Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
Jeśli obecny właściciel chwali się - "Długa skrzynia. 5 bieg, 90km/h 2100 obr./min." tzn że panewki mocno dostawały w kość przy takiej emeryckiej jeździe.
Ja mam 20VT niemal 2 lata i 56 tyś km i ani razu nie jechałem poniżej 110-120 km/h na 5 biegu bo to jest męczenie silnika...
W ogóle jeżdżenie 20VT poniżej 2700-3000 obr/min to jest nieporozumienie bo to tylko słabe osiągi i duże spalanie.
Ja mam 20VT niemal 2 lata i 56 tyś km i ani razu nie jechałem poniżej 110-120 km/h na 5 biegu bo to jest męczenie silnika...
W ogóle jeżdżenie 20VT poniżej 2700-3000 obr/min to jest nieporozumienie bo to tylko słabe osiągi i duże spalanie.
"Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć" - Walter Rohrl.
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kąski warte uwagi.
Pitolenie za przeproszeniem, ja jeżdżę jak ten sprzedający w takim razie, niestety ale silnik musi się pierw zagrzać, może wtedy zwrócił uwagę na bieg i obroty?seraf pisze: ↑05 paź 2019, 21:28 Jeśli obecny właściciel chwali się - "Długa skrzynia. 5 bieg, 90km/h 2100 obr./min." tzn że panewki mocno dostawały w kość przy takiej emeryckiej jeździe.
Ja mam 20VT niemal 2 lata i 56 tyś km i ani razu nie jechałem poniżej 110-120 km/h na 5 biegu bo to jest męczenie silnika...
W ogóle jeżdżenie 20VT poniżej 2700-3000 obr/min to jest nieporozumienie bo to tylko słabe osiągi i duże spalanie.
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Kąski warte uwagi.
Czy to znaczy, że jak jedziesz w trasę tzw. krajówkami - gdzie można jechać maksymalnie 90kmh (albo 100kmh przy dwóch pasach w jedną stronę) - to nigdy nie wrzucasz piątki

- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Niezależnie od wersji silnikowej, przełożeń skrzyni biegów i przekładni głównej...

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
Czy tam przypadkiem nie powinny dwie rurki z tyłu wystawać? Przyoszczędzenie z VIS - a?
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie
( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie

Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej

Kiedyś napewno 20vT

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kąski warte uwagi.
W jakiej cenie była pierwotnie?seraf pisze: ↑11 sie 2019, 12:52 https://www.olx.pl/oferta/lancia-gamma- ... B5eX4.html auto już z Wrocławia pojechało do Warszawy (oczywiście wirtualnie)![]()
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kąski warte uwagi.
Kappa Coupe w Lublinie -> Klik 

Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2158
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
Opis rewelacja... jak jak lubię ogłoszenia z komisów, zawsze mnie rozbawią. Brakuje jeszcze tylko Niemaca i igły.
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kąski warte uwagi.
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Kąski warte uwagi.
Nic dziwnego, że moja się nie sprzedaję skoro "prawie takie same" są za 4000. Ja też kupiłem swoją za 4, dużo gorzej nie wyglądała 

Re: Kąski warte uwagi.
Może to nie za bardzo "kąsek", ale znalazłem na otomoto moją pierwszą Lancie Lybra i widzę, że nakręciła z sukcesem kolejne 100 tysięcy kilometrów od naszego rozstania
- fajnie 
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ly ... Cvakd.html


https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ly ... Cvakd.html
Re: Kąski warte uwagi.
... ale laweta przyjechał mój nowy nabytek 126p 650E z 1984 roku. Nic wielkiego zwłaszcza, że nie jest kompletny (brak siedzeń) ma parę przeróbek (w elektryce) a ponadto zablokowaną skrzynię biegów. Jednak rzecz w tym, że kupiłem go od handlarza, który zna się i handluje starociami czyli nieco starszą już motoryzacją. Może i się zna może nawet umie odróżnić prądnicę od alternatora (w sensie autentyczności wyprodukowanego samochodu) ale kultury sprzedaży to mu brakuje. Pierwszy raz kupiłem tak uporządkowane auto, dramat.MacioBA pisze: ↑18 paź 2019, 17:49 Może to nie za bardzo "kąsek" .......
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ly ... Cvakd.html
Pozdrawiam
- siwyX
- Moderator Globalny
- Posty: 692
- Rejestracja: 19 lut 2012, 12:14
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Kąski warte uwagi.
Masakra jak zapuszczony jest maluch ale co się dziwić u handlarza przecież to rarytas prl itd plan jest rozumiem pierw ogarnąć cały ten śmietnik , a później doprowadzić go do oryginału ?adamM20 pisze: ↑20 paź 2019, 20:13 ... ale laweta przyjechał mój nowy nabytek 126p 650E z 1984 roku. Nic wielkiego zwłaszcza, że nie jest kompletny (brak siedzeń) ma parę przeróbek (w elektryce) a ponadto zablokowaną skrzynię biegów. Jednak rzecz w tym, że kupiłem go od handlarza, który zna się i handluje starociami czyli nieco starszą już motoryzacją. Może i się zna może nawet umie odróżnić prądnicę od alternatora (w sensie autentyczności wyprodukowanego samochodu) ale kultury sprzedaży to mu brakuje. Pierwszy raz kupiłem tak uporządkowane auto, dramat.
Pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
Może chodziło o zachowanie 100% autentyczności i to są oryginalne śmieci..? 

Lancia Kappa 2.0 20V automat 1996 r.
Re: Kąski warte uwagi.
No ale breszke do odpalania masz w zestawie


