FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Ehie hie hie
Marchionne jednak nie miał nosa?


Marchionne jednak nie miał nosa?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Nosa może i miał, ale niestety, dwoma drogimi modelami, wchodzącymi w mocno zapchane już segmenty sprzedaży się nie zrobi.
Do tej pory nie rozumiem zaprzestania produkcji MiTo i braku następcy Giulietty, modeli, które dobrze nakręcały sprzedaż AR.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Do tej pory nie rozumiem zaprzestania produkcji MiTo i braku następcy Giulietty, modeli, które dobrze nakręcały sprzedaż AR.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Bo jest to polityka powolnego wygaszania marki. To samo dzieje się z fiatem. Brak rozwoju kompaktów, brak przedstawiciela w klacie D. Te marki skończą niestety tak jak Lancia.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Tylko jaki w tym wszystkim sens inwestowania 5 miliardów euro w stworzenie Giorgio?
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Jaki sens? Mania wielkości? wyciągnięcie pieniędzy z firmy?
Nie można myśleć o rozwoju marki normalnych samochodów ( nie premium, sportowych), bez modeli klasy B,C,D. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Zresztą dożyliśmy czasów, kiedy Dacia ma więcej modeli od Alfy i Fiata.
Nie można myśleć o rozwoju marki normalnych samochodów ( nie premium, sportowych), bez modeli klasy B,C,D. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Zresztą dożyliśmy czasów, kiedy Dacia ma więcej modeli od Alfy i Fiata.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Inne marki też odchodzą od klasycznych aut, bo są niemodne.
Ale w zamian mają każdej wielkości suv-a i tego typu wynalazki.
Przyjdzie jednak czas, że ludzie wrócą do kombi, vanów czy klasy średniej / wyższej jak tylko odkryją, że to jednak było praktyczniejsze.
Ale w zamian mają każdej wielkości suv-a i tego typu wynalazki.
Przyjdzie jednak czas, że ludzie wrócą do kombi, vanów czy klasy średniej / wyższej jak tylko odkryją, że to jednak było praktyczniejsze.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Ma być nowy ypsilon i (to już mniej pewne) B-SUV:
https://www.motori.news/nuova-lancia-yp ... 32832.html
https://www.autoedizione.nl/volgens-ins ... -modellen/
https://www.motori.news/nuova-lancia-yp ... 32832.html
https://www.autoedizione.nl/volgens-ins ... -modellen/
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
FCA samo zakopało sukces giulii i stelvio wpychając Multiair'a... a do tego brak zamiennych gratów w magazynach.. jestem w stanie to zrozumieć w przypadku lancii gammy, bety... nawet thesisa (ale też już nie do końca), ale nie rozumiem jak można nie mieć np. lamp, elementów karoserii, wyposażenia czy choćby multiair'a do auta mającego 1, 3-5 lat auta... a do tego walić ceny za niektóre części jakby były z modelu który właśnie wchodzi na rynek...
Jak idę do ASO MB... jestem w stanie kupić 99% nowych części do w116 z początku lat 70
Jak idę do ASO MB... jestem w stanie kupić 99% nowych części do w116 z początku lat 70
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Jakby tak miał wyglądać nowy SUV od Lancii to biorę w ciemno.macius pisze: ↑07 sie 2019, 21:42 Ma być nowy ypsilon i (to już mniej pewne) B-SUV:
https://www.motori.news/nuova-lancia-yp ... 32832.html
https://www.autoedizione.nl/volgens-ins ... -modellen/

Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Nazwa niczym rasowa Skodzina...
Mnie SUVy ani trochę nie kręcą, do dziś nie kumam kto i w jakim celu te wynalazki kupuje...
Mnie SUVy ani trochę nie kręcą, do dziś nie kumam kto i w jakim celu te wynalazki kupuje...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Mam na ten temat identyczne odczucia ale od Lancii bym taki wynalazek chętnie widział pod domem.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Tył całkiem jak jakieś porsze macan
Ale że nikt w temacie nie napisał u wielkiej fuzji FCA + PSA


Ale że nikt w temacie nie napisał u wielkiej fuzji FCA + PSA

Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Też jestem tym zdziwiony

Patrząc na to jakie plany zostały przedstawione przy fuzji, to raczej nie ma co liczyć na powrót Lancii...
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
O powrocie Lancii cisza
natomiast dużo złego będzie u Alfy. 


Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe