Thesis do poprawek
Moderator: stabraf
Re: Thesis do poprawek
Nie będę udawał mądrzejszego niż jestem, skoro właściciele tych aut mnie do niego zniechęcają, to chyba coś musi być na rzeczy. Z drugiej strony aż ciśnie mi się na usta pytanie: to po jaką cholerę kupiliście sobie lancie a nie np. toyoty? Mało awaryjne, części tanie i ogólnodostępne? Toż to ideał...
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Thesis do poprawek
Bo serce było silniejsze od rozumu......
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis do poprawek
Mało kto używa Thesis do codziennej jazdy,Ci co jeżdzą to są mechanikami z doświadczeniem lub koledzy mechanika z doświadczeniem.
O czym tu mowa?Chcesz stare i mało spotykane auto,wiadomo że będzie trudniej niż z volvo,toyotą lub audi.
Masz 3 wyjścia:
1)Nauczyć się ogarniać Thesis
2)Poszukać dobrego fachowca i mieć zapas PLN.
3)Kupić inne współczesne mniej awaryjne auto z dużym dostępem do części i serwisu.
Ja mam dwie 2.4jtd i 3.0V6 i uczę się ich, większość ogarniam sam.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
O czym tu mowa?Chcesz stare i mało spotykane auto,wiadomo że będzie trudniej niż z volvo,toyotą lub audi.
Masz 3 wyjścia:
1)Nauczyć się ogarniać Thesis
2)Poszukać dobrego fachowca i mieć zapas PLN.
3)Kupić inne współczesne mniej awaryjne auto z dużym dostępem do części i serwisu.
Ja mam dwie 2.4jtd i 3.0V6 i uczę się ich, większość ogarniam sam.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis do poprawek
Ja używam 2,4-jtd do codziennej jazdy. Od 3-ch lat robię ok. 100 km dziennie. Znajdź dobry egzemplarz, napraw wszystko co jest do naprawy, bez drutowania dopóki jeszcze są części i na bieżąco go serwisuj u sprawdzonego mechanika. Trochę będzie kosztować ale powinno być dobrze. 

Aro 10.4;
Fiat UNO 1,4; LPG
Fiat Seicento 0,9; LPG
Suzuki Swift 1.3 16v;
Nissan Almera 1.5; LPG
Mazda 3 1.6 MZ-CD;
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V;
Lancia Thesis 2.4 JTD 10V;
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM
Ford Mondeo MKV 2.0 TDCI
Mitsubishi Colt 1,3 CZ3
Fiat UNO 1,4; LPG
Fiat Seicento 0,9; LPG
Suzuki Swift 1.3 16v;
Nissan Almera 1.5; LPG
Mazda 3 1.6 MZ-CD;
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V;
Lancia Thesis 2.4 JTD 10V;
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM
Ford Mondeo MKV 2.0 TDCI
Mitsubishi Colt 1,3 CZ3
Re: Thesis do poprawek
Ja używam od 8 lat 2.4 jtd 150KM jako codziennika. I nie narzekam. I tylko ostatnio częściej przesiadam się na Focusa mk1 bo najzwyczajniej mi thesis szkoda. Jedyna przyczyna. Po prostu jest mi jej szkoda. Z drugiej strony...za każdym razem kiedy nią jadę mam banana na twarzy. A kiedy ja zamykam i odchodzę, nie mogę się powstrzymać by się nie obejrzeć. I cieszyć oko że jest. Moja.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis do poprawek
Mam dokładnie tak samo jak Ty, m. in. dlatego też kupiłem dwa lata temu drugi samochód (głównym powodem były narodziny córki), żeby Thesis trochę oszczędzać, ale przez 3 lata jeździłem tylko i wyłącznie Thesis.jjash pisze: ↑29 lip 2019, 13:17 Ja używam od 8 lat 2.4 jtd 150KM jako codziennika. I nie narzekam. I tylko ostatnio częściej przesiadam się na Focusa mk1 bo najzwyczajniej mi thesis szkoda. Jedyna przyczyna. Po prostu jest mi jej szkoda. Z drugiej strony...za każdym razem kiedy nią jadę mam banana na twarzy. A kiedy ja zamykam i odchodzę, nie mogę się powstrzymać by się nie obejrzeć. I cieszyć oko że jest. Moja.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Alfa Romeo Stelvio 2.0T MY18 - 1995 cm3, 280 KM, AWD
Infiniti QX60 2.5 Hybrid AWD - 2488 cm3, 251 KM, 2015 r. | Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r. | Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2009 r. | Lancia Phedra 2.0 Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Alfa Romeo Stelvio 2.0T MY18 - 1995 cm3, 280 KM, AWD

- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis do poprawek
Zaszwsze mnie dziwi, że ludzie niemający danego modelu muszą negatywnie oszacować auto i wszystkim wciskać swoje wyssane wnioski.
Ja również odstawiłem thesis jedynie z powodu, że mi jej szkoda, ale kiedy potrzebuje to wsiadam i jadę bez problemów. Kiedy to thesis wykorzystywałem codziennie to bez względu czy miała 2 km, czy 2 tys km, czy 70 tys km robiła robotę i cieszyła w pełni.
To jest auto, o które trzeba dbać bo warto mieć takie auto, które mimo lat wzbudza zainteresowanie, a właścicielowi komfort i poczucie bezpieczeństwa.
A co mogę stwierdzić jeżdżąc różnymi autami, to thesis jest jedynym autem, któremu zjeżdżają z lewego pasa by można było sobie swobodnie poruszać się po mieście.
Ja również odstawiłem thesis jedynie z powodu, że mi jej szkoda, ale kiedy potrzebuje to wsiadam i jadę bez problemów. Kiedy to thesis wykorzystywałem codziennie to bez względu czy miała 2 km, czy 2 tys km, czy 70 tys km robiła robotę i cieszyła w pełni.
To jest auto, o które trzeba dbać bo warto mieć takie auto, które mimo lat wzbudza zainteresowanie, a właścicielowi komfort i poczucie bezpieczeństwa.
A co mogę stwierdzić jeżdżąc różnymi autami, to thesis jest jedynym autem, któremu zjeżdżają z lewego pasa by można było sobie swobodnie poruszać się po mieście.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis do poprawek
wy zjedliście zęby na tych thesisach,macie doświadczenie to nimi jeździcie taka prawda.Daj osobie "zielonej" terese to się zapłacze przy pierwszej lepszej awarii.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis do poprawek
Bo jak widzę Toyotę to mnie mdliLewy83 pisze: ↑28 lip 2019, 23:54 Nie będę udawał mądrzejszego niż jestem, skoro właściciele tych aut mnie do niego zniechęcają, to chyba coś musi być na rzeczy. Z drugiej strony aż ciśnie mi się na usta pytanie: to po jaką cholerę kupiliście sobie lancie a nie np. toyoty? Mało awaryjne, części tanie i ogólnodostępne? Toż to ideał...

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis do poprawek
Jestem chemikiem analizy chemicznej niepraktykujacym zajmującym się zawodowo meblami na zamówienie.proxima86 pisze: ↑29 lip 2019, 2:56 Mało kto używa Thesis do codziennej jazdy,Ci co jeżdzą to są mechanikami z doświadczeniem lub koledzy mechanika z doświadczeniem.
O czym tu mowa?Chcesz stare i mało spotykane auto,wiadomo że będzie trudniej niż z volvo,toyotą lub audi.
Masz 3 wyjścia:
1)Nauczyć się ogarniać Thesis
2)Poszukać dobrego fachowca i mieć zapas PLN.
3)Kupić inne współczesne mniej awaryjne auto z dużym dostępem do części i serwisu.
Ja mam dwie 2.4jtd i 3.0V6 i uczę się ich, większość ogarniam sam.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Poprostu trzeba mieć pojęcie techniczne, które jest w większym stopniu sukcesem. Na częściach nie oszczędzać i nie druciarzyć, bezawaryjność kosztuje i to trzeba zrozumieć. Thesis to nie byle dupowóz drabiniasty.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis do poprawek
Ja ostatnio ogarniałem auto 15lat temu i był to polonez caro i wcześniej motocykl wsk
.
Potem nie robilem nic w moich autach,tylko mechanicy.
Mazda Xedos 9 2.5V6,fiat marea weekend 2.4TD.
Kupiłem Thesisa i z pomocą kolegów z LKP ogarniam.
Tak jak piszesz,trzeba mieć zdolności manualne i chęci.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Potem nie robilem nic w moich autach,tylko mechanicy.
Mazda Xedos 9 2.5V6,fiat marea weekend 2.4TD.
Kupiłem Thesisa i z pomocą kolegów z LKP ogarniam.
Tak jak piszesz,trzeba mieć zdolności manualne i chęci.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis do poprawek
Oj... chęci to bardzo dużo, i Nerwosolu lub innej Melisy pod ręką....
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)