
Pogaduszki o Lancii Thesis
Re: Thesis vs Thema
Szkoda, że nie kultywowałeś tej doskonałej tradycji będąc moderatorem 

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
No comments... żenua... 

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis vs Thema
Przez dłuższy czas nie zwracałem uwagi na zaczepki i wrzutki FXX.
Trzeba do tego powrócić.
Potrafi uwalić każdy temat, nawet o dupie Maryni.
Trzeba do tego powrócić.
Potrafi uwalić każdy temat, nawet o dupie Maryni.
Re: Thesis vs Thema
Póki nikogo się tu nie obraża ani nie używa wulgarnego języka to nie widzę problemu w oftopie w temacie w dziale Hyde Park 

.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Już nie pamiętam o co poszło...czy o przód Thesis czy daszek Clio
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis vs Thema
Nie ważne - do przodu 


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Ja mam beke bo mnie akurat nie obchodzi co kto o mnie mysli czy tez o mojej thesisgiekso pisze:Nie ważne - do przodu
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis vs Thema
Ale niestety rację ma fxx. Proxima lubi po..pierd...olić na forum. Zaczepiać, kłuć, wbijać spile. Rozumiem to doskonale też kiedys czasu zalegało wiec sie pisało tu i tam i pieprzyło również głupoty . Z perspektywy czasu patrzac- zupelnie niepotrzebnie. Skoro chłop założył temat o Thesis vs Thema to niech porownuje te dwa egzemparze do innych aut a nie miesza z błotem wszystkie...FXX pisze: ↑14 kwie 2019, 12:33Jak sam trafnie zauważyłeś to był OT (Off-Topic) nie związany z tematem, więc nie wiem w czym widzisz problemproxima86 pisze:Usuwanie OT o daszkach AR159 i Clio z Hydre Park jest nie na miejscu Panie FXX
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Zatem proszę załóż temat o daszkach w 159 i Clio i tam dywagujcie
O mdłości to przyprawiają Wasze peany nt. Thesis, w każdym możliwym miejscu tego forumFlyman pisze:Może i dobrze się stało. Negatywne, pełne jadu teksty moderatora o Lanciach, na Forum miłośników marki Lancia, przyprawiają o mdłości.
Cała rozmowa nakierowana była, aby oddać wielki hołd alfie 159. Niestety, podobieństwo deski do clio, zakuło w serce i teksty poszły do śmieci. Jak na Alfohilkach.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Nr. telef. 501259455
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis vs Thema
Doobra już nie będębelial666 pisze:Ale niestety rację ma fxx. Proxima lubi po..pierd...olić na forum. Zaczepiać, kłuć, wbijać spile. Rozumiem to doskonale też kiedys czasu zalegało wiec sie pisało tu i tam i pieprzyło również głupoty . Z perspektywy czasu patrzac- zupelnie niepotrzebnie. Skoro chłop założył temat o Thesis vs Thema to niech porownuje te dwa egzemparze do innych aut a nie miesza z błotem wszystkie...FXX pisze: ↑14 kwie 2019, 12:33Jak sam trafnie zauważyłeś to był OT (Off-Topic) nie związany z tematem, więc nie wiem w czym widzisz problemproxima86 pisze:Usuwanie OT o daszkach AR159 i Clio z Hydre Park jest nie na miejscu Panie FXX
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Zatem proszę załóż temat o daszkach w 159 i Clio i tam dywagujcie
O mdłości to przyprawiają Wasze peany nt. Thesis, w każdym możliwym miejscu tego forumFlyman pisze:Może i dobrze się stało. Negatywne, pełne jadu teksty moderatora o Lanciach, na Forum miłośników marki Lancia, przyprawiają o mdłości.
Cała rozmowa nakierowana była, aby oddać wielki hołd alfie 159. Niestety, podobieństwo deski do clio, zakuło w serce i teksty poszły do śmieci. Jak na Alfohilkach.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis vs Thema
Hehehe belial udziela rad jak zachowywać się na forum 

- w tym szaleństwie jest metoda!
Pozdrawiam serdecznie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Pozdrawiam serdecznie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 432
- Rejestracja: 11 gru 2015, 13:15
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Ślunsk z przypadku.
Re: Thesis vs Thema
Ostatnio nie mam czasu na forum i nie zaglądałem też do tego tematu. A okazało się, że do jednego z kolegów wysłałem prywatną wiadomość, którą w zasadzie mógłbym w całości wkleić tutaj.
Jestem już zmęczony tym autem. Największym problemem jest brak dostępu do mechanika, który będzie widział co to za stwór i nie będzie chciał przy tym wyciągnąć ze mnie masy pieniędzy. Każda, nawet najmniejsza pierdoła urasta do rangi kosmicznego problemu, oczywiście w ich oczach i na ich fakturach.
Uwielbiam nią jeździć, cieszę się gdy wychodzę przez dom czy na parking i widzę ten samochód, bo przecież zawsze gdzieś wystaje
Wydaje mi się, że dokonałem złego wyboru podczas zakupu, kupiłem dosyć drogie, ładne, ale jednak zużyte auto. Kolejne, bardzo kosztowne naprawy, w tym nieudolne lakierowanie kilku elementów doprowadziły mnie do klasycznego syndromu sztokholmskiego w motoryzacji, na auto i jego eksploatację wydałem tyle, że będę szczęśliwy, jeśli sprzedam ją za 20% tej kwoty. I tu przychodzi frustracja, bo od początku nie oszczędzałem, nie kombinowałem, trzeba było płacić po kilka tysięcy na raz - płaciłem. A pomimo to jeżdżę autem, które najchętniej robiłbym na ciężarówce, która wymusiła pierwszeństwo.
Nie wiem, czy to kwestia tego egzemplarza, bo nie chce mi się wierzyć, że w ciągu trzech lat w aucie trzeba robić wszystko, od dwukrotnej wymiany kompletu hamulców, przez wiecznie niesprawne czujniki parkowania, przez uszkodzone przeguby, pompę hamulcową, rozszczelnioną instalację klimatyzacji, zgrzytającą skrzynię biegów, cieknącą i wielokrotnie naprawianą pompę wspomagania wraz z przewodami ciśnieniowymi, całe zawieszenie z tyłu, zmieniarkę, która i tak w końcu padła, alternator, błędy poduszek, zacinający się EPB, poduchy silnika, nowe sprężyny z tyłu, dwa nowe akumulatory (główne, Bosch zdechł tuż po gwarancji) plus pomocniczy, szyberdach, który zaraz odleci, po bzdury typu niedziałające podgrzewanie lusterek, na nagle wyłażącej rdzy skończywszy.
Poza wyglądem, najmocniejszym elementem jest silnik, po wymianie pasków, świec, czujnika (który rzekomo był sprawny), pali praktycznie od razu przy dużych mrozach, wciąż bez trudu jedzie 220 i zużywa przy tym naprawdę niewielkie ilości oleju napędowego. Ale turbo coś za głośno gwiżdże, więc to też może być tylko kwestia czasu.
Jestem już zmęczony tym autem. Największym problemem jest brak dostępu do mechanika, który będzie widział co to za stwór i nie będzie chciał przy tym wyciągnąć ze mnie masy pieniędzy. Każda, nawet najmniejsza pierdoła urasta do rangi kosmicznego problemu, oczywiście w ich oczach i na ich fakturach.
Uwielbiam nią jeździć, cieszę się gdy wychodzę przez dom czy na parking i widzę ten samochód, bo przecież zawsze gdzieś wystaje

Wydaje mi się, że dokonałem złego wyboru podczas zakupu, kupiłem dosyć drogie, ładne, ale jednak zużyte auto. Kolejne, bardzo kosztowne naprawy, w tym nieudolne lakierowanie kilku elementów doprowadziły mnie do klasycznego syndromu sztokholmskiego w motoryzacji, na auto i jego eksploatację wydałem tyle, że będę szczęśliwy, jeśli sprzedam ją za 20% tej kwoty. I tu przychodzi frustracja, bo od początku nie oszczędzałem, nie kombinowałem, trzeba było płacić po kilka tysięcy na raz - płaciłem. A pomimo to jeżdżę autem, które najchętniej robiłbym na ciężarówce, która wymusiła pierwszeństwo.
Nie wiem, czy to kwestia tego egzemplarza, bo nie chce mi się wierzyć, że w ciągu trzech lat w aucie trzeba robić wszystko, od dwukrotnej wymiany kompletu hamulców, przez wiecznie niesprawne czujniki parkowania, przez uszkodzone przeguby, pompę hamulcową, rozszczelnioną instalację klimatyzacji, zgrzytającą skrzynię biegów, cieknącą i wielokrotnie naprawianą pompę wspomagania wraz z przewodami ciśnieniowymi, całe zawieszenie z tyłu, zmieniarkę, która i tak w końcu padła, alternator, błędy poduszek, zacinający się EPB, poduchy silnika, nowe sprężyny z tyłu, dwa nowe akumulatory (główne, Bosch zdechł tuż po gwarancji) plus pomocniczy, szyberdach, który zaraz odleci, po bzdury typu niedziałające podgrzewanie lusterek, na nagle wyłażącej rdzy skończywszy.
Poza wyglądem, najmocniejszym elementem jest silnik, po wymianie pasków, świec, czujnika (który rzekomo był sprawny), pali praktycznie od razu przy dużych mrozach, wciąż bez trudu jedzie 220 i zużywa przy tym naprawdę niewielkie ilości oleju napędowego. Ale turbo coś za głośno gwiżdże, więc to też może być tylko kwestia czasu.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis vs Thema
To pewnego rodzaju klątwa Tutanchamona. Nie obwiniaj się.DamianWarmia pisze: ↑14 kwie 2019, 23:10płacić po kilka tysięcy na raz - płaciłem. A pomimo to jeżdżę autem, które najchętniej robiłbym na ciężarówce, która wymusiła pierwszeństwo.
Nie wiem, czy to kwestia tego egzemplarza, bo nie chce mi się wierzyć, że w ciągu trzech lat w aucie trzeba robić wszystko, od dwukrotnej wymiany kompletu hamulców, przez wiecznie niesprawne czujniki parkowania, przez uszkodzone przeguby, pompę hamulcową, rozszczelnioną instalację klimatyzacji, zgrzytającą skrzynię biegów, cieknącą i wielokrotnie naprawianą pompę wspomagania wraz z przewodami ciśnieniowymi, całe zawieszenie z tyłu,
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis vs Thema
Hah i pomyśleć, że Damian ma Tetrisa w teoretycznie "najbezpieczniejszej" wersji
motoryzacyjne syndrom sztokholmskie dobry tekst 


Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis vs Thema
Jak się kupi pełnoletnie A6, czy BMW 5 to będzie inaczej
tam siedzą przecież podzespoły tych samych marek, co w Thesis...

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis vs Thema
Wsiadłem ostatnio do mercedesa W211.
Kupić chciałem, żeby był trzeci w domu
Rocznik 2003, cena po lekkiej negocjacji 15 500, przebieg napisane 250 000. Na zagarach choinka, jak w dobrej Teresce. Wrażenia z jazdy dużo gorsze, niż w mojej. Tak tam wszystko w środku trzeszczało, że zawiechy nie było słychac.
Pewnie, doprowadzenie go do ładu byłoby nieco tańsze, niż Thesis w podobnym stanie, ale jednak, to nie ta buda i według mnie, nie warto było. Ciekawe, jak się będą sprawowały 16 letnie Themy? Chryslery nastoletnie, jeśli nie zajechane specjalnie, są nawet przyjemne.
Kupić chciałem, żeby był trzeci w domu
Rocznik 2003, cena po lekkiej negocjacji 15 500, przebieg napisane 250 000. Na zagarach choinka, jak w dobrej Teresce. Wrażenia z jazdy dużo gorsze, niż w mojej. Tak tam wszystko w środku trzeszczało, że zawiechy nie było słychac.
Pewnie, doprowadzenie go do ładu byłoby nieco tańsze, niż Thesis w podobnym stanie, ale jednak, to nie ta buda i według mnie, nie warto było. Ciekawe, jak się będą sprawowały 16 letnie Themy? Chryslery nastoletnie, jeśli nie zajechane specjalnie, są nawet przyjemne.