Ale z jakimi klamotami do 16vT są problemy? Bo ja miałem taką przez kilka dobrych lat i nie miałem za bardzo problemów z dostępnością części, nawet generalkę silnika dało się zrobić te 5(?) lat temu. Rozrząd jest do kupienia bez problemu, reszty przy silniku się "na codzień" nie rusza, a zawieszenie czy elektronika są takie same jak w innych kappach. Przepływomierz czy czujnik położenia wałka rozrządu, który ponoć jest tak słabo dostępny, leżał u mnie długo i nikt go nie chciał kupić.
Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Moderator: stabraf
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Kupiona za 1750. Jeszcze termostat do wymiany i trochę tłucze z tyłu. Poza tym wygląda obiecująco.
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
No i pięknie. Liczę że założysz dla niej temat w odpowiednim dziale. Powodzenia w reanimacji. Pozdrawiam
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 95
- Rejestracja: 12 sie 2016, 19:35
- Imię: PIOTR
- Lokalizacja: Krasnobród///Steyr
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Gratulacje !!!!!!
termostat nieosiągalny jest temat -Mienkiego --o przeróbce na pozonelowski
problem jest też z przegubami zew. i wewnetrznymi
ale wszystko da się tylko trzeba czasu ,radość z jazdy że HO- HOOOOOOO a mam okazję czasem się przejechać, ciągnie i w fotel wciska nieziemsko .
Jeszcze raz Gratulacje
POZDRO...
termostat nieosiągalny jest temat -Mienkiego --o przeróbce na pozonelowski
problem jest też z przegubami zew. i wewnetrznymi
ale wszystko da się tylko trzeba czasu ,radość z jazdy że HO- HOOOOOOO a mam okazję czasem się przejechać, ciągnie i w fotel wciska nieziemsko .
Jeszcze raz Gratulacje
POZDRO...
AR 75 2,5 v6 MILANO była
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
W Płocku stoi za 3tyś może zejdzie na 2
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Nie widziałem ogłoszenia....
...ale znalazłem.
...ale znalazłem.

Ostatnio zmieniony 14 sty 2018, 21:43 przez marceli, łącznie zmieniany 1 raz.
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Te fotele to nie są oryginalne od turbo.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Kappa kupiona po konsultacji w tym wątku jest już na forum:
viewtopic.php?t=76963
viewtopic.php?t=76963
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 67
- Rejestracja: 03 lip 2014, 11:57
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Ciekawy jestem jakie będą koszta ubezpieczenia? Bo silnik większy, to i ubezpieczenie większe.
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Że niby co?????? 2.0 to jest dyży silnik? I ubezpieczenie droższe.........Thesis 3.0 v6 - 845zł w PZU. OC świeże ze stycznia 18'
To ile droższe może być 2.0?
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
A jak droższe? Bo z tego co wiem, to wielkość silnika nie jest kluczowym elementem ubezpieczenia?
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Wielkość silnika 2.0 i więcej podnosi koszt ubezpieczenia ale o ile wiem nie ma znaczenia czy to będzie 2.0, 3.2 itp. po prostu powyżej 2.0 jest zwyżka na OC.
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
Zwyżka mówicie? To kto mi wyjaśni dlaczego za 2.4JTD płaciliśmy tyle samo co za 1.9JTD?
Wszystkie dane dokładnie te same, nawet marka i model samochodu 
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Kappa 2.0 Turbo - jak dobrze kupić
1.9 jest liczony jako 2.0 bo zaokrągla się w górę a dokladna pojemność jest nieco powyżej 1.9l.
Za alfę GT 3.2 wychodzi mi niewiele więcej niż płacę za 1.9 JTD.
Za alfę GT 3.2 wychodzi mi niewiele więcej niż płacę za 1.9 JTD.