Mam pytanie co do ustawienia rozrządu oraz wałków wyrównoważających.
Niemieckiego dobrze nie rozumiem, więc potrzebuje potwierdzenia.
Silnik: 835AQ / 835 A8.000
Pasek rozrządu zrozumiały dla mnie w 100%, obecnie jest oczywiście ustawiony dobrze. Ale pytania zaczynają się przy wałkach wyrównoważających. W załączonym zrzucie są pokazane znaki na tych wałkach, ale nie jest pokazane, przy jakim ustawieniu wału korbowego mają się one zgrywać na znakach. Wnioskuję, że znaki mają się pokrywać łącznie ze znakami na rozrządzie.
Byłoby to dla mnie jasne, gdyby nie fakt, że u mnie się one całkowicie nie zgrywają. Ustawię rozrząd na znakach, to wałki są całkiem inaczej. Ustawię jeden wałek na znaku - drugi nie jest. Wnioskuję więc, że są one źle ustawione.
Kolejne pytanie: książka ma oznaczenie dla silników 1756 oraz 1995. Dla wersji turbo jest coś innego? Pytam odnośnie luzów zaworowych, bo jest podane: 0,43 dolot i 0,48 wydech. Dla turbo tak samo?
Ostatnie pytanie

