Post
autor: Bartek-Lodz » 30 maja 2016, 19:32
ArtoKucior pisze:DamianWarmia pisze:Co Wy wiecie o kontrolkach...

A tu co powiesz?
DSC_1146.jpg
Auto było uruchomione...plus automat w trybie awaryjnym czyli dostępny jeden bieg do przodu...przypuszczam że to był czwarty z pięciu biegów. Wyobraź sobie jak szybko ruszałem spod świateł

Jak Ci się tak znowu zrobi to wystarczy przełączyć w tryb tiptronic i dać minus - mimo, że się nic nie wyświetla to zmieni z tego co pamiętam na drugi bieg, dajesz na plus i masz 5.
Domyślnie na D w trybie awaryjnym jet 5 bieg.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]