Post
autor: pietrek125 » 21 cze 2018, 20:04
Też mam uraz do Michelin-a, miałem letnie tej marki 20 lat temu w nowym służbowym UNO, na mokrym to był istny dramat...
ale i tak nic nie przebije marki Barum, w które była wyposażona również służbowa Fabia w 2003r (letnie i zimówki) o ile letnie jeszcze by uszły (były cholernie głośne), to zimówki to był jakiś żart, na śniegu były problemy z ruszeniem z miejsca na płaskim...
ostatni kontakt z Dębicą to letnie Vivo, takie se, ale w porównaniu z D-124 to był przełom... i lepiej radziły sobie z śniegiem niż niby zimowe Kleber-y Krisalp HP, przynajmniej w moim 125p.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)