Cześć
Thesis 2.4jtd 10V manual. Oszalała elektryka, objawy to: czasami nie kręci rozrusznikiem, czasami nie można zgasić silnika, czasem po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznikiem, zegary są podświetlone, ale nie działa nic z elektryki w samochodzie - wycieraczki, centralny zamek itp. Co zostało zrobione: wymieniona kostka stacyjki, poprawione styki przy kostce stacyjki poprzez dogięcie wsuwek we wtyczce. Aktualnie auto umarło - po przekręceniu stacyjki nie kręci rozrusznikiem (kontrolki nie przygasają więc to nie wina aku, wyłącznik rozrusznika przy akumulatorze również sprawdzony), poza zegarami nie działa osprzęt elektryczny - wycieraczki, nawiew, EPB. Bezpieczniki przy akumulatorze sprawdzone. Proszę o sugestię, a tymczasem pakuję narzędzia i jadę po auto.
Thesis 2.4 10v JTD - elektryka oszalała/nie odpala/nie chce zgasnąć/etc.
Thesis 2.4 10v JTD - elektryka oszalała/nie odpala/nie chce zgasnąć/etc.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 9:34 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Elektryka oszalała, nie odpala lub nie chce zgasnąć i nie tylko...
Żywot zakończyła najprawdopodobniej puszka z bezpiecznikami - ta w komorze silnika. U mnie po zalaniu akcje były takie, że albo auto nie gasło, albo samo się uruchamiało itd.
Puszkę rozebrał - jest tam wielowarstwowa płytka - zieleń była wszechobecna. Nie chciało mi się tego reanimować - miałem w zapasie drugą. Na alledrogo też są całkiem niedrogie.
Puszkę rozebrał - jest tam wielowarstwowa płytka - zieleń była wszechobecna. Nie chciało mi się tego reanimować - miałem w zapasie drugą. Na alledrogo też są całkiem niedrogie.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 432
- Rejestracja: 11 gru 2015, 13:15
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Ślunsk z przypadku.
Re: Elektryka oszalała, nie odpala lub nie chce zgasnąć i nie tylko...
Masa? Masz szyber dach? Bo może ci woda ściekać na body po lewej strony kierownicy.
Re: Elektryka oszalała, nie odpala lub nie chce zgasnąć i nie tylko...
Jeśli uda mi się auto odpalić i dojechać do warsztatu to jutro sprawdzę tą skrzynkę.Bartek-Lodz pisze: ↑25 lip 2017, 15:02 Żywot zakończyła najprawdopodobniej puszka z bezpiecznikami - ta w komorze silnika. U mnie po zalaniu akcje były takie, że albo auto nie gasło, albo samo się uruchamiało itd.
Puszkę rozebrał - jest tam wielowarstwowa płytka - zieleń była wszechobecna. Nie chciało mi się tego reanimować - miałem w zapasie drugą. Na alledrogo też są całkiem niedrogie.
Akurat to jest auto kolegi, w mojej Thesis aż takich problemów nie ma i mam nadzieję że nie będzieDamianWarmia pisze: Masa? Masz szyber dach? Bo może ci woda ściekać na body po lewej strony kierownicy.
