
1) silnik 3.0 V6 czyja to jednostka? peugeota?
2) czy automat w/w jednostce bywa kapryśny jak AISIN w thesis?
3) czy wszystkie modele posiadały isofix?
z góry dzięki i pozdrawiam Brać
U mnie mija 4 rok z 3.0 w ulysse ... i patrząc na koszty utrzymania i napraw jest to jedno z najmniej pochłaniających fundusze na naprawy silników jakie miałem ( odpukać w niemalowaneTomzik pisze: ↑09 kwie 2021, 23:09 Jak czytałem na tym forum o dość licznych problemach z tą V6 to jednak wolę w tym nadwoziu klekota, tym bardziej, że topowy chyba zapewnia na papierze porównywalne osiągi. Przynajmniej mam czysty kufer i dłuższe interwały między tankowaniami. Tak, wiem, za chwilę przeczytam, że bena + elpidżi da większy zasięg, ale miałem elpidżi ponad 10 lat i wiem, że jak się człowiek przyzwyczai do tankowania za 2 ziko litr to potem jak tylko usłyszy magiczne pipczenie centralki oznajmiające koniec mikstury to od razu zera latają przed oczami i każdy dodatkowy kilometr na benie przyprawia o żywsze bicie serca, bynajmniej nie z radości.
tylne fotele się nie obracają ... ale można je wpiąć w drugą stronę czyli tak jakby były odwrócone ... fotel kierowcy też się obraca