FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Nie ma co porównywać do przeszłości. Mamy zupełnie inną sytuację.
Fuzja jest 50:50, każdy koncern da od siebie co ma najlepszego.
Platforma Alfy Romeo (Giorgio) jest włoska, Francuzi takiej nie mają, silniki diesla to przeszłość, silniki elektryczne będą wspólne, bardzo dobrze a benzyniaki są różne do różnych segmentów i obie strony mają coś ciekawego.
Nowe konstrukcje (za ileś tam lat) nie będą już francuskie, włoskie czy amerykańskie, bo to będzie jedna firma produkujące pod potrzeby konkretnych modeli. Dzielenie podzespołów/platform to normalna sprawa. Patrz koncern VW. Jak tego nie robisz, nie masz efektu skali i możesz zamknąć biznes.
Już teraz Peugeot, Citroen czy Ople to zupełnie różnie auta. Alfa Romeo, Jeep czy Maserati nie upodobnią się do nich, bo nawet nie mogą. Jak Fiat dostanie technikę PSA dla nowego Punto czy Tipo to co w tym złego. Stare Punto to technicznie był bliźniak Opla Corsy. I w czym to przeszkadzało ?
Inny przykład z rodziny FCA, Fiat 500X i Jeep Renegade, technicznie bliźnaki, w czym problem ? Dwa zupełnie inne auta.
Biadolenie, że 'włoski' samochód nie będzie w 100% włoski nie ma zupełnie sensu w obecnych czasach. Nowa firma to będzie kombinacja techniczna ośrodków w USA, Francji, Italii i Niemczech, koniec z narodowością aut i nie ma w tym nic nienormalnego, takie czasy. Liczy się to, żeby przetrwały włoskie marki, tylko o to bym się martwił a pierwsza do wycięcia jest w razie czego Lancia.
Czekam z niecierpliwością i niepokojem na konferencję produktową nowego koncernu, co usłyszymy w kwestii Lancii.
Fuzja jest 50:50, każdy koncern da od siebie co ma najlepszego.
Platforma Alfy Romeo (Giorgio) jest włoska, Francuzi takiej nie mają, silniki diesla to przeszłość, silniki elektryczne będą wspólne, bardzo dobrze a benzyniaki są różne do różnych segmentów i obie strony mają coś ciekawego.
Nowe konstrukcje (za ileś tam lat) nie będą już francuskie, włoskie czy amerykańskie, bo to będzie jedna firma produkujące pod potrzeby konkretnych modeli. Dzielenie podzespołów/platform to normalna sprawa. Patrz koncern VW. Jak tego nie robisz, nie masz efektu skali i możesz zamknąć biznes.
Już teraz Peugeot, Citroen czy Ople to zupełnie różnie auta. Alfa Romeo, Jeep czy Maserati nie upodobnią się do nich, bo nawet nie mogą. Jak Fiat dostanie technikę PSA dla nowego Punto czy Tipo to co w tym złego. Stare Punto to technicznie był bliźniak Opla Corsy. I w czym to przeszkadzało ?
Inny przykład z rodziny FCA, Fiat 500X i Jeep Renegade, technicznie bliźnaki, w czym problem ? Dwa zupełnie inne auta.
Biadolenie, że 'włoski' samochód nie będzie w 100% włoski nie ma zupełnie sensu w obecnych czasach. Nowa firma to będzie kombinacja techniczna ośrodków w USA, Francji, Italii i Niemczech, koniec z narodowością aut i nie ma w tym nic nienormalnego, takie czasy. Liczy się to, żeby przetrwały włoskie marki, tylko o to bym się martwił a pierwsza do wycięcia jest w razie czego Lancia.
Czekam z niecierpliwością i niepokojem na konferencję produktową nowego koncernu, co usłyszymy w kwestii Lancii.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Pożyjom uwiżom...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Tylko że... to nie była żadna fuzja, przejęcie czy cokolwiek podobnego, a jedynie współpraca koncernów i winić za takie kroki w wyborze jednostek czy skrzyń można tylko zarząd Fiata.pietrek125 pisze:A co było po fuzi Fiat-GMFiat wycofał wszystkie swoje benzyniaki powyżej 1.4 w zamian dostał dychawiczne od GM i w gratisie M32... zostawili jedynie JTD bo te były o niebo lepsze niz GM-wskie... tylko PSA ma swoje niezgorsze HDI wiec Fiat wycofa wszystkie swoje motory i przekładnie... nawet ten nowy trzycylindrowiec Fiat-a nie wejdzie do produkcji bo PSA ma swój...bedzie tak jak przy Eurovanach gdzie jedyną włoską cześcią były przednie wahacze...
Nie wiem co masz na myśli mówiąc, że nowy 3-cylindrowiec nie wejdzie do produkcji? Przecież rodzina FireFly już jest od ponad roku na rynku m.in. w Fiacie 500x - 1.3 R4 Turbo i 1.0 R3 Turbo.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Może właśnie dzięki temu nie mam problemu ze znalezieniem niedrogich części,
do nie produkowanej od około 10 lat.. blisko 18-letniej lancii

Swoją drogą.. jakoś zupełnie mi nie przeszkadza rodowód Phedry.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Święta prawda.
Do jakże włoskiej Thesis nie ma już części nawet w ASO...
Do jakże włoskiej Thesis nie ma już części nawet w ASO...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Dlatego najlepiej kupić VAG-a, do tego części leżą za każdą stodołą...
A tak na poważnie... to co ma piernik do wiatraka

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Sam bym chciał wiedzieć??? Do delty będą bo w końcu to fiat bravo. A jego dość sporo jeździ.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2020, 18:36 przez FXX, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ortografia.
Powód: Ortografia.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Nie do końca tak jest, i już np. z amortyzatorami jest problem, bo są inne niż w Bravo. Tak samo jak Lancia Y to niby to samo co Punto, ale wiele części eksploatacyjnych jest innych. Niby takie same, ale różnią się szczegółami.
Ojciec michala1045.
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik

- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
ano ma.. WDZIĘCZNOŚĆ! Wdzięczność.. albowiem właśnie w rzeczonym wiatraku powstała mąka, z której tenże piernik wypieczony został.
Koncern samochodowy to nie jest Caritas - w skrócie ma na celu: produkowanie aut, sprzedawanie ich i zarabianie na tym. Ciekawe ilu z naszych forumowiczów dołożyło się do sukcesu finansowego Lancii, poprzez zakup nowego samochodu, ewentualnie zostawiając sensowne pieniądze w ASO..? Podejrzewam, że nieliczni - może kilku by się znalazło, ale zdecydowana większość kupiła używane auta i naprawia je samodzielnie albo w tańszych warsztatach.
Bardzo duża utrata wartości - to efekt wysokich cen zakupu, nie najlepszych opinii o trwałości, kosztach części i ich dostępności, serwisu itp. itd. Możecie mówić co chcecie, ale tak były postrzegane auta Lancii w gronie osób, które chciały wydać na nowe auto kilkadziesiąt i więcej tysięcy złotych. Rzadko kogo stać na drogą fanaberię, że wydaje kupę pieniędzy kierując się sercem. Raczej każdy poczyta, posprawdza.. wybór jest ogromny. W efekcie klientów kupujących takie - ujmijmy to tak - 'mniej rozsądne auto' jest mało, a co za tym idzie - marka upada. W efekcie my możemy sobie kupić fajne auto za coraz mniejsze pieniądze, ale podaż tych aut jest coraz mniejsza - a będzie z oczywistych powodów jeszcze gorzej.
Ktoś tym źle zarządzał. W czasach silnej konkurencji cenowej niestety trzeba iść na kompromisy, fuzje i wspólne - możliwie najlepiej dopracowane - projekty. Podejrzewam, że na takiej Phedrze Lancia nie straciła - ot zaprojektowała lampy, grilla, wkleiła znaczki i wystawiła do sprzedaży gotowe auto, w które nie wpompowała fortuny. To się może nie podobać fanom, ale wracając do zadanego wcześniej, retorycznego pytania - w jakim wymiarze wspomogli oni finansowo firmę.. Tylu jest teraz forumowiczów szukających fajnej Thesis czy Delty - gdyby stały nowiutkie w salonie teraz, to czy ktoś od nas kupiłby nową Thesis? Czy taki proxima wydałby 200tys złotych (strzelam, bo nie wiem ile kosztowała)?
Na takie kompromisy nie musi iść Ferrari, Bugatti, Bentley - tam klienci chcą jeździć niebanalnym autem i są skłonni za to słono zapłacić. Ale to inna bajka, Lancia czy inne tego typu marki nigdy nie grały w takiej lidze.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Proszę o wpisy tylko związane z tematem.
Następny OT będzie usuwany i nagradzany.
Admina/moderatora proszę o posprzątanie - ja w chwili obecnej jest poza dostępem do komputera i sensownego zasięgu sieci.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Następny OT będzie usuwany i nagradzany.
Admina/moderatora proszę o posprzątanie - ja w chwili obecnej jest poza dostępem do komputera i sensownego zasięgu sieci.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Poczytałem trochę w necie. FCA i PSA uzgodniły, że mniejsze i średnie auta przednionapędowe (segment B+C+D) będą oparte o platformy PSA, które są dużo nowocześniejsze i przede wszystkim uniwersalne pod kątem rodzaju napędu (benzyna, hybryda, elektryk) w porównaniu do FCA.
Teraz jest szansa jak nigdy dla włoskich marek, żeby odbudować się w tych segmentach i oby Lancia też.
Co z segmentem A ? Segmentem Pandy, 500, Ypsilon, Peugeot 108, Citroen C1 czy Opel Adam ?
Podobno ma być docelowo zaniechany, przejście na elektryki wymaga miejsca na baterie a pojazdy segmentu A go nie mają.
W tej sytuacji najmniejsze auta w gamie to będzie B i obecne modele mini nie dostaną następców.
Wyjątkiem jest elektryczny mini 500, który jest już gotowy i będzie drogim gadżetem.
Ciężko w to uwierzyć, ale nie będzie następcy Pandy o czym FCA zadecydowało jeszcze przed fuzją. Podobnie PSA - Opel Adam już nie jest produkowany a 108 + C1 nie będą kontynuowane.
Pojawić się za to powinno nowe Punto, być może jako 500+, żeby korzystać z popularności modelu 500.
Ypsilon, jeśli ma być kontynuowany, urośnie. Może dlatego słychać w kontekście Lancii jedynie o segmencie B.
PSA ma gotową platformę, tylko zainwestować w nowe modele. PSA przykłada dużą wagę do klasy B (Peugeot 208, Citroen C3, DS 3, Opel Corsa), nie ma wątpliwości, że nowy koncern dorzuci włoskie marki do portfolio, oby wszystkie trzy (Fiat, Lancia, AR) i będzie korzystać z efektów skali.
Poza tym segment B mocno rośnie w klasie SUV i pytanie czy pozostanie w klasie VAN (Fiat 500L).
Podobnie segment C (w tym C-SUV), PSA jest tu bardzo mocny i ich nowoczesna, uniwersalna platforma może mocno przyśpieszyć inwestycje we włoskie marki.
Teraz jest szansa jak nigdy dla włoskich marek, żeby odbudować się w tych segmentach i oby Lancia też.
Co z segmentem A ? Segmentem Pandy, 500, Ypsilon, Peugeot 108, Citroen C1 czy Opel Adam ?
Podobno ma być docelowo zaniechany, przejście na elektryki wymaga miejsca na baterie a pojazdy segmentu A go nie mają.
W tej sytuacji najmniejsze auta w gamie to będzie B i obecne modele mini nie dostaną następców.
Wyjątkiem jest elektryczny mini 500, który jest już gotowy i będzie drogim gadżetem.
Ciężko w to uwierzyć, ale nie będzie następcy Pandy o czym FCA zadecydowało jeszcze przed fuzją. Podobnie PSA - Opel Adam już nie jest produkowany a 108 + C1 nie będą kontynuowane.
Pojawić się za to powinno nowe Punto, być może jako 500+, żeby korzystać z popularności modelu 500.
Ypsilon, jeśli ma być kontynuowany, urośnie. Może dlatego słychać w kontekście Lancii jedynie o segmencie B.
PSA ma gotową platformę, tylko zainwestować w nowe modele. PSA przykłada dużą wagę do klasy B (Peugeot 208, Citroen C3, DS 3, Opel Corsa), nie ma wątpliwości, że nowy koncern dorzuci włoskie marki do portfolio, oby wszystkie trzy (Fiat, Lancia, AR) i będzie korzystać z efektów skali.
Poza tym segment B mocno rośnie w klasie SUV i pytanie czy pozostanie w klasie VAN (Fiat 500L).
Podobnie segment C (w tym C-SUV), PSA jest tu bardzo mocny i ich nowoczesna, uniwersalna platforma może mocno przyśpieszyć inwestycje we włoskie marki.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
https://www.autoedizione.nl/fiat-straks ... entoventi/
Zapowiedz dużych inwestycji dla marki FIAT:
1/segment A
- nowy elektryczny Fiat 500
- obecna 500 z Polski będzie produkowana tak długo jak będzie popyt
- koniec Pandy bez następcy
2/segment B
- ma się pojawić w wersji 5d + kombi (gardiniera), wygląd ponoć zbliżony do konceptu Centoventi
- crossover 500X dostanie następcę
- van 500L, vana nie będzie, ale ma być coś w innym charakterze (?)
3/segment C
- Tipo kontynuowany tak długo jak będzie popyt
- nowe modele potwierdzone, ale raczej Crossy/Suvy
4/segment D (!)
- Fiat wróci do segmentu D, pewnie SUV
5/segment sportowy
- Fiat 124 Spider bez kontynuacji
Zapowiedz dużych inwestycji dla marki FIAT:
1/segment A
- nowy elektryczny Fiat 500
- obecna 500 z Polski będzie produkowana tak długo jak będzie popyt
- koniec Pandy bez następcy
2/segment B
- ma się pojawić w wersji 5d + kombi (gardiniera), wygląd ponoć zbliżony do konceptu Centoventi
- crossover 500X dostanie następcę
- van 500L, vana nie będzie, ale ma być coś w innym charakterze (?)
3/segment C
- Tipo kontynuowany tak długo jak będzie popyt
- nowe modele potwierdzone, ale raczej Crossy/Suvy
4/segment D (!)
- Fiat wróci do segmentu D, pewnie SUV
5/segment sportowy
- Fiat 124 Spider bez kontynuacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Co druga linijka "bez kontynuacji" to raczej niezbyt duże inwestycje 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Duże jak na Fiata, nawet bardzo, będziesz miał modele w czterech segmentach.
Brak Pandy jest naturalny, wycofują się z segmentu A, ponoć tendencja ogólna. 500 będzie wyjątkiem.
Fiata 124 szkoda, ale Mazda się wycofuje ze współpracy a FCA samo nie będzie tego robić, twierdzą, że to nie zarobi na siebie.
Poza tym same dobre wieści, następca Punto w końcu (i to dwie wersje) plus crossy/suvy we wszystkich segmentach rynku popularnego.
Do tego kontynuacja/modernizacja Tipo a już zapowiadano zgon. Czy kolejne modele kompaktowe będą tylko crossami czy jeszcze tradycyjne, to pokaże rynek, w jakim kierunku to pójdzie. Fiat w każdym razie nie wyjdzie z kompaktów a jeszcze dołoży coś większego.
Najważniejsze, że FCA nie marginalizuje Fiata jak się obawiano, ale robi ofensywę.
Martwi mnie tylko cisza z Lancią, ale możliwe, że FCA nie ma tu swoich planów i czekamy co zdecydują Francuzi. W internetach piszą, że PSA powołało zespół, który pracuje nad analizą wszystkich marek i mają podjąć decyzje w jakim kierunku i na jakich rynkach je rozwijać. Z tego co słychać Francuzi na 100% postawią mocno na Maserati i Alfa Romeo, to jest poza dyskusją. Ale co z Lancią nic nie słychać póki co. Jedyna nadzieja, że szef PSA publicznie zapewnił, że nie skasują żadnej marki po fuzji PSA&FCA, bo wszystkie mają dla nich wartość i wszystkie mają być rozwijane.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe