Żeby podbić nieco obroty alternatora? Pomysł wygląda nieźle, ja zauważyłem u siebie nieznaczny spadek napięcia na jałowych (750rpm silnika) ale jak się podbije obroty silnika już do 850 to napięcie jest maksymalne (14,2V bodajże). Nie wpływa to na żywotność alternatora gdy się używa silnika jak należy?Bartek-Lodz pisze:Najtaniej idzie założyć ciut mniejsze kółko o krótszy pasek.
Kappa - alternator
Re: Kappa - alternator
Drop a gear and disappear!
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - alternator
Ja w jednej Kappie podniosłem wolne obroty z 690 na 850 mówimy o V6 i problem z ładowaniem zniknął z tym, że ten silnik jest po jakiejś modyfikacji i lepiej pracuje na ciut zwiększonych wolnych obrotach. W drugiej Kappie założyłem kółko od Alfy 164 i krótszy pasek - problem również został rozwiązany. Nowy altek to koszt grubo ponad 1000 PLN.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]