Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 gru 2013, 14:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Mierzyn
Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
Jak w temacie proszę o jakieś informacje wskazówki itp odnośnie przekładki z automatu na manual. Może ktoś wykonywał taką operację?
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
Tak z ciekawości, automat padł czy wolisz manuala?
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 gru 2013, 14:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Mierzyn
Re: Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
Padł automat 

- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
Jeszcze jedną skrzynię ZF posiadamadamek9111 pisze:Padł automat
Pozdrawiam brać klubowiczów

Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa 3.0 V6 - przeróbka z automatu na manual
Kolego nie opłacalna robota chyba że masz rozbitka i trochę wolnego czasu.
Do wymiany masz:
-skrzynia
-sprzegło
-koło zamachowe/dwumasowe
-pólośki
-ECU
-pedały (jakkolwiek to brzmi)
-lewarek zmiany biegów
Nie jestem jeszcze pewny czy wiązki do czujnika wstecznego nie trzeba dorobić.
Do wymiany masz:
-skrzynia
-sprzegło
-koło zamachowe/dwumasowe
-pólośki
-ECU
-pedały (jakkolwiek to brzmi)
-lewarek zmiany biegów
Nie jestem jeszcze pewny czy wiązki do czujnika wstecznego nie trzeba dorobić.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)