1.4 T-Jet - kultura pracy
1.4 T-Jet - kultura pracy
Mam pytanko do tych co jeździli autem z tym silnikiem dzis testowałem Fiat linea oryg. przebieg 66 tys krajowe ale w zakresie 2,5-3,5 tys silnik wydaje dziwne dźwięki zwłaszcza przy delikatnym przyspieszaniu. Na biegu jałowymi chodzi jak zegarek ale jak przygazuje do 3,5 tys. odpuszczę lekko do 2,5 i znów lekko do 3,5 to słychać ten sam dźwięk w momencie gdy naciskam pedał gazu.
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Ciężko stwierdzić o jakie dźwięki chodzi z opisu. Mogłeś nagrać albo coś.
W każdym razie powinien chodzić jak w zegarku. W całym zakresie obrotów.
Może wydech wpadał w jakiś rezonans???
W każdym razie powinien chodzić jak w zegarku. W całym zakresie obrotów.
Może wydech wpadał w jakiś rezonans???
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Najprościej będzie jak się przejadę drugim egzemplarzem. To nie wydech tylko z silnika
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
A coś powiesz więcej o samym autku? Przymierzam się do takowego tyle że do słabszej wersji silnikowej. Jeździłem t-jetami w GP, Bravo i Giuliettcie. W żadnym z tych aut żadnych zastrzeżeń, ponadto duży plus dla tego silnika sprzężonego z DNA w AlfieEgon pisze:dzis testowałem Fiat linea

Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01
... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C

Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Linea dość ciekawa mi jazda pasuje ale w tym egzemplarzu co oglądałem w warszawie za 16999zl ewidentnie coś stuka w silniku. Od tamtej pory jeździłem jeszcze inna oraz bravo t-jet w bravo jest ciszej Linea na więcej miejsca w żadnym z tych dwóch nic nie stukało chodź miały ponad dwa razy takie przebiegi. Ja szukam tylko t-jeta.
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Więcej miejsca jak w Lybrze? Chodzi mi głównie o tylną kanapę i bagażnik
Tu w świętokrzyskim ciężko coś przykumać do obejrzenia. Ja stawiam na 1.4 77 KM bo zależy mi na prostej konstrukcji i możliwości bezstresowej instalacji LPG. W t-jecie jednak turbo i dwumasa... 


Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01
... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C

Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Te silniki chodzą jak aksamitEgon pisze:Linea dość ciekawa mi jazda pasuje ale w tym egzemplarzu co oglądałem w warszawie za 16999zl ewidentnie coś stuka w silniku. Od tamtej pory jeździłem jeszcze inna oraz bravo t-jet w bravo jest ciszej Linea na więcej miejsca w żadnym z tych dwóch nic nie stukało chodź miały ponad dwa razy takie przebiegi. Ja szukam tylko t-jeta.

Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Mam za gazowane Grande Punto z tym silnikiem i rzeczywiście jest motor bez obsługowy ale nie zbyt mocny używany do jazdy po mieście. Wydaje ni się że w Linei może być jeszcze słabszy bo jest cięższa.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Lybra jest większa i bardziej komfortowa i cichsza, Linea i Bravo odstaje od Lybry. Jednak moj następca będzie Linea lub braci t-Jet jeden plus to ze są szybsze 

Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
W fiacie Linea przy 3 osobach to 1.4 T idzie jak burza.Rutuś pisze:Mam za gazowane Grande Punto z tym silnikiem i rzeczywiście jest motor bez obsługowy ale nie zbyt mocny używany do jazdy po mieście. Wydaje ni się że w Linei może być jeszcze słabszy bo jest cięższa.
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Re: 1.4 T-Jet - kultura pracy
Ja mam Lyberkę traktora więc dla mnie ten argument jest spalonyi cichsza


Hmmm tu też bym polemizował. Lybra to jednak auto z końca lat 90-tych, współczesne wozy już tak "topornie" nie jeżdżą. Materiały we wnętrzu Bravo i ogólna koncepcja jest jednak dużo, dużo nowocześniejsza i robi lepsze wrażenieBravo odstaje od Lybry

Generalnie jak przeglądam Linki z naszego rynku to królują smotruchy 77 km, T-jety raczej okazjonalnie i jak już są to ze sporym nalotem. Plus taki że 90% to polski salon i udokumentowany przebieg

Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01
... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
