Większa rzeźba, ale do zrobienia. Trzeba przestawić mocowania 2 rzędu a w środek dołożyć trzecie. Na to inna wykładzina, no i podłokietniki trzeba zdemontować.pääkäyttäjä pisze:W wersji na 6 osób, drugi rząd siedzeń jest tylko na dwa fotele - fizycznie nie ma tam jak wsadzić trzeciego. Podobna sprawa ma się z trzecim rzędem. Czy da się zamienić środkowe dwa fotele na trzy w jednej kanapie - nie wiem. Poza tym, kanapa to taki święty graal, mistyczny artefakt, ciężki do dostania.dauidek pisze:Witam
Dlatego pytam, czy można kupić taką "6" kupić i dołożyć tam fotel w środku? Czy one w dowodach mają 7 i czy będą kompatybilne z innym ustawieniem foteli?
A jeśli to niemożliwe, czy jest sens zlecić firmie sprowadzenie takiego modelu. Na autoscout chodzą już od 2000eur!
Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Moderator: stabraf
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
No dobrze. A czy ktoś, kto ma Phedrę może spojrzeć ile ma wbitych siedzeń w dowodzie?
Lancia Phedra 3.0
Peugeot 307SW 1.6 7-miejscowy
Saab 9-5 SportKombi Vector 3.0 TiD - był
Ford Escort MkVII kombi 1.9 TD - był
Peugeot 307SW 1.6 7-miejscowy
Saab 9-5 SportKombi Vector 3.0 TiD - był
Ford Escort MkVII kombi 1.9 TD - był
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Tyle ile jest siedzeń. Ja mam 7, Nat ma 6 a Speedy ma 8. Tak 8, trafiła mu się kanapa w trzecim rzędzie. Liczbę miejsc można zmienić na przeglądzie technicznym za dodatkowe ... bodajże 20 pln.
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
W Ulysse w brief'ie było 8 miejsc, auto miało 7 fotelitopcio pisze:Tyle ile jest siedzeń. Ja mam 7, Nat ma 6 a Speedy ma 8. Tak 8, trafiła mu się kanapa w trzecim rzędzie. Liczbę miejsc można zmienić na przeglądzie technicznym za dodatkowe ... bodajże 20 pln.

Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
W moim przypadku jest 6 miejsc a w dowodzie - 8:
To zdaje się wynika z homologacji pojazdu.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
To zdaje się wynika z homologacji pojazdu.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 486
- Rejestracja: 23 mar 2011, 11:31
- Imię: dominik
- Lokalizacja: warszawa
Chciałbym podbić i dopytać.Polecacie 2.0 lub 2.2 w dieslu.
Pierwszy silnik był w 807 kumpla,który się mu wziął i spalił.Kupił C8 z 2.2 to ciągle coś pada.Z kolei wujek ma 3.0V6 i jak depnie to głównie jest miły dźwięk,bo kompa jakiegoś spodziewanego to nie ma, ale do rzeczy.
Ja szukam tylko benzyny.bo mamy za małe dzienne odcinki,by jeździć dieslem.Pytanie takie, która jednostka będzie optymalna - 2.0,2.2 czy 3.0.
Kłopot w tym,że się uparłem na 3 szyberdachy i bardzo chciałbym je mieć, a one albo z 2.2 diesel albo 3.0.
Prosiłbym o podpowiedź.
----------
wytaptane z wiwitiaja
Pierwszy silnik był w 807 kumpla,który się mu wziął i spalił.Kupił C8 z 2.2 to ciągle coś pada.Z kolei wujek ma 3.0V6 i jak depnie to głównie jest miły dźwięk,bo kompa jakiegoś spodziewanego to nie ma, ale do rzeczy.
Ja szukam tylko benzyny.bo mamy za małe dzienne odcinki,by jeździć dieslem.Pytanie takie, która jednostka będzie optymalna - 2.0,2.2 czy 3.0.
Kłopot w tym,że się uparłem na 3 szyberdachy i bardzo chciałbym je mieć, a one albo z 2.2 diesel albo 3.0.
Prosiłbym o podpowiedź.
----------
wytaptane z wiwitiaja
była lancia lybra sw 1.9jtd 

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Ja mam i polecam 2.0 hdi (do pracy 9 km) jestem bardzo zadowolony. Praktycznie bezawaryjny a osiągami nie odstaje od 2.2.
Natomiast kolega ma 2.2 i ciągle coś. Trudno nazwać to regułą, ale jednak.
Natomiast benzyniak jest fajny, ale ja nie widzę LPG w vanie a nie stać mnie na lanie kilkunastu litrów wachy na setkę
.
No i zasięg bez tankowanie nieporównywalnie większy niż w LPG (nie przekonuje mnie argument o 300 km lpg i tysiaku na Pb bo to bez sensu
) .
Trzy szyberdachy ? Przemyśl to
. Faktycznie wygląda fajnie, ale w użytkowaniu to jakiś dramat. Notorycznie przeciekają. Mój kolega z pracy kupił 807 właśnie z szybrami. Po zakupie zrobił porządek z przeciekami a na trzecią zimę znów miał problem.
No i nie ma DVD w suficie jeśli są szybry
.
Natomiast kolega ma 2.2 i ciągle coś. Trudno nazwać to regułą, ale jednak.
Natomiast benzyniak jest fajny, ale ja nie widzę LPG w vanie a nie stać mnie na lanie kilkunastu litrów wachy na setkę

No i zasięg bez tankowanie nieporównywalnie większy niż w LPG (nie przekonuje mnie argument o 300 km lpg i tysiaku na Pb bo to bez sensu

Trzy szyberdachy ? Przemyśl to

No i nie ma DVD w suficie jeśli są szybry

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 486
- Rejestracja: 23 mar 2011, 11:31
- Imię: dominik
- Lokalizacja: warszawa
Są problemy ze szczelnością?
Dobrze,że mówisz, nie zweryfikowałem tego.Właśnie te trzy szybry są u wujka i się zakochałem, zresztą ja zawsze byłem szyberdachowcem.
2.0 diesel to znana jednostka,bo jak i tu pisano, lata też w Volvo, Fordach itp.Akurat teść w V50 ma straszne przechery, ale cóż.
A jak jest właśnie z dynamiką, mnie interesuje nie sprint, ale to czy da się jechać w spokoju 140-150kmh, tzn.że obroty nie wyją,a dwa przy wyprzedzaniu nie trzeba wysiąść i pchać.
Zawsze można chipa założyć
Diesel mnie martwi,bo ciągle niedogrzany nie jest szczęśliwy.A dwumasy i inne cuda, plus zima to jakoś tak.Stereotypowo.
----------
wytaptane z wiwitiaja
Dobrze,że mówisz, nie zweryfikowałem tego.Właśnie te trzy szybry są u wujka i się zakochałem, zresztą ja zawsze byłem szyberdachowcem.
2.0 diesel to znana jednostka,bo jak i tu pisano, lata też w Volvo, Fordach itp.Akurat teść w V50 ma straszne przechery, ale cóż.
A jak jest właśnie z dynamiką, mnie interesuje nie sprint, ale to czy da się jechać w spokoju 140-150kmh, tzn.że obroty nie wyją,a dwa przy wyprzedzaniu nie trzeba wysiąść i pchać.
Zawsze można chipa założyć

Diesel mnie martwi,bo ciągle niedogrzany nie jest szczęśliwy.A dwumasy i inne cuda, plus zima to jakoś tak.Stereotypowo.
----------
wytaptane z wiwitiaja
była lancia lybra sw 1.9jtd 

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Nie jest to 20vt, ale daje radę.esokiraly pisze:A jak jest właśnie z dynamiką, mnie interesuje nie sprint, ale to czy da się jechać w spokoju 140-150kmh, tzn.że obroty nie wyją,a dwa przy wyprzedzaniu nie trzeba wysiąść i pchać.
140-150 na autostradzie spokojnie daje radę, jest cicho i przyjemnie jedynie ....

Niby tak, ale w konfiguracji 109 KM jest absolutnie bezawaryjna a po chipie już tak różowo nie będzie. Turbina, dwumas i półosie bardziej obciążone zaraz przyszykują się na wymianęesokiraly pisze:Zawsze można chipa założyć

Niedogrzany? Szczęśliwie w standardzie jest webastoesokiraly pisze:Diesel mnie martwi,bo ciągle niedogrzany nie jest szczęśliwy.A dwumasy i inne cuda, plus zima to jakoś tak.Stereotypowo

Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Uszczelkę można wymienić, w Pugu jest dostępna, w Fiacie trochę gorzej. Zawsze można to pokleić - trochę to trwało, zobaczymy na jak długo mam to zrobione (robiły to jakieś szpece od takich rzeczy). Fakt - uszczelka nie jest tania a szyberdachy są trzy...topcio pisze: Trzy szyberdachy ? Przemyśl to. Faktycznie wygląda fajnie, ale w użytkowaniu to jakiś dramat. Notorycznie przeciekają. Mój kolega z pracy kupił 807 właśnie z szybrami. Po zakupie zrobił porządek z przeciekami a na trzecią zimę znów miał problem.
No i nie ma DVD w suficie jeśli są szybry.

Co do DVD - w schowku jest podłączenie i można puszczać coś na tym małym śmiesznym wyświetlaczu z przodu

Webasto, krótkie trasy... to się chyba zemści na aku (bazuję na swoim - "pełnym" Webasto)topcio pisze:
Niedogrzany? Szczęśliwie w standardzie jest webasto


-
- Forumowicz/ka
- Posty: 486
- Rejestracja: 23 mar 2011, 11:31
- Imię: dominik
- Lokalizacja: warszawa
Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Czyli Ty optowałbyś za 3.0 jednakpääkäyttäjä pisze:Uszczelkę można wymienić, w Pugu jest dostępna, w Fiacie trochę gorzej. Zawsze można to pokleić - trochę to trwało, zobaczymy na jak długo mam to zrobione (robiły to jakieś szpece od takich rzeczy). Fakt - uszczelka nie jest tania a szyberdachy są trzy...topcio pisze: Trzy szyberdachy ? Przemyśl to. Faktycznie wygląda fajnie, ale w użytkowaniu to jakiś dramat. Notorycznie przeciekają. Mój kolega z pracy kupił 807 właśnie z szybrami. Po zakupie zrobił porządek z przeciekami a na trzecią zimę znów miał problem.
No i nie ma DVD w suficie jeśli są szybry.
![]()
Co do DVD - w schowku jest podłączenie i można puszczać coś na tym małym śmiesznym wyświetlaczu z przodu
Webasto, krótkie trasy... to się chyba zemści na aku (bazuję na swoim - "pełnym" Webasto)topcio pisze:
Niedogrzany? Szczęśliwie w standardzie jest webastoChyba
Acz czytałem w Twoim temacie jakieś przechery ze skrzynią
----------
wytaptane z wiwitiaja
była lancia lybra sw 1.9jtd 

Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Nie jestem obiektywny ponieważ nie lubię diesli. Jedyny diesel, jakiego nadal mam to wolnossąca jednostka SDI. Dlatego mam 3.0 - który wbrew wszystkiemu, jest trwały. Niewysilony, może trochę tłumiony przez skrzynię ale Ulysse czy Phedra to nie sprzęt do ścigania sięesokiraly pisze: Czyli Ty optowałbyś za 3.0 jednak
Acz czytałem w Twoim temacie jakieś przechery ze skrzynią

SKrzynia jest prosta w obsłudze i względnie trwała. Nic się z nią nie dzieje (jak dotąd) - poza uszczelką, która puściła między chłodniczką oleju a skrzynią. Uszczelka wymieniona, olej uzupełniony, po 1500 km mam przyjechać na kontrolę. Dziś trasa Rybnik-Brno-Rybnik: sprawnie napędza Ulysse 3.0

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Znaczy ze sterownikiem zegarowym? W standardzie jest bez tego zegara uruchamiane automatycznie po rozruchu poniżej ??? chyba 0' a może 5' .pääkäyttäjä pisze:Webasto, krótkie trasy... to się chyba zemści na aku (bazuję na swoim - "pełnym" Webasto) Chyba
A widzisz, a wieść gminna niesie, że to zależy od rocznika. Do 2004 miały 100% awaryjność a od 2005 już były lepsze.pääkäyttäjä pisze:SKrzynia jest prosta w obsłudze i względnie trwała.
Kup to na co masz ochotę, będziesz miał pretensję tylko do siebieesokiraly pisze: Czyli Ty optowałbyś za 3.0 jednak


Re: Phedra 3.0 V6 - czy warto kupić?
Pełne sterowanie - zegar + pilot. Fabryczne (nalepka pod maską):topcio pisze:Znaczy ze sterownikiem zegarowym? W standardzie jest bez tego zegara uruchamiane automatycznie po rozruchu poniżej ??? chyba 0' a może 5' .

Słyszałem właśnie na odwróttopcio pisze:
A widzisz, a wieść gminna niesie, że to zależy od rocznika. Do 2004 miały 100% awaryjność a od 2005 już były lepsze.


esokiraly pisze: Czyli Ty optowałbyś za 3.0 jednak
Jak komuś nie przeszkadza tankowanie co 260-300 km, benzyna 3.0 czemu nie - na drugim końcu jest... tankowanie 80l do pełna (nieważne, czy to bena czy ropa)topcio pisze:Kup to na co masz ochotę, będziesz miał pretensję tylko do siebie, bo każda sroczka swój ogonek chwali. Ja byłem/jestem wrogiem diesla, ale w vanie nie widzę LPG a na jazdę 3.0 Pb mi szkoda kasy
.

A generalnie kup to co chcesz bo to Ty masz być zadowolony.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 486
- Rejestracja: 23 mar 2011, 11:31
- Imię: dominik
- Lokalizacja: warszawa
Bardzo Wam dziękuję za te wyczerpujące wypowiedzi!
Mam jeszcze pytanie o te szybry - czy każdy z nich ma swój odpływ?
Mi z całej czwórki najbardziej leży Fiat, żonie Citroën no i o.
A Lancia najlepiej chyba wyposażona.Jeszcze Espace 3.5V6 mnie ciekawi ogromnie,ale to już inna cenowa półka
----------
wytaptane z wiwitiaja
Mam jeszcze pytanie o te szybry - czy każdy z nich ma swój odpływ?
Mi z całej czwórki najbardziej leży Fiat, żonie Citroën no i o.
A Lancia najlepiej chyba wyposażona.Jeszcze Espace 3.5V6 mnie ciekawi ogromnie,ale to już inna cenowa półka
----------
wytaptane z wiwitiaja
była lancia lybra sw 1.9jtd 
