
Czy to już koniec silnika czy turbo
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2158
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Też mam takie samo odczucie że za 7 stów pełna regeneracja ciutke mało, nawet bez zmiennej geometrii. Lepiej zarządzaj sobie jakieś gwarancji na ta usługę. Sam uczciwy rdzeń kosztuje kilkaset złotych, oczywiście chińczyk dostarczy zamiennik z plasteliny za ułamek ceny. Wszelkiego typu ali-ekspresy... baby inne tego typu azjatyckie wynalazki aż pękają w szwach od tego typu wyrobów za kilkanaście dolarów 

- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Niestety ale potwierdzam,za 700 większość warsztatów robi na chińczyku.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 02 cze 2017, 23:22
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
ze zmienną geometrią 116KM, mam pytanie z bani jak odciąć paliwo by zapełnić turbinę olejem tak podaje serwisant turbin, i troszkę nie bardzo wiem co odłączyć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1208
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Najprostszy sposób, żeby turbo nie kręcilo sie na sucho, to odpalasz silnik, a druga osoba trzyma za wirnik od strony zimnej przez ok 15 sekund. W tym czasie bez problemu dotrze olej do turbiny.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Dzidziuś
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2158
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Wstępnie można nabić strzykawką, w zestawach do wymiany uszczelek masz nawet takowe. Resztę zrobi pompa oleju. Jak pisze Maciek można zablokować stronę zimną. Oczywiście odpalasz bez dotykania gazu, a jak podciągniesz cięgno od gruszki WG to już w ogóle rewelacja - pościsz spaliny bokiem, nie przez wirnik. Dobrze też by zaraz po montażu silnik pochodził na biegu jałowym aż do pełnego zagrzania tak by temperatura na turbinie rosła powoli i spokojnie. Zawsze zaraz po montażu wszystko się musi "poukładać" - tu bardziej chodzi o uszczelki, śruby etc. Dobrze też przez kilkadziesiąt km unikać buta w podłodze, spokojna jazda. A kolektor, flasze i DP skręcać na odpowiednie momenty. Na oko to chłop w szpitalu umarł. Potem ludzie się dziwią że im kolektory pękają. Połowa przypadków, jak nie znakomita większości to czyjeś badylarstwo >>> albo pałowanie zimnego silnika, albo skręcanie ile "pary w łapie" Nawet głupia wymiana sondy lambda możne się źle zakończyć ehhh... znany mi taki przypadek. Zniszczona sonda i pęknięty kolektor, bo było daleko do klucza dynamometrycznego.
I jeśli to było 700zł za turbinę ze zmienną geometrią to tym bardziej trzymaj dowód wykonania usługi przy sobie. Oczywiście życzę by nie był potrzebny.
I jeśli to było 700zł za turbinę ze zmienną geometrią to tym bardziej trzymaj dowód wykonania usługi przy sobie. Oczywiście życzę by nie był potrzebny.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 02 cze 2017, 23:22
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Klucze dynamo mam momenty poszukam, i tak jak zajrzałem do przepustnicy padłem i musiałem piwo otworzyć czeka mnie demontaż, metr błota mułu i nagaru, czy pompa wysokiego ciśnienia ma jakieś znaki? I chyba rozrząd zrobię po drodze od tak na bogato, tyle kkm, jeździła to jeszcze może do kreci coś. Najlepszy dowcip śruba z filtrem do zasilania turbiny tylko w ASO 70zł u mnie wysypał się ten filtr ze środka.
Co do regeneracji mam 12mc gwarancji na papierze, oczywiście będę trzymał daleko chce zrobić wszystko zgodnie ze sztuką żeby jeszcze posłużyła, bo jak na razie nie zawiodła mnie lybra
Co do regeneracji mam 12mc gwarancji na papierze, oczywiście będę trzymał daleko chce zrobić wszystko zgodnie ze sztuką żeby jeszcze posłużyła, bo jak na razie nie zawiodła mnie lybra
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Co do zasilania oleju. Odepnij czujnik położenia wału i kręć rozrusznikiem aż pokaże się olej na przewodzie spływu oleju wtedy wyłączasz zapłon podpinasz czujnik i odpalasz.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 02 cze 2017, 23:22
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Czy to już koniec silnika czy turbo
Ogólnie dziękuję wszystkim za podpowiedzi, pacjent żyje nawet bardzo dobrze żyje, zero jakiegoś dymienia z rury wydechowej. Podsumowując koszta 1400zl całość z olejami i filtrami i paskiem osprzętu oraz napinaczem. Raz jeszcze dzięki za podpowiedzi