


PS. Załączam fotki. Silnik 1.9 jtd 115KM 2002r.







Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Ja sam zastosowałem takie rozwiązanie w drugiej lybrze, ale jak napisałem wyżej, problemem jest słaba wytrzymałość mechaniczna gumy z rękawiczek
W mojej lybrze, 2.0 20v z automatem dolot jest inny niż standardowo i ten odcinek gumowy dolotu jest dosyć krótki - co rodzi problemy z doborem odpowiedniego łącznika silikonowego. Do tego kochani Włosi zaprojektowali układ tak, że inna jest średnica rury od strony przepustnicy, a inna od strony plastikowej rury (od strony filtra), a żeby było śmieszniej, tam jest kształt jajowaty. No i łączniki silikonowe nie mają harmonijki, więc układ traci trochę elastyczności którą przewidział projektant - silnik w końcu trochę się rusza podczas pracy i gdzieś te ruchy muszą być kompensowane pomiędzy przepustnicą a filtrem, który jest zamontowany na stałe do budy.