FCA w Ameryce Łacińskiej
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
W Brazylii zapaść rynku, Fiat też oberwał, nawet bardziej niż reszta.
FCA ratuje Jeep, pick-up Toro i nowy maluch - Mobi.
Brazylia
Argentyna
Poniżej nowy segment B, ma zastąpić Palio i Punto.
FCA ratuje Jeep, pick-up Toro i nowy maluch - Mobi.
Brazylia
Argentyna
Poniżej nowy segment B, ma zastąpić Palio i Punto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1372
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Chętnie to bym zaimportował 
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
No przydałyby się takie u nas! 

Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Bardzo stara konstrukcja. Jedna z tych, które Fiat musi szybko wymienić, żeby lepiej powalczyć w Brazylii.
U nas kiedyś znana w zwykłej wersji.

U nas kiedyś znana w zwykłej wersji.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Może i stara, ale dobra. Nie wiem czy to kwestia mojego egzemplarza, ale Palio I jest po prostu niezniszczalne.
Lancia Kappa 2.0 V.I.S. '98
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1372
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Tylko że dopiero to po lifcie nie gniło.
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
A jaka blacha? Zwykła czy ocynk?Skowoo pisze:Może i stara, ale dobra. Nie wiem czy to kwestia mojego egzemplarza, ale Palio I jest po prostu niezniszczalne.
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
No, może blacha to nie jest jego najlepsza strona
bez ocynku, ruda już gdzieś tam wyłazi, ale jeszcze nie zagraża integralności nadwozia
Jednak pod względem mechanicznym nadal jestem zdziwiony, ten samochodzik dawno powinien wyzionąć ducha, a tu nic, zawsze odpali, zawsze dojedzie gdzie trzeba. Gdybym tylko mógł to samo powiedzieć o mojej Kappie... 



Lancia Kappa 2.0 V.I.S. '98
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Fiat Toro (LCV) i Jeep ratują FCA w Brazylii.
Fiat Mobi nie jest w stanie zatrzymać spadku starych modeli aut osobowych Fiata. Czekamy na Tipo i nowe Punto.
Brazylia
Argentyna
Wejście Hyundaia do Brazylii okazało się wejściem smoka, zabrali konkurencji spory kawałek tortu i to w czasie, gdy cały tort skurczył się o połowę (kryzys w Brazylii trwa).
Fiat Mobi nie jest w stanie zatrzymać spadku starych modeli aut osobowych Fiata. Czekamy na Tipo i nowe Punto.
Brazylia
Argentyna
Wejście Hyundaia do Brazylii okazało się wejściem smoka, zabrali konkurencji spory kawałek tortu i to w czasie, gdy cały tort skurczył się o połowę (kryzys w Brazylii trwa).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Nie musisz importować możesz mieć taki model salonowy FIAT FULLBACK 2.4 180KM 4×4 za jedyne 99 500 PLN
http://www.fiatprofessional.pl/pl/Model ... wooqlwd7h0&
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
No nie do końca to jest to samo, bo Fullback jest co najmniej 2x droższy (i to z wyprzedaży 2016) i tak z 3x większy...Rutuś pisze: ↑05 mar 2017, 8:41
Nie musisz importować możesz mieć taki model salonowy FIAT FULLBACK 2.4 180KM 4×4 za jedyne 99 500 PLN
http://www.fiatprofessional.pl/pl/Model ... wooqlwd7h0&


Re: FCA w Ameryce Łacińskiej
Dudi zgadzam się że Fiat Fullback jest większy , co do ceny różnica nie jest duża.Fullback kosztował na wyprzedaży 99500 pln a Fiat Wekeend kosztuje 70180 reali brazylijskich co przy kursie 1,29 pln daje cenę około 90500 pln.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: FCA w Ameryce Łacińskiej
To w Brazylii obowiązują chyba jakieś zabójcze podatki, bo to auto to Siena w innym opakowaniu i nie jest warta więcej jak 40-45kPLN.
Za to Fullback to pick-up z krwi i kości (bazuje na L200, a co za tym idzie na Pajero) i jest produkowany w Japonii. No i jak się chce mieć wersję AD2017, to po skonfigurowaniu ciężko się zmieścić w 150kPLN


Niestety te poniżej 120kPLN, to tylko salonowe demo, z poprzedniego roku.
Re: FCA w Ameryce Łacińskiej
Jeśli te 70000 reala brazylijskiego które się wyświetla na filmiku reklamowym to cena ,to jest to jakiś kosmos.Wybrałbym osobiście demo niż nowego Palio,chociaż jeździłem jedną z pierwszych Sien mechanicznie nie powiem złego słowa gorzej było z blachą
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005