może schemat zawierający KNOW HOW od czujnika oleju / ładowania do deski rozdzielczej?+ schemat samej deski z zegarami?
Komputerów w sumie mam kilka różnych....z immo / bez imm w sumie ze 4-5
W którym miejscu jest kontrolka od immo? czy to ta CHECK która jest na górze pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem? oznaczona Niebieską strzałką?
Bo zielona strzałka to marchewka czyli check engine
Czy macie może schemat zawierający KNOW HOW od czujnika oleju / ładowania do deski rozdzielczej?+ schemat samej deski z zegarami?
Komputerów w sumie mam kilka różnych....z immo / bez imm w sumie ze 4-5
W którym miejscu jest kontrolka od immo? czy to ta CHECK która jest na górze pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem? oznaczona Niebieską strzałką?
Bo zielona strzałka to marchewka czyli check engine
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Źle Interpretujesz kontrolki...kontrolka check - niebieska strzałka - którą Wskazałeś występowała tylko wraz z check panelem(czyli tym wszystkim co widnieje na foto po prawej stronie zegara). Jak widać jest tam kilka kontrolek i zapalenie się jednej z nich wywołuje wspomniany check zaznaczony przez Ciebie niebieską strzałką. Twoja zielona strzałka to poziom oleju(poprawny/za niski).
Poniżej schemat z moim opisem kontrolek immo i check engine(u mnie też tak było fizycznie i sorry za formę, działam na starym paincie
).
Zapalanie się check engine normalnie jeśli nie ma błedów jest analogiczne jak immo, czy Odpalisz czy nie zapali się na moment i powinna zgasnąć. Co do kontrolek ciśnienia oleju i ładowania, alternator jest niedaleko czujnika ciśnienia oleju, może tam gdzieś wiązka jest uszkodzona, bo przewody są w wspólnym peszlu. Jak dobrze kojarzę przerwa w tych dwóch obwodach powoduje całkowity brak zapalania się kontrolek. Na żarówki w zegarach dla pewności też warto zerknąć.
Poniżej schemat z moim opisem kontrolek immo i check engine(u mnie też tak było fizycznie i sorry za formę, działam na starym paincie

Zapalanie się check engine normalnie jeśli nie ma błedów jest analogiczne jak immo, czy Odpalisz czy nie zapali się na moment i powinna zgasnąć. Co do kontrolek ciśnienia oleju i ładowania, alternator jest niedaleko czujnika ciśnienia oleju, może tam gdzieś wiązka jest uszkodzona, bo przewody są w wspólnym peszlu. Jak dobrze kojarzę przerwa w tych dwóch obwodach powoduje całkowity brak zapalania się kontrolek. Na żarówki w zegarach dla pewności też warto zerknąć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
---------------------------------------
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Żarówki są ok,może być tak że gdzieś 12V ginie na zasilanie tych 2 kontrolek przewody od czujników do deski sprawdzę wkrótce.
Nikt nie posiada schematu ideowego od delty...bazuje na schemacie od FC i delty integrale ale tam jest dużo istotnych różnic.
Nikt nie posiada schematu ideowego od delty...bazuje na schemacie od FC i delty integrale ale tam jest dużo istotnych różnic.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Witam
Kolega mac1usnapisał
Kolega mac1usnapisał
Rozejrzałem się za tym wskaźnikiem, ale jest jeden problem: wskaźniki auto gauge mają gwint 1/8" NPT czyli calowy stożkowy (najbliższy M10x1 ale pasować nie będzie),natomiast gniazdo pod czujnik w łapie ma gwint M14 X 1,5mm i pytanie do kolegi mac1us jak rozwiązałeś problem redukcji bo szukałem gotowych adapterów ale w PL znaleźć nie mogłem jedyne co jest to trójniki autogauge lub podstawki pod filtr oleju a kolega jak rozwiązał to podłączenie?Dodatkowy wskaźnik np. auto gauge tylko nie te z najtańszej serii tylko coś droższego, z tego co czytałem to pokazują dość dokładnie, sam taki mam. Będziesz miał większą kontrolę czy nie masz za małego lub za dużego ciśnienia oleju.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Miał ktoś problem z niepalącą się kontrolką od ładowania??i ciśnienia oleju?Bo już mi ręce opadają...czekając na części zabrałem się za te kontrolki co niedziałały od początku:
Lancia code, oliwa, akumulator ładowanie i marchewa. Deska jest OK i OK są żarówki na zasilaczu przy podpięciu pod odpowiednie piny odpowiednie kontrolki się świecą ,przejście od alternatora i czujnika oleju do deski, też jest ewidentnie brakuje 12V może ktoś przerabiał podobny problem? Schematy jakieś mam od FC od alfy 155, ale nie w 5 nie w 10 nie pasuje mi do stanu instalacji, który mam u siebie w Delcie.
Lancia code, oliwa, akumulator ładowanie i marchewa. Deska jest OK i OK są żarówki na zasilaczu przy podpięciu pod odpowiednie piny odpowiednie kontrolki się świecą ,przejście od alternatora i czujnika oleju do deski, też jest ewidentnie brakuje 12V może ktoś przerabiał podobny problem? Schematy jakieś mam od FC od alfy 155, ale nie w 5 nie w 10 nie pasuje mi do stanu instalacji, który mam u siebie w Delcie.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Udało się ogarnąć kontrolki.Jest od oleju, jest od akumulatora (nie świeci gdyż nie ma alternatora jeszcze)Przy okazji ABS przestał zgłaszać błąd.Pojawiła się też lampka od świateł dziennych.
I dla potomnych:
-Kontrolki akumulatora i oleju zasilane są +12V z przewodu niebieski z czerwonym paskiem z kostki D w skrzynce bezpieczników.
-Nie świecenie się kontrolki od świateł dziennych,przy świeceniu się podświetlenia deski i reszty to tylko i wyłącznie wina spalonej żarówki (lub źle stykającej żarówki) gdyż to jeden obwód.Jak nie ma podświetlenia deski i przycisków wszelkich wtedy szukać trzeba gdzieś w kablach.
Na dowód zdjęcie i oby lampa alladyna świeciła się tylko przy odpalaniu.
I dla potomnych:
-Kontrolki akumulatora i oleju zasilane są +12V z przewodu niebieski z czerwonym paskiem z kostki D w skrzynce bezpieczników.
-Nie świecenie się kontrolki od świateł dziennych,przy świeceniu się podświetlenia deski i reszty to tylko i wyłącznie wina spalonej żarówki (lub źle stykającej żarówki) gdyż to jeden obwód.Jak nie ma podświetlenia deski i przycisków wszelkich wtedy szukać trzeba gdzieś w kablach.
Na dowód zdjęcie i oby lampa alladyna świeciła się tylko przy odpalaniu.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Ale jaka kontrolka świateł dziennych? Miałeś na myśli pozycyjnych?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16vT - kontrolka ładowania/oleju/podciśnien
Tak, dokładnie chodziło o kontrolkę na desce świateł pozycyjnych oczywiście.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)