
Thesis - wymiana tarcze + klocki tył
Re: Thesis - wymiana tarcze + klocki tył
Można odpalić silnik wyłączyć EPB wyjąć przekaźnik z bagażnika - też metoda 

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2020, 21:47
- Imię: kms
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis - wymiana tarcze + klocki tył
Minelo sporo czasu w temacie,w zwizku z tym ze uzytkownikow jest coraz mniej a warsztatow ktore potrafia wymienic praktycznie nie ma opisuje jak ja wymieniam hamulce na tyle bez podlaczenia komputera:
1. zapalic silnik,nacisnac pedal hamulca, wylaczyc reczny oraz zmienic w ustawieniach CONNECT na wylaczony automatyczny reczny hamulec.
wylaczyc silnik auto pozostawic na P lub biegu w przypadku manualnej skrzynie biegow.
2. podniesc auto do gory, zdemontowac kola
3. odkrecic elektryczne silniczki od zaciskow bez odpinania kostek, ingerencji w ustawienia etc
4. odkrecic zacisk (kompletny przy wymianie tarczy , bez jarzma w przypadku wymiany samych klockow
5. Cofnac recznie kluczem imbusowym maksymalnie, do oporu sróbe rzymska w zacisku , nastepnie wykonac jeden obrot w przeciwnym kierunku( ustawic identycznie po obu stronach auta
6.cofnac tloczki maksymalnie w zaciskach pamietajac o kierunkach obracania tloczkow
7. wymienic tarcze, klocki
8.zamontowac zacisk hamulcowy i przykrecic spowrotem elektryczne silniczki
9. przykrecic kola,opuscic auto
10zapalic silnik i .nacisnac kilkukrotnie pedal hamulca
11. uruchomic i poluzowac hamulec reczny kilkukrotnie dla odpowiedniej synchronizacji(pierwsze uruchomienie spowoduje przewiniecie calego silniczka w obie strony, od drugiego zaciagniecia powinno sie ustawic prawidlowo)
12. wrocic ustawienia connect
13. wylaczyc silnik
przy ingerencji w zacisk, wymianie zacisku,wymianie reperaturek, tloczka etc uklad odpowietrzyc przed wlaczeniem elektrycznego hamulca recznego
...... inofrmacje nalezy traktowac jako posilkowe, wymian dokonujecie na wlasna odpowiedzialnosc ......
pozdrawiam
1. zapalic silnik,nacisnac pedal hamulca, wylaczyc reczny oraz zmienic w ustawieniach CONNECT na wylaczony automatyczny reczny hamulec.
wylaczyc silnik auto pozostawic na P lub biegu w przypadku manualnej skrzynie biegow.
2. podniesc auto do gory, zdemontowac kola
3. odkrecic elektryczne silniczki od zaciskow bez odpinania kostek, ingerencji w ustawienia etc
4. odkrecic zacisk (kompletny przy wymianie tarczy , bez jarzma w przypadku wymiany samych klockow
5. Cofnac recznie kluczem imbusowym maksymalnie, do oporu sróbe rzymska w zacisku , nastepnie wykonac jeden obrot w przeciwnym kierunku( ustawic identycznie po obu stronach auta
6.cofnac tloczki maksymalnie w zaciskach pamietajac o kierunkach obracania tloczkow
7. wymienic tarcze, klocki
8.zamontowac zacisk hamulcowy i przykrecic spowrotem elektryczne silniczki
9. przykrecic kola,opuscic auto
10zapalic silnik i .nacisnac kilkukrotnie pedal hamulca
11. uruchomic i poluzowac hamulec reczny kilkukrotnie dla odpowiedniej synchronizacji(pierwsze uruchomienie spowoduje przewiniecie calego silniczka w obie strony, od drugiego zaciagniecia powinno sie ustawic prawidlowo)
12. wrocic ustawienia connect
13. wylaczyc silnik
przy ingerencji w zacisk, wymianie zacisku,wymianie reperaturek, tloczka etc uklad odpowietrzyc przed wlaczeniem elektrycznego hamulca recznego
...... inofrmacje nalezy traktowac jako posilkowe, wymian dokonujecie na wlasna odpowiedzialnosc ......
pozdrawiam