Dystanse przelotowe
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 301
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Dystanse przelotowe
Witam Panowie, mam w planach założyć dystanse przelotowe na przód 20mm na tył 25 lub 30 mm ktoś już montował i może się wypowiedzieć o tego typu gadżetach typu plusy i minusy takiego rozwiązania, mi chodzi głównie o efekty wizualne żeby koła nie były schowane w błotnikach tylko na równo z nimi
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer był
Citroen C5 X7 08r 1.6 HDi jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer był
Citroen C5 X7 08r 1.6 HDi jest
Re: Dystanse przelotowe
Używałem swego czasu w Brawo.Właśnie takie grubości o jakich piszesz.Minusów nie dostrzegłem.Z plusów prócz oczywiście wyglądu auto było stabilniejsze.Zadbaj też o to by dobrać do dystansów odpowiednie śruby.Proponował bym pozostać na obu osiach przy +20.
+30 To trochę dużo.I pamiętaj też o tym że mogą ci szybciej polecieć łożyska.Choć to akurat nie jest takie oczywiste.
+30 To trochę dużo.I pamiętaj też o tym że mogą ci szybciej polecieć łożyska.Choć to akurat nie jest takie oczywiste.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 301
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Re: Dystanse przelotowe
Na Aledrogo są zestawy ze śrubami, mi chodzi głównie o estetykę bo ze schowanymi kołami wygląda trochę pokracznie, że wstępnego pomiaru poziomica wyszło mi 20 z przodu 30 z tyłu ale są jeszcze 25, hmm pomyślę jeszcze ale dziękuję za podpowiedź
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer był
Citroen C5 X7 08r 1.6 HDi jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer był
Citroen C5 X7 08r 1.6 HDi jest
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1208
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Dystanse przelotowe
Zawsze można dać na przód 15, na tył 20. W Tipo miałem 20 i wszytsko było ok, ale jak Dawid pisze 30 to trochę za dużo
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Dzidziuś
Re: Dystanse przelotowe
Mam w Alfie 159 dystanse 30 mm na wszystkich kołach .
Jeżdżę tak od ponad roku . Minusów nie zauważyłem.
Ważne , aby dystans był dedykowany do konkretnego auta , tak by zachować wymiary otworów centrujących.
Jeżdżę tak od ponad roku . Minusów nie zauważyłem.
Ważne , aby dystans był dedykowany do konkretnego auta , tak by zachować wymiary otworów centrujących.
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4