Post
autor: mjerzy » 29 mar 2016, 11:03
Wygląda jednak że to problemy z ciśnieniem RAIL. Dziwne tylko, że nie powoduje to wyłączenia silnika. Tak sobie myślę, że ecu wyłącza silnik w celu jego ochrony przed zbyt dużym ciśnieniem paliwa, ale co gdy to ciśnienie jest zbyt małe - też wyłącza? Podejrzany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia oraz sama pompa RAIL.
Czy błędy były pokasowane i wróciły ponownie? Jak nigdy w samochodzie nie były kasowane, mogą to być usterki usunięte np. przez poprzedniego właściciela a nie skasowane w ecu. Jak nie masz pewności to skasuj błędy i odczytaj ponownie po wystąpieniu problemów z mocą (po zapaleniu kontrolki silnika). Może to błaha sprawa ale skoro dopiero masz pierwszy kontakt z ecu to lipa by była żebyśmy się skupili na błędach, których w rzeczywistości nie ma.
I jeszcze jedna uwaga, pytanie do kolegów - czy zły odczyt z czujnika temperatury może powodować problemy z mocą?