Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Awatar użytkownika
Woznidar
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
Imię: Darek
Lokalizacja: Lublin

Re: Delta III - stuk z układu napędowego

Post autor: Woznidar » 02 sie 2014, 21:20

Czy macie już problem z głowy?

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 309
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: BootError » 06 sie 2014, 9:08

Wczoraj udało mi się poprowadzić identyczną Deltę jak nasze czyli 1,9 TwinTurbo w wersji MOMO Design. Rocznik 2013 z przebiegiem 19tys.km. Te stuki też występują. Zaczynam wierzyć w to, że wszystkie tak mają.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

Awatar użytkownika
Woznidar
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
Imię: Darek
Lokalizacja: Lublin

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: Woznidar » 07 wrz 2014, 6:27

Serwis wymienił koło dwumasowe, stuk pozostał.

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: słoma » 07 wrz 2014, 12:16

hm do tej pory niezajmowałem stanowiska ,wsłuchując sie w silnik , mam rocznik 2009 niecałe 90 tys przebiegu , nic takiego u mnie nie występuje jak powyższe opisy , poza usterkami drobnymi opisanymi na forum na razie mam spokój .
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2014, 7:18 przez słoma, łącznie zmieniany 1 raz.
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III - stuk z układu napędowego

Post autor: cuoreventi » 07 wrz 2014, 16:55

BootError pisze:Witam.


Prośba o opinie osób które użytkują Deltę z motorem 1,9 Twin Turbo (najlepiej w wersji MOMO ale inne też mile widziane). Jak jest w Waszych autach?
U mnie nic nie stuka.

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 309
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: BootError » 10 wrz 2014, 21:17

Czyżby problem występował tylko w modelu poliftowym?
A może tylko w wersji MOMO?
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: Wilkin » 11 wrz 2014, 19:53

Wątpię - MoMo to raczej styl i w mechanice nic nie zmieniają.;)
No chyba że stuka fotel. : gafa :
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Woznidar
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
Imię: Darek
Lokalizacja: Lublin

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: Woznidar » 12 wrz 2014, 21:31

I jeszcze została butelka w bagażniku:-)
A tak na poważnie to problem opisują na forum Fiata Bravo i Stilo. Podobno to wina mechanizmu różnicowego i nie najlepszego zestrojenia sprzęgła.

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 309
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: BootError » 10 gru 2014, 22:25

Woznidar, jak tam u Ciebie? Bo w mojej Delcie problem stuków całkowicie ustąpił jak tylko zrobiło się chłodniej. W tej chwili nic nie puka. Czy też tak masz?
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

Awatar użytkownika
Woznidar
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
Imię: Darek
Lokalizacja: Lublin

Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego

Post autor: Woznidar » 21 mar 2015, 6:12

BootError pisze:Woznidar, jak tam u Ciebie? Bo w mojej Delcie problem stuków całkowicie ustąpił jak tylko zrobiło się chłodniej. W tej chwili nic nie puka. Czy też tak masz?

Masz racje, chłodna aura oraz opony o większych oporach toczenia według mnie kasują luz na mechanizmie różnicowym. Powróci problem jak będzie ciepło.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”