Pogaduszki o Lancii Thesis
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Thesis vs Thema
O napędzie wspomniałem a część tego co wymieniłeś zdaje się mogło być na pokładzie Thesis. Przecież tempomat z radarem był nawet w Stilo.
Zresztą 5 to nie jedyny konkurent, wspomnieć można chociażby 607, S80, 9-5, A6, GS, S-Type... "Uśredniając" na tle klasy ubogo wyposażona na pewno nie była.
Zresztą 5 to nie jedyny konkurent, wspomnieć można chociażby 607, S80, 9-5, A6, GS, S-Type... "Uśredniając" na tle klasy ubogo wyposażona na pewno nie była.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Thesis vs Thema
Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku 
Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Thesis vs Thema
Jak wszystkie ostatnie Lancie zresztą.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
ACC było w Thesis i Stilo... Thesis z ACC wyszło tego ponoć całe 8szt. tak głosi legenda... nikt nie widział... ale zobaczy...po 1szt. W Szwecji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Portugalii tyle na razie namierzono... Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC... W 2001r Thesis była zajebiście doposażona... ACC jako druga po BMW, EPB jako pierwsza, LED lampy jako pierwsza z Maserati 3200, Solardach... itp itd oczywiście podwykonawcy też dawali w d..ę jak np. Siemens z Connect-em który w 2001r już był przestarzały... inna sprawa, że po dwóch latach sprzedaż całkiem stanęła i Fiat położył laskę na Thesis...FXX pisze: ↑10 kwie 2019, 0:21 Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku
Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis vs Thema
Pietrek cofnijmy się w czasie do 2002r, masz 250 tys zł nie ważne czy swojej gotówki czy pożyczonej z banku i chcesz kupić limuzynę w tamtym czasie, do którego salonu idziesz? mam ciche wrażenie, że serce by Ci podpowiadało Lancia a rozum audi albo bmw.pietrek125 pisze: ↑10 kwie 2019, 8:05ACC było w Thesis i Stilo... Thesis z ACC wyszło tego ponoć całe 8szt. tak głosi legenda... nikt nie widział... ale zobaczy...po 1szt. W Szwecji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Portugalii tyle na razie namierzono... Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC... W 2001r Thesis była zajebiście doposażona... ACC jako druga po BMW, EPB jako pierwsza, LED lampy jako pierwsza z Maserati 3200, Solardach... itp itd oczywiście podwykonawcy też dawali w d..ę jak np. Siemens z Connect-em który w 2001r już był przestarzały... inna sprawa, że po dwóch latach sprzedaż całkiem stanęła i Fiat położył laskę na Thesis...FXX pisze: ↑10 kwie 2019, 0:21 Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku
Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
ps. z ciekawości sprawdziłem sobie ceny Renault Vel Satis w benzynie, kiedyś sądziłem, że thesis nie podzieli jego losu (szorująca po dnie cena) dziś widzę, że thesis go przebił wręcz....Fazi dobrze wiedział co robi uciekając z thesisa lat temu kilka, inne osoby z tego forum przyznały już, że nigdy go nie kupią, czemu? bo wiedzą, że to cos w stylu "fatalnego zauroczenia" Auto jest piękne i być może kiedyś te naprawdę zadbane egzemplarze będą "coś warte".
Dacia Duster 1.2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3.6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Thesis vs Thema
Do salonu Audi? Kupić droższego VW? W 2002 w salonach stało jeszcze brzydkie C5, nie wyobrażam sobie jakiej używki musiałbym zaczerpnąć, aby udać się po to auto.
W salonie BMW zaś nadal stało stare E39, które poza mocniejszymi silnikami i rajcującym niektórych tylnym napędem nie urywało d... nawet przy Kappie.
Oczywiście większość pobiegła faktycznie do tych salonów, na szczęście było jeszcze troszkę osób, które wiedziały, że nie tylko tam sprzedają auta
W salonie BMW zaś nadal stało stare E39, które poza mocniejszymi silnikami i rajcującym niektórych tylnym napędem nie urywało d... nawet przy Kappie.
Oczywiście większość pobiegła faktycznie do tych salonów, na szczęście było jeszcze troszkę osób, które wiedziały, że nie tylko tam sprzedają auta

Ostatnio zmieniony 10 kwie 2019, 9:55 przez Tomzik, łącznie zmieniany 4 razy.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Thesis vs Thema
przypuszczam , że po negocjacjach kupiłby quattro w tej cenie a dodam jeszcze, ze wówczas 99% odbiorców tego auta w PL to była administracja rządowa gdzie gdzieś miała utratę wartości, koszty serwisu itd.
Dacia Duster 1.2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3.6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Re: Thesis vs Thema
Ale ja nigdzie nawet nie zasugerowałem, że było w standardzie, bo nie o to tutaj chodzi. Wymieniłem tylko opcje wyposażenia, które dobitnie pokazują, że technologicznie Thesis nie była w stanie w pełni konkurować z Niemcami. O silnikach, napędzie, liczbie dostępnych wersji etc. już nie wspominam.pietrek125 pisze: ↑10 kwie 2019, 8:05Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC...
Liczby sztuk z tymi bajerami Ci nie podam, ale nie sądzę, żeby to było 0,05%

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3046
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Artykuł z sierpnia 2002 
Było podniecenie
https://www.motofakty.pl/artykul/lancia-thesis.html
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Było podniecenie

https://www.motofakty.pl/artykul/lancia-thesis.html
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
W 2002r kupiłbym AR166... bo wtedy w niej byłem zakochany... a Thesis... no cóż wtedy nie byłem na nią gotowy... teraz 166 się zestarzała, a Thesis zmieniła się z brzydkiego kaczątka, w pięknego łabędzia...MICHU pisze: ↑10 kwie 2019, 9:27 Pietrek cofnijmy się w czasie do 2002r, masz 250 tys zł nie ważne czy swojej gotówki czy pożyczonej z banku i chcesz kupić limuzynę w tamtym czasie, do którego salonu idziesz? mam ciche wrażenie, że serce by Ci podpowiadało Lancia a rozum audi albo bmw.
ps. z ciekawości sprawdziłem sobie ceny Renault Vel Satis w benzynie, kiedyś sądziłem, że thesis nie podzieli jego losu (szorująca po dnie cena) dziś widzę, że thesis go przebił wręcz....Fazi dobrze wiedział co robi uciekając z thesisa lat temu kilka, inne osoby z tego forum przyznały już, że nigdy go nie kupią, czemu? bo wiedzą, że to cos w stylu "fatalnego zauroczenia" Auto jest piękne i być może kiedyś te naprawdę zadbane egzemplarze będą "coś warte".
Co do Vel Satis-a to przyzwoite egzemplarze stoją na poziomie cenowym Thesis, a zapuszczone stoją na cegłówkach w krzakach... Vel Satis ani to ładne na zewnątrz, ani w środku... jednym słowem nic ciekawego... a awaryjność na poziomie Laguny II... jedynym godnym konkurentem dla Thesis, na rynku wtórnym to Cytryna C6...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis vs Thema
Znajomy miał długo Vel Satisa, życzę Wam żeby Thesis była tak "awaryjna" 

Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3046
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Jak mowa o Vel Satisie to może jeszcze pogadamy o Citroenie C6
?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
C6 z zewnątrz totalny cosmos... w środku, bije na głowę szwabskie panzerwagen-y, ale Thesis jest zdecydowanie przytulniejsza, C6 przy Thesis ma te wnętrze jakieś takie "zimne"... Citroen jak to Citroen bije resztę świata zawieszeniem...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3046
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Buja się jak ponton
jeździłem kiedyś,kolega miał w dieslu.
Piękny przód,za to ten tył taki przyklejony...
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Piękny przód,za to ten tył taki przyklejony...
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
Linia nadwozia meeega, tył po prostu inny niż wszystkie... wklęsła tylna szyba...jedynie te tylne światła takie wystające do góry to mogli by sobie ten "smaczek" darować... po prostu C6 jest inny... i to jest jego największy atut, a nie jak szwabskie pomioty klepane na jednej sztancy...Thesis klasyczna linia Berliny... całość psuje jedynie zbyt mala atrapa chłodnicy... kurde mogli zostawić tą z Dialogosa...C6 jedyna w swoim rodzaju...ja jednak wolę włoszczyznę...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)