Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Może i mina ale teraz kiedy rozleciało się zony auto to busso ja dzielnie do pracy 32 km powozi aż dziw. Musze jej to wynagrodzić i zreperować skrzynie jak cza...
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Moją też mam trzy lata i nie robi problemu nie straszy kontrolkami i awariami. Więc sam się zastanawiam dlaczego niektóre egzemplarze odstawiają jaja. A właściwie tylko jedno mam na myśli. Nie właściwy serwis i oszczędności poprzednich właścicieli. A potem jak Luki piszę kupię tanio i zrobię. I się zaczyna niekończąca się opowieść.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Nie zapeszaj...

.
Tylko ile przy niej zrobiłeś sam ?kond243 pisze: ↑18 lip 2019, 17:43 Moją też mam trzy lata i nie robi problemu nie straszy kontrolkami i awariami. Więc sam się zastanawiam dlaczego niektóre egzemplarze odstawiają jaja. A właściwie tylko jedno mam na myśli. Nie właściwy serwis i oszczędności poprzednich właścicieli. A potem jak Luki piszę kupię tanio i zrobię. I się zaczyna niekończąca się opowieść.
Silnik robiłeś, magiel, zawieszenie, sanki wszystko sam tak? To teraz pomyśl, że taką jak twoja bez silnika kupuje szary zjadacz chleba, i wszystko zleca "znajomemu" mechanikowi...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
To teraz pomyśl że magiel był na miejscu.wymieniona główka magla bo chodziło o serwotronic
Dwa że kupiłem bez silnika więc o co w tym momencie chodzi? Silnik był tylko w częściach. A co znajomego mechanika to mam takiego i na bank nie odstawia takiego fuszerstwa jak co nie którzy na drut i trytke. A wiem bo sam z nim robię. To teraz może spójrz na ręce znajomego mechanika pod kątem zjadacza chleba. Jak by ci znajomi mechanicy robili rzetelnie to by inaczej wyglądało a nie jak napisałem na drut trytke i taśme izolacyjną
Od poskładania silnika i paru pierdół które robiłem to auto nie odstawia manewrów i awarii brak. Więc nie gadaj mi tu że sam wszystko robię itp itd. jak by był to strucel to było bo w nim więcej problemów a nie ma więc?
Dwa że kupiłem bez silnika więc o co w tym momencie chodzi? Silnik był tylko w częściach. A co znajomego mechanika to mam takiego i na bank nie odstawia takiego fuszerstwa jak co nie którzy na drut i trytke. A wiem bo sam z nim robię. To teraz może spójrz na ręce znajomego mechanika pod kątem zjadacza chleba. Jak by ci znajomi mechanicy robili rzetelnie to by inaczej wyglądało a nie jak napisałem na drut trytke i taśme izolacyjną
Od poskładania silnika i paru pierdół które robiłem to auto nie odstawia manewrów i awarii brak. Więc nie gadaj mi tu że sam wszystko robię itp itd. jak by był to strucel to było bo w nim więcej problemów a nie ma więc?
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Sęk w tym że 99% mechaników robi na drut, trytytkę i taśmę ... i po dwóch, trzech takich wizytach z dobrego Thesis-a robi się strucel... więc gdyby twój trafiłby na kogo innego byłby struclem na szrocie...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Podobnie twój. Więc ja nie daje Thesis do partaczy i troli. Dlatego moja Thesis działa bez problemowo.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Przyznaj,że ten co się nie zna załamie się przy pierwszej okazji kiedy Thesis nawali.kond243 pisze:Moją też mam trzy lata i nie robi problemu nie straszy kontrolkami i awariami. Więc sam się zastanawiam dlaczego niektóre egzemplarze odstawiają jaja. A właściwie tylko jedno mam na myśli. Nie właściwy serwis i oszczędności poprzednich właścicieli. A potem jak Luki piszę kupię tanio i zrobię. I się zaczyna niekończąca się opowieść.
Sam korzystam z Twojej wiedzy,więc wiem że może i ciężko nie jest ale trzeba wiedziec co i jak.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
To fakt. I większość pseudo mechaników widząc to auto dostaje odrazu ataku serca. Te ich teksty weź pan sprzedaj i wieś złoma kup. Ja pier.... Pozostawiam bez komentarza. A Thesis jest dość prosta mimo całej elektroniki. Tylko trzeba ją poznać i nie jest to prom kosmiczny ani technologia z kosmosu
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Dokładnie tak... mało to było druciarstwa ? Rozrzad na znaczki, rura pompa - termostat na silikonie , pomylone wtyczki w tylnych drzwiach, złącze D006 w postaci kołduna obwiniętego plastrem...a wszystko made in ASO BOSCH, wchodzisz do środka a tam miły Pan na ścianach dyplomy i autoryzacje i .uj z tego jak partacze... a Pani poprzednia właścicielka oddawała w dobrej wierze i ufała im zapewne bezgranicznie bo przecież ASO i jak powiedzieli rozkładając ręce żeby sprzedać, to sprzedała...
PS nie jestem pewien, ale prawdopodobnie podmieniali też części, bo się okazało że górne wahacze były założone używki... a od nich ktoś ma Thesis...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Thesis dbania będzie działać i nie będzie robiła problemów. Takich tylko zlikwidować na amen. Inaczej nic z tego. Niestety takich partaczy jest więcej niż normalnych i uczciwych mechaników. Sam masz przykład
Ja mam stos faktur z niemcowa. Nawet wymiana ECU była w ASO. Choć też wtyczki w body połamane miały zaczepy. Ale już wymienione. To w sumie kilka takich Baboli było. Ale poprawione i jest ok. I żaden partacz tam nie zajrzy. Miałem przygodę ze sprzęgłem . Docisk cofnięty tarcza w kewlar i po dwuch tygodniach pękł docisk. I trzeba było pruć skrzynię i włożyć nowy docisk. Cóż zdarza się. Także to już eksploatacja. Ale z większych awarii narazie odpinać nic i od bardzo długiego czasu na desce jest cały czas ok. Zresztą ostatnio tylko sprawdzam stan oleju ,leje bene i w drogę. Awaryjność Thesis nie jest wynikiem samego auta tylko partaczy którzy nie potrafią jej naprawić. I tutaj sedno sprawy jest takie że ludzie sprzedają je za bezcen. A zapuszczona Thesis pochłania dość duże nakłady finansowe. Zwłaszcza jak robi koło niej partacz a nie mechanik. I do tego na drut trytke i izolacje. Nawet Proxima miał przykład profesjonalnej naprawy dolotu na izolacje. I nie tylko.
Ja mam stos faktur z niemcowa. Nawet wymiana ECU była w ASO. Choć też wtyczki w body połamane miały zaczepy. Ale już wymienione. To w sumie kilka takich Baboli było. Ale poprawione i jest ok. I żaden partacz tam nie zajrzy. Miałem przygodę ze sprzęgłem . Docisk cofnięty tarcza w kewlar i po dwuch tygodniach pękł docisk. I trzeba było pruć skrzynię i włożyć nowy docisk. Cóż zdarza się. Także to już eksploatacja. Ale z większych awarii narazie odpinać nic i od bardzo długiego czasu na desce jest cały czas ok. Zresztą ostatnio tylko sprawdzam stan oleju ,leje bene i w drogę. Awaryjność Thesis nie jest wynikiem samego auta tylko partaczy którzy nie potrafią jej naprawić. I tutaj sedno sprawy jest takie że ludzie sprzedają je za bezcen. A zapuszczona Thesis pochłania dość duże nakłady finansowe. Zwłaszcza jak robi koło niej partacz a nie mechanik. I do tego na drut trytke i izolacje. Nawet Proxima miał przykład profesjonalnej naprawy dolotu na izolacje. I nie tylko.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Co do niemieckich "mechaników" to też bywa różnie... u mnie przy wymianie sanek wyszło, że przy przedniej śrubie maglownicy brakuje przekładki pomiędzy maglownice a sanki, więc śruba nie spełniała swojej funkcji... a jest wpis z niemcowni o naprawie gwarancyjnej wspomagania kierownicy... o ECU też jest wpis, więc pewnie to jakaś akcja serwisowa była...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
W mojej sanki były wymieniane w niemcowni. I tu tak historia ze stukami była. Powiedzcie jak można nie dokręcić śruby mocującej sanki z przodu z prawej strony obok chłodnic. Masakra. Takich to stawiać na kresce i odrazu rozstrzelać dla przykładu. Ostatnio był hit, przyjechał gość masterem i mówi że tłucze zawieszenie szybka diagnoza sworznie wachaczy. Na to klient że nowe były założone tydzień temu. Papier jest wszystko fajnie. Demontaż wachacza przy kliencie. Diagnoza : sworzeń nowy ale jakiś baran obspawał sworznie do wachaczy topiąc materiał gniazda sworznia ,stopił się od temperatury, po podniesieniu auta wypadł z gniazda. Szkoda nawet słów na takich debili. Potrzebne były nowe wachacze. Bo tamte tylko na zlom.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
W mojej jtd ktoś wkładał łapy:do mechanizmów szyb,do szyberdachu i kostkę wypiął,urwał schowek,kostki od sprysków też powyciągane,przewody to samo,kable od zacisków epb ucięte nożem i zaizolowane(regeneracja była)
.na szczęście oprócz dolotu i dekla zaworów na silikon nikt w Pl nie grzebał w motorze i zawieszeniu(chyba)
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 18 lip 2019, 23:24 przez proxima86, łącznie zmieniany 2 razy.
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Bez urazy, ale jak tak czytam - to dochodzę do wniosku, że the Sis to ze wszech miar udane i bezawaryjne auto.
Może i wymaga odpowiedniego dbania i chuchania oraz specjalistycznej wiedzy.. no ale przecież to nie wózek dla Janusza!
Awarie i usterki to mity, albo wina niewprawnych kierowców, dziurawych dróg i niedouczonych mechaników..
Można by sobie szyderę robić - ale czy nie wychodzi po prostu na to, że to jest zwyczajnie kapryśne auto..?
Dosłownie każdy samochód - gdyby go garażować, profesjonalnie serwisować oraz chuchać i dmuchać - będzie w świetnej kondycji..
Może i wymaga odpowiedniego dbania i chuchania oraz specjalistycznej wiedzy.. no ale przecież to nie wózek dla Janusza!
Awarie i usterki to mity, albo wina niewprawnych kierowców, dziurawych dróg i niedouczonych mechaników..
Można by sobie szyderę robić - ale czy nie wychodzi po prostu na to, że to jest zwyczajnie kapryśne auto..?
Dosłownie każdy samochód - gdyby go garażować, profesjonalnie serwisować oraz chuchać i dmuchać - będzie w świetnej kondycji..
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r
Thesis 2.4JTD 10v nowe sprzęgło (jest fv) założone u "znajomego" mechanika... problem w tym że ślizga... przyczyna, brak uszczelniacza wałka sprzęgłowego pod nowym wyprzęglikiem, przy okazji wychodzą takie kwiatki jak wyrwane silentblock-i sanek (panowie odkręcili dwa, a dwa pozostałe popuścili i odchylali sanki aby wytargać skrzynię) górna łapa skrzyni trzymała się na jednej (z trzech) śrubie z zerwanym gwintem... połamane i poplątane rurki od wspomagania to już pikuś...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)