Kappa 2.4 JTD - uszczelniacz wału

misza007
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 109
Rejestracja: 23 kwie 2011, 22:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk

Kappa 2.4 JTD - uszczelniacz wału

Post autor: misza007 » 12 lip 2015, 16:08

Witam , czy przy wymianie uszczelniacza wału od strony skrzyni muszę sciągać miskę olejową ?
Czy wystarczy tą powierzchnie dobrze wyczyścić i przesmarować uszczelką w płynie?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa 2.4 JTD - uszczelniacz wału

Post autor: volf » 13 lip 2015, 0:13

Gdzieś obiło mi się o uszy, że powinno się miskę zdejmować, ale ja u siebie zmieniałem bez odkręcania miski i jest ok, z tym, że w tds-e, choć to to samo (jeśli chodzi o miskę i uszczelniacz)...
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Hobbysta
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 964
Rejestracja: 04 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Re: Kappa 2.4 JTD - uszczelniacz wału

Post autor: Hobbysta » 13 lip 2015, 10:10

Witam!

Wymieniałem w swojej Kappie JTD uszczelniacz wału i miski olejowej, nie demontowałem. Uszczelniacz ma na swej powierzchni gumowe paseczki uszczelniające i tylko w miejscu styku z miską olejową użyłem masy uszczelniającej (Reinzosil). Uszczelniacz wału wymieniałem profilaktycznie, ponieważ faktyczny wyciek oleju z silnika był spod zaślepki wałka wyrównoważającego.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”