Odkopię temat.
Próbowałem dzisiaj w swojej Lancii T-jet 1.4 skasować inspekcję olejową , pobiegłem do samochodu, zainstalowałem MultiECUScan ...... no i lipa. Nie może połączyć się z modułem ELM bluetooth. Sam moduł został przez program znaleziony, ale nie połączyłem się z autem. Domyślam się, że mam moduł ten, który się nie łączy - takie informacje przynajmniej zawarte są na stronie producenta MultiScan-a. To, że moduł ELM nie łączy się, sprawdziłem dodatkowo programem Torque. Z racji tego, że nie chce mi się przerabiać ELMa mam pytanie do tych, co już przerabiali ten temat - które moduły i w jakiej wersji łączą się z pojazdem. Nie chciałbym kupować kolejnego metodą prób i błędów.
Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
U mnie, ze dwa, trzy lata temu włączyła się sygnalizacja klucza. Poczytałem na forach, alfaholicy stwierdzili, że po ok. 1000 km powinna zniknąć sama. Tak rzekomo jest w 159/Brera. Pamiętam jak dziś,że świeciło, nic nie zrobiłem i po jakimś czasie znikło. Nie pamiętam czy po 100 czy po 1000 km. Odnawiam temat, gdyż kilka dni temu u mnie ponownie się włączyło z darma racji. Pojeżdżę z tym komunikatem, min. 1000 i jeżeli nie zniknie do tego przebiegu spróbuję wykasować. Zrobię trak z ciekawości czy faktycznie zniknie samo. Teraz dużo jeżdżę, ale wymiany oleju robię nie rzadziej jak 10000 km, tego bardzo pilnuję.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Ale się narobiło ...
Po kilkuset kilometrach przebiegu informacja serwisowa - kluczyk pomiędzy zegarami, jak przewidywałem zniknął.


Po kilkuset kilometrach przebiegu informacja serwisowa - kluczyk pomiędzy zegarami, jak przewidywałem zniknął.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- krzy36
- Forumowicz/ka
- Posty: 217
- Rejestracja: 15 lut 2013, 18:02
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Dzień dobry,
Inspekcję olejową można wykasować manualnie, wciskając przez 60 sekund pedał gazu na włączonym zapłonie, i wciskając w tym czasie 7 razy pedał hamulca następnie wyłączając zapłon.
Pozdrawiam.
Inspekcję olejową można wykasować manualnie, wciskając przez 60 sekund pedał gazu na włączonym zapłonie, i wciskając w tym czasie 7 razy pedał hamulca następnie wyłączając zapłon.
Pozdrawiam.
Lancia Lybra 1.8 16V 131KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Ypsilon 1.2
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Ypsilon 1.2