Wynik - brak całego przodu , chłodnice etc - plus kierowca musiał skakać z kabiny bo nawet stopnia nie miał.
Niech Ci będzie że słaby przeciwnik

Każdy ma prawo do zajęcia własnego stanowiska. Moja wypowiedź, jeśli nie zauważyłeś, częściowo była ironią. A napisać "bzdura" każdy potrafi. Może przedstawisz swój tok rozumowania, bo tak naprawdę nie wiadomo, co miałeś na myśli: bzdura to, że Polonez waży 1140 kg, czy to, że Lancia ma bardziej bogate wyposażenie?FXX pisze: ↑19 maja 2017, 22:41Cóż powiedzieć... bzdura.Trucker pisze:Z tego tematu wnioskuję następująco: trzeba sobie znowu kupić Poloneza, a Kappę sprzedać.
Ktoś podniósł, że Kappa mocno się składa pomimo sporego ciężaru. Jak dla mnie, to na tej wielkości wóz, ciężar określany na niecałe 1,5 t to wcale nie jest dużo. A sporo gratów wozi, których nie miał Polonez (waga 1140 kg, mniejsze gabaryty), np. klimatyzacja, elektryka foteli, elektryczne podnośniki szyb, większy silnik, więcej blach. Żeby klient był zadowolony ze spalania (niewielkie - moim skromnym zdaniem), to musieli zaoszczędzić na stali. No i to jest zapewne powód "składających się" słupków bocznych i przemieszczania deski rozdzielczej/ściany grodziowej: OSZCZĘDNOŚCI. Bo przeciętny człowiek uwielbia oszczędzać na najważniejszym.
Tok rozumowania będzie zapewne taki, że jednak lepsza kappa, bo masz napinacze i airbagi czego w polonezach nie było, lepsze hamulce z ABS i jednak jest większa/dłuższa/cięższa.