Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
Ludziom się w głowach popierdo...o. - https://www.youtube.com/watch?v=USbrQBLWi0c
Ta Croma ładna - tylko to golas straszny.
Ta Croma ładna - tylko to golas straszny.
Re: Kąski warte uwagi.
... jest i nieco mocniejsza wersja : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-croma- ... SFn8e.htmlpietrek125 pisze: ↑15 sty 2023, 21:26 Croma...zawsze mi się podobała zwłaszcza w wersji po Lifcie..., jeszcze jakby miała Busso pod maską ech
, tylko ten przy krótkawy kuferek, tak trochę na modłę francuską...
Pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
Te kierownice z poduszką to są okropneadamM20 pisze: ↑17 sty 2023, 22:12... jest i nieco mocniejsza wersja : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-croma- ... SFn8e.htmlpietrek125 pisze: ↑15 sty 2023, 21:26 Croma...zawsze mi się podobała zwłaszcza w wersji po Lifcie..., jeszcze jakby miała Busso pod maską ech
, tylko ten przy krótkawy kuferek, tak trochę na modłę francuską...
Pozdrawiam

Re: Kąski warte uwagi.
W tej najlepszy jest ten "łapacz snów".adamM20 pisze: ↑17 sty 2023, 22:12... jest i nieco mocniejsza wersja : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-croma- ... SFn8e.htmlpietrek125 pisze: ↑15 sty 2023, 21:26 Croma...zawsze mi się podobała zwłaszcza w wersji po Lifcie..., jeszcze jakby miała Busso pod maską ech
, tylko ten przy krótkawy kuferek, tak trochę na modłę francuską...
Pozdrawiam

- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Oj tak... polift i V6 pod maską taką to mógłbym pojeździć... ale cena z kosmosu bo gość poniósł koszty... w takim rozumowaniu to auto używane powinno być droższe od nowego no bo przecież właściciel ponosił koszty...
Jeszcze jakby to był egzemplarz z ori przebiegiem poniżej 100tys km... a to już spawarkę widziało i bitex...

Jeszcze jakby to był egzemplarz z ori przebiegiem poniżej 100tys km... a to już spawarkę widziało i bitex...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
Bo jak piszę - ludzie się z własnymi ch.. na łby pozmieniali.
Za stare coś (co nie wniosło nic znaczącego do motoryzacji) wołają jak za złoto.
Za stare coś (co nie wniosło nic znaczącego do motoryzacji) wołają jak za złoto.
Re: Kąski warte uwagi.
... to trochę wniosło ale cenę ma jak za platynę:https://www.olx.pl/d/oferta/fso-warszaw ... RSfzN.html
Pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
a ile tego masz na rynku ? jaka podaż taka cenaMarcin_D pisze:Bo jak piszę - ludzie się z własnymi ch.. na łby pozmieniali.
Za stare coś (co nie wniosło nic znaczącego do motoryzacji) wołają jak za złoto.
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Re: Kąski warte uwagi.
Myślisz, ze jest warta tyle co 10 twoich Thesisów

Z drugiej strony to towar jest wart tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić, zwłaszcza taki... Podaż może i mała ale i popyt dosyć ograniczony, bo ilu w Polsce moze być kolekcjonerów Warszaw

Co innego prąd, gaz czy żarcie-bez tego nie przeżyjesz a bez kolejnej starej bryki w kolekcji dasz radę

KAPPA TDS & JTD
Re: Kąski warte uwagi.
Nie zrozumieliśmy się, myślałem, że mowa o Cromie w V6. Nie no Pana od Warszawy rzeczywiście poniosło.
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Kąski warte uwagi.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
To jest dopiero sztos...
https://autokult.pl/lancia-delta-hf-int ... 461325441a
https://autokult.pl/lancia-delta-hf-int ... 461325441a
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
No i tak
ta po Jasiu to rozumiem cenę - to auto to jest naprawdę kultowe (historia rajdowa itp.) i wniosło dużo do rozwoju motoryzacji.
Michu w d..e mam ile tego jest na rynku, dla mnie nie jest warte nawet 10 tyś. - to stary Fiat, który nie wniósł nic do historii motoryzacji, dodatkowo jeździ chu..wo (wiem bo takim jeździłem tylko to było dobre 15 lat temu).
Co do Warszawy - gościa poniosło i to mocno - ja wiem że to pierwszy powojenny samochód produkowany w Polsce itp. - tylko że to jest stary przedwojenny model, który ruscy wcisnęli nam m.in. za kilkudziesięcioletnie dostawy węgla do nich (bo już był za bardzo przestarzały żeby go dalej produkowali u siebie). Taki nam prezent zrobili - identycznie jak PKWiN. Chociaż ta hołota produkowała dużo większe buble do lat 90.
Dla mnie Warszawa jest jakimś tam klasykiem - tylko na pewno nie za takie pieniądze.
Ja zawsze wiem jedno - jeśli auta są sprzedawana na zachodnich aukcjach to coś są warte - w przeciwnym wypadku maja wartość tylko na lokalnym rynku. A Polski rynek jest jaki jest - i te auta za kilka-kilkanaście lat będą guzik warte (bo zemrą osoby dla których maja wartość sentymentalną). Ot taka sytuacja.
ta po Jasiu to rozumiem cenę - to auto to jest naprawdę kultowe (historia rajdowa itp.) i wniosło dużo do rozwoju motoryzacji.
Michu w d..e mam ile tego jest na rynku, dla mnie nie jest warte nawet 10 tyś. - to stary Fiat, który nie wniósł nic do historii motoryzacji, dodatkowo jeździ chu..wo (wiem bo takim jeździłem tylko to było dobre 15 lat temu).
Co do Warszawy - gościa poniosło i to mocno - ja wiem że to pierwszy powojenny samochód produkowany w Polsce itp. - tylko że to jest stary przedwojenny model, który ruscy wcisnęli nam m.in. za kilkudziesięcioletnie dostawy węgla do nich (bo już był za bardzo przestarzały żeby go dalej produkowali u siebie). Taki nam prezent zrobili - identycznie jak PKWiN. Chociaż ta hołota produkowała dużo większe buble do lat 90.
Dla mnie Warszawa jest jakimś tam klasykiem - tylko na pewno nie za takie pieniądze.
Ja zawsze wiem jedno - jeśli auta są sprzedawana na zachodnich aukcjach to coś są warte - w przeciwnym wypadku maja wartość tylko na lokalnym rynku. A Polski rynek jest jaki jest - i te auta za kilka-kilkanaście lat będą guzik warte (bo zemrą osoby dla których maja wartość sentymentalną). Ot taka sytuacja.
Re: Kąski warte uwagi.
Popatrzyłem na szybko wczoraj i nie znalazłem w Europie ani jednej sztuki z V6 wystawionej. Jak to jeździ nie wiem, nie miałem okazji, ale Temprą, która była półkę niżej jeździło mi się super.
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
https://spidersweb.pl/autoblog/uzywany- ... -olx-moda/
No kto by się spodziewał...
No kto by się spodziewał...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)