topcio pisze: ↑13 sty 2017, 16:40
Maniak pisze:Ogólnie chciałbym się dowiedzieć, jak brzmi fachowa nazwa tej części.
U nas "na wschodzie" mówi się akumulator powietrza.
Tofik pisze:Rozwiniesz myśl? Bo moim zdaniem jest to idywidualna sprawa dla kazdej jednostki a coś czuje ze nikt tu porzadnych testow na hamowni nie przeprowaszal z Kappą i przynajmniej dwoma rodzajami filtrow w roli głównej
Poza testami drogowymi zapewne nikt, aczkolwiek wszyscy właściciele stożków, których pytałem w wrażenia z jazdy wskazują na spadek osiągów w dolnym zakresie obrotów i poprawę w górnych.
Śmieszna nazwa z tym "akumulatorem" powietrza, bo jak niby ta część ma akumulowac czyli, gromadzić/przechowywać powietrze ? Zupelnie nietrafione nazewnictwo

ale co poradzić niektorzy zakladaja ogrzewanie postojowe "dewasto" inni oslone przegubu "marżete"
Co do stożka, to wlasnie mozna sobie tak gdybać bez przeprowadzenia pomiarow przed i po. Z doświadczenia wiem ze do Hondy wstawisz zamiast oryginalnego dolotu kawałki rurki i kolanek kanalizacyjnych z Castoramy za 20zl i byle stożek i dostajesz kilka ekstra KM i to czasem niemało bo i zdarzaly sie przypadki ze i dyszka wpadla. Kiedys kolega spedzil pol dnia na testach na hamowni filtrow do swojego Mitsubishi. Odniesieniem byl wynik na seryjnym papierzaku. Po zastosowaniu sportowej wkladki K&N moc wzrosla niewiele chyba z 1-2 KM, na stożku nie zmienila sia a na na gabce ITG wzroslo chyba z tego co pamiętam o 3-4KM. Także co silnik to inne wyniki moim zdaniem, znam jednostki w ktorych wrecz nie należy modyfikować seryjnych odlotów bo bez odpowiedniej wiedzy to sie raczej pogorszy niz poprawi.
Maniak dobrze mowi, wywal ten rezonator wstaw kawalek rury w jego miejsce, nie sądzę żebyś odczuł jego brak