Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Mam problem z szarpaniem i zamulaniem na zimnym silniku na PB na LPG jest wszystko ok. Zmienia paliwo na LPG przy 20 stopniach.
Wymieniłem świece i cewki i to samo.
Jak się nagrzeje to i na BP jest wszystko ok, na kompie nie pokazuje żadnych błędów.
Brakło mi pomysłów co może być.
Wymieniłem świece i cewki i to samo.
Jak się nagrzeje to i na BP jest wszystko ok, na kompie nie pokazuje żadnych błędów.
Brakło mi pomysłów co może być.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2017, 1:30 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Re: Szarpanie na zimnym silniku lybra 2,0 LPG 1999r
przerabiałem temat w 1,8. Poszukasz sobie lewego powietrza i będzie git. Po wszystkim zdejmij sobie klemę na 10 min.
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Szarpanie na zimnym silniku lybra 2,0 LPG 1999r
Dzięki w czwartek popatrzę
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Daj znać jak znajdziesz nieszczelność i w jakim miejscu. Ostatnio podobna przypadłość i mojej Lybrze dokucza
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Zauważyłem dziś że jakaś rura plastikowa wchodząca do obudowy filtra od strony błotnika na dole jest wyjęta. Na końcu tej rury są jakieś puszki co to jest i czy może mieć wpływ na opisany wyżej problem ?
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Raczej szukaj nieszczelności za przepływomierzem. Oczywiście tam na dole też posprawdzaj czy wszystko jest ok. Ale to miejsce nie ma wpływu na płynną pracę silnika 

Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Na ciepłym silniku PB pracuje dobrze?
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Na ciepłym pracuje dobrze na PB i LPG
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Za przepływką sprawdziłem jest dobrze
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Możesz próbować jeszcze krokowca odłączyć i sprawdzić co będzie się działo. Powinien trzymać około 1tys - 1,5tys obrotów.
Prawdę mówiąc wiele R5 ma problem z falującymi obrotami po odpaleniu i innymi dziwnymi przypadłościami. U mnie potrafią zacząć mocno falować aż auto prawie gaśnie i za chwilę wszystko się stabilizuje do kolejnego odpalenia.
Prawdę mówiąc wiele R5 ma problem z falującymi obrotami po odpaleniu i innymi dziwnymi przypadłościami. U mnie potrafią zacząć mocno falować aż auto prawie gaśnie i za chwilę wszystko się stabilizuje do kolejnego odpalenia.
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Nie wiem czy u mnie jest krokowiec a jak jest to gdzie ?
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Na przepustnicy od góry widać go dokładnie. Szeroka kostka na 3 albo 4 piny.
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Lybra to już chyba nima tego

Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Jak to nie ma? A co steruje wolnymi obrotami? Map sensor jakiś?
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku
Aż tak głęboko moja wiedza nie sięga lecz znalazłem w necie takie cuś, ciekawe jaką przepustnicę ma kolega...Energetyk pisze: Jak to nie ma? A co steruje wolnymi obrotami? Map sensor jakiś?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.