Post
autor: piterstilo » 24 sie 2020, 19:53
Silnik 1.9 TT występował również w Oplu, Cadillacu i Saabie. Używek więc trochę na rynku jest.
Ew. regeneracja też nie pochłonie szalonych pieniędzy, bo ten zestaw turbosprężarek jest chyba bez zmiennej geometrii.
Patrząc w katalog, wersje 1.9 TT i 1.75 są w Delcie najwyżej pozycjonowane, w najbogatszych specyfikacjach.
Jednak w praktyce, okazuje się, że sporo Delt 1.9 TT,, ma śmiesznie ubogie wyposażenie.
Uwaga na znowu teoretycznie najbogatszą wersję: Executive, ma tylną kanapę wyprofilowaną na dwie osoby, nieprzesuwaną i prawdopodobnie jest rejestrowana na 4 osoby
( brak trzeciego zagłówka)
Np. tzw. półautomatyczna klimatyzacja, brak tempomatu, podstawowa tapicerka. Aż żal patrzeć.
Moja teoria jest taka, że są to Delty, które jeździły w służbie państwowej, lub w innych firmach.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM