Lybra JTD 110 KM - nagle zmuliło całkiem samochód, jedzie jak bez turbiny na każdym biegu. Przyspiesza płynnie, ale bardzo wolno. Czasem przy wyższych obrotach zapala check, który później znika.
MES zarejestrował P0236, udało mi się wygenerować krótki wykres z przyspieszania na II, III i IV biegu. Przewody powietrzne wchodzące do czujnika na chłodnicy są szczelne.
Czy może to być czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym?
Sprawdź EGR czy nie jest zacięty w pozycji otwartej. Można go zaślepić. Przepływka zawór over boost i czujnik ciśnienia doładowania. Przepływke umuj breake cleanerem podobnie czujnik ciśnienia i sprawdź szczelność dolotu. Ale obstawiam EGR
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Na szczęście winny okazał się jedynie ponownie pęknięty wężyk wchodzący do czujnika/konwertera ciśnienia na chłodnicy. Ta guma pęka ze starości przy próbie nasunięcia na czujnik. Czy znacie może numery tych przewodów albo czym je można zastąpić? Jeden jest w połowie w jakimś oplocie, a drugi krótszy cały gumowy.