Auto odebrane.
Pali ,jedzie.
100% sprawne nie jest ,ale... o tym za chwilę.
Póki co:
Uszkodzony sterownik skrzyni oraz pompy abs (esp)
Wiązki sterowania ogrzewaniem (nawiewem) nie pomnę.
Garść bezpieczników przepalona.
W tej chwili 2 tysie zostawione. z przegubami razem 4 k pln
Sukces raczej połowiczny gdyż: jeszcze do wymiany 4 świece żarowe.
Wszystkie upalone ,oporność 0 ohmów.
Auto wchodzi w tryb awaryjny (ogranicza moc) ekologia ku....
Brak dialogu z modułem drzwi kierowcy oraz pasażera.
Lusterka się nie regulują ani nie grzeją.
Brak odczytu temp zewnętrznej. webasto zatem out.
Auto zamknięte pilotem ,po kilku min już się pilotem nie otwiera . tylko kluczyk w zamku.
Błąd reinicjalizacji bsi w diagu .
Godzina ustawiona na wyświetlaczu ulega kasacji. jakby brak podtrzymania.
I co Wy na to ??
Bsi też do wymiany ??
Swoją drogą wygląda że sterownik webasto też dostał.
Wcześniej odpalał z diaga na wymuszenie teraz już nie ;-(
Usiąść i płakać drodzy forumowicze ...
Gdyby ktoś miał pomysł co dalej (oprócz świec) bardzo proszę o sugestie
A czemu odebrane zapytacie skoro jeszcze niedomaga. ?
Najpierw świece i przywrócenie mocy ( OWY WARSZTAT SIĘ NIE PODJĄŁ WYMIANY Z UWAGI NA ... SAMI WIECIE NA CO)
A przekaźnik świec jest sprawny

gdyby ktoś miał taki pomysł.
Dopiszę jeszcze iż świece w naszych (nowszych ) silnikach nie odpowiadają tylko za rozruch. O ile w ogóle przy takich temperaturach.
Włączaj się czasem podczas jazdy np z górki aby dogrzać powietrze dolotowe a już obowiązkowo podczas wypalania dpf-u.
Jeśli uwalone są wszystkie ? Wskakuje błąd stały braku zasilania świec układu dogrzewania.
Organicznie mocy ,brak sterowania turbiną oraz możliwości wypalenia dpf nawet przez wymuszenie diagiem.
1,2 ,3 ... będzie błąd . ale uwalenie wszystkich to już katastrofa ... odpalać będzie ,nawet w zimę ...
Tak dla potomnych info