Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 05 kwie 2016, 20:05

Robił ktoś już coś takiego, niekoniecznie w dieslu?
Czy lepiej rwać do góry czy raczej dołem-razem z sankami i zawieszeniem :?:
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: marceli » 05 kwie 2016, 21:35

Mój wyjeżdżał w dól a wjeżdżał od dołu.Ale mam Pb.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 05 kwie 2016, 21:43

Razem z sankami czyli wahacze i przekładnia kierownicza też wyjechała razem z zespołem napędowym?
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: Maniak » 05 kwie 2016, 21:48

Ja zawsze motorek górą w k 2.0 i 2.4. TDS,a też górą rwałem : yesyes : mniej roboty :roll:

W Thesis V,ka pojechała dołem na palecie :D

Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: topcio » 05 kwie 2016, 21:51

Ja zawsze w górę :) .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 05 kwie 2016, 21:54

Dobra panowie ale to był silnik razem ze skrzynią biegów do góry wyjmowany czy bez skrzyni?
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: Maniak » 05 kwie 2016, 21:57

Bez skrzyni, nawet ośki zostawały nie tykane : gafa :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: marceli » 05 kwie 2016, 22:00

Kurde nie mogę sobie przypomnieć jak ta moja wisiała na podnośniku co tam zostało przy niej jak silnik był out....

Na pewno przekładnia wisiała,zawiech też,cholerka sanki nie wiem na stówę ale chyba też były w aucie,wiszące ale były.

Ale wjeżdżał na pewno od dołu.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 05 kwie 2016, 22:03

Marceli-to był sam silnik czy razem ze skrzynią biegów, bo ze skrzynią to chyba nie wyjdzie przez sanki do dołu...
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: marceli » 05 kwie 2016, 22:09

Sam silnik.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 05 kwie 2016, 22:10

Maniak pisze:Bez skrzyni, nawet ośki zostawały nie tykane : gafa :
I dało się go przesunąć na bok na tyle by sprzęgło wylazło ze skrzyni?
Odnoszę wrażenie, ze tam jest dość ciasno, ciekawe czy i złożyć ze skrzynią by się go dało tym sposobem :?:
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: Wilkin » 05 kwie 2016, 23:20

2.0 20V jeszcze wyciągałem górą.
Ale potem się nawróciłem i ogólnie wszystkie wywalam z sankami do dołu.
Zdecydowanie mniej problemów z dobrym dopasowaniem na swoim miejscu przy składaniu.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: volf » 06 kwie 2016, 11:28

Teraz, po przemyśleniu sprawy, to chyba jednak bez podnośnika kolumnowego (dla uniesienia całego auta) to raczej nie masz szans na wyciągniecie tego dołem...
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kappa JTD - jak najłatwiej wyciągnąć/wymienić silnik

Post autor: facio » 25 maja 2016, 8:00

Bez najmnieszego problemu górą najlepiej ze skrzynią biegów tym bardziej jtd gdzie łapa sprzegła musi wejsc w łozysko
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”