Link do pierwszej dyskusji na temat presostatu klimy zamieszczam tutaj "viewtopic.php?f=105&t=74863"
Zacznę po kolei, kupiłem kappę w której nie działała klima i wiele innych... ;p. Założyłem nowy opornik przy wentylatorach, kupiłem nowy presostat 4-pinowy, nabiłem klimę i tadam działa !!! Ale żeby nie było kolorowo... klima działała bez zarzutu przez pierwszy tydzień a jeżdżę sporo , potem delikatny swąd palonego plastiku i objaw "wentylator we wewnątrz kabiny nie dmucha, nie ma chłodzenia ani grzania. Wyciągam skrzynkę bezpieczników wewnątrz i bezpiecznik "services 10" 30 A (zielony) przetopiony i napuchnięty ale nie strzelił środek tylko się zatopił, na szybko wsadziłem jeszcze raz inny bezpiecznik i to samo po ok tygodnia, przepaliło bezpiecznik tym razem ze skrzynką, zamieszczam foto niżej.

Cóż to może być, przekaźniki w skrzynce na fotce mam E1 i E2, natomiast E3 nie ma, w benzynie były a jak jest w TDS?
Czego to może być wina ?