Post
autor: piterstilo » 22 lis 2020, 21:17
Reasumując powyższe informacje, plus to co udało mi się ustalić:
1. ok 2500 zł za jeden nowy amortyzator przedni.
2. ok. 1600 zł+ przesyłka ze sklepu na Ukrainie.
3. ok. 1000 zł za regenerację, ale jej efekt jest mierny.
Opcja wymiany kompletu na zwykłe:
1. Wiadomo, że będzie na desce rozdzielczej, ciągle komunikat i kontrolka? o niesprawności zawieszenia.
2. Wydaje mi się, że mocowanie amortyzatorów powinno być takie samo. Tylko w przypadku przednich, trzeba dobrać typowo do mocnych wersji silnikowych. Z większym rozstawem śrub mocujących do zwrotnicy.
W wersji 1.8 Tbi mogło być coś pokombinowane ze zwrotnicą, bo tam w przed liftem były większe hamulce Brembo?
3. Nie ustaliłem jeszcze czy można wyłączyć całkowicie system regulacji, tak jak np. EGR, klapki wirowe itp.
W Oplach z podobnym systemem IDS+ istnieje taka możliwość.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM